quote:
Ganeshaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh wacht.. nu word ik gestraft door een groene olifant.
quote:
Ik moest lachenquote:Ganesha (ook wel Ganesh of Ganapati Tantra) is in het pantheon van het hindoeïsme de godheid met het olifantenhoofd. Hij is de god van kennis en wijsheid, neemt hindernissen weg en is de beschermheilige van reizigers. Hindoes bidden tot Ganesha voor ze aan iets nieuws beginnen, zoals een nieuwe baan of wanneer ze verhuizen. Ganesha is de zoon van Shiva en Parvati. Hij rijdt op een muis of een rat.
quote:
static, ze zei "u" tegen je!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
[..]
Zorgt u voor de moderatie op deze website? Waarom wordt er dan niks aan gedaan door u?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
Mag ik even vragen wat het woord kloon betekend?
Een kloon is een verkrachting van het werk van God, godverdomme!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
quote:Een kloon is een genetisch identieke nakomeling van één ouder.
Kan er even een kloonscan gedaan worden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
Flikkerstraal toch een end op godverdomse kutkloon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef mevrouwanoniem het volgende:
[..]
Zorgt u voor de moderatie op deze website? Waarom wordt er dan niks aan gedaan door u?
pedoclown!quote:
Ik vind die groene olifant wel loesoe.quote:
Het ras van TS denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Welk ras beledig ik precies wanneer ik 'Godverdomme' zeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |