quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bovendien is Grolsch voor Boeren en Duvel voor echte mensen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Mensen die geen Grolsch lusten lusten geen bier. Grolsch heeft tenminste een écht bittertje
Jezelf voordoen als iemand die elitair is en dan Grolsch drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Mensen die geen Grolsch lusten lusten geen bier. Grolsch heeft tenminste een écht bittertje
O.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
Grolsch en Duvel is natuurlijk niet te vergelijken.
Ik heb karakter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Heineken en Grolsch zit duidelijk verschil tussen. Beiden prima te doen. Grolsch is bitterder en heeft zo wat meer smaak, vind ik.
Hertog Jan heeft meer karakter, maar dat klinkt best gay.
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Heineken en Grolsch zit duidelijk verschil tussen. Beiden prima te doen. Grolsch is bitterder en heeft zo wat meer smaak, vind ik.
Hertog Jan heeft meer karakter, maar dat klinkt best gay.
Sowiesoquote:
Op de trekkurrrquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezelf voordoen als iemand die elitair is en dan Grolsch drinken.
Stiekem heb ook je een tractor zeker?
Eens. Ik vind Heineken ook waterig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.
Doet me denken aan evenementenbier.
Mensen oordelen op hetgeen ze drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua pils is het een van de betere.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Vindt mijn vriendje het lekkerst.
Allicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mensen oordelen op hetgeen wat ze drinken
En mijn papa drinkt Westmalle!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua pils is het een van de betere.
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Over bier praten.Triest.
Laten we over eten hebben.
Bier is eten/voedsel volgens jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Over bier praten.Triest.
Laten we over eten hebben.
Wat is dat linkse?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ekte ekte drinken Kasteel
[ afbeelding ]
Maar dat kennen jullie niet, wel jammer voor jullie.
Mijn papa drinkt ongeveer alles uit België.quote:
Heineken goed koel vind ik best te drinken. Maar zodra ze op evenementen of in sommige kroegen (in Zwolle zit d'r een) Heineken schenken: zum kotsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.
Doet me denken aan evenementenbier.
Jawel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ekte ekte drinken Kasteel
[ afbeelding ]
Maar dat kennen jullie niet, wel jammer voor jullie.
Dubbel.quote:
Ik kom uit Utrecht gozerquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is je kast netjes nu?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Twee minuten doen over een berichtje terug.Van vijf letters.
Ja, de mijne ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn papa drinkt ongeveer alles uit België.
Donker bier, het beste bier wat ik ken.quote:
Ik mag je wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kom uit Utrecht gozerTevens heeft Grolsch het mooiste flesje, want = mooi bier.
Grolsch heeft idd wel het mooiste flesje, die oude bruine flesjes waren ook echt spuuglelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kom uit Utrecht gozerTevens heeft Grolsch het mooiste flesje, want = mooi bier.
En zelfs die is geweldig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Grolsch heeft idd wel het mooiste flesje, die oude bruine flesjes waren ook echt spuuglelijk.
Maarja, het gaat om de inhoud he.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik spot een terechte klacht.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik spot een terechte klacht.
Oh. Die smiley bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is niks '' aan. Speciaalbier
Oh. Die smiley bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Die smiley bedoelde ik niet.
Die discussie hebben we vandaag al gehadquote:
Heb ik die zojuist weer aangewakkerd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Die discussie hebben we vandaag al gehad.
Ja? Toch ergens in de dertig?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Als je Jägermeister sterk noemt wel ja.
35quote:
Heel mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi onderwerp. Werd dat gepraat over alcohol een beetje zat.
smeerpijpquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even de controle over mezelf kwijt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
Maandag wordt het ondraaglijk. Het Inferno van Dante op Hollandse aarde.
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Dastan het volgende:
Maar over het weer praten is op herinneringen ophalen na wel zo ongeveer de laagste vorm van communicatie.
Vervelend hè, communicatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Dastan het volgende:
Maar over het weer praten is op herinneringen ophalen na wel zo ongeveer de laagste vorm van communicatie.
Mensen die het zonlicht niet kunnen verdragen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
Mensen die het zonlicht niet kunnen verdragen.
ja nu is het wel leuk geweest horoquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mensen die het zonlicht niet kunnen verdragen.
Mensen die het zonlicht niet kunnen
Mensen die het zonlicht niet:')
Mensen die het zonlicht:')
Mensen die het
Mensen die:')
Mensen
Men
Niet iedereen heeft de capaciteiten om op alle niveaus te kunnen communiceren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar wel op een zeker niveau.
Mensen die mij niet leuk vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest horo
Ik ga dan niet het gesprek opvullen met praatjes over het weer of 'weet je nog'-gezwets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de capaciteiten om op alle niveaus te kunnen communiceren.
Liever zulke onderwerpen dan dodelijke stiltes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga dan niet het gesprek opvullen met praatjes over het weer of 'weet je nog'-gezwets.
Die zullen er best wel zijn.quote:
Kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zullen er best wel zijn.
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever zulke onderwerpen dan dodelijke stiltes.
Waarom verzin jij niet wat leuks?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.Ik kan daar wel van genieten. En dan maar zaken noemen als 'Wat een weer, he?', of 'Hehe, wel rustig he?' Ik ga daar niet op in, kom op zeg, verzin iets leuks.
Vervelende zaak, maar helaas weinig aan te doen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiltes zijn juist mooi. De ongemakkelijkheid van de ander altijd.Ik kan daar wel van genieten. En dan maar zaken noemen als 'Wat een weer, he?', of 'Hehe, wel rustig he?' Ik ga daar niet op in, kom op zeg, verzin iets leuks.
Over het weer praten is een vorm van 'iets leuks vertellen', in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, soms heb ik wat leuks te vertellen, hoor. Dat doe ik dan ook.
Nee, want je bespreekt iets wat je allebei al weet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over het weer praten is een vorm van 'iets leuks vertellen', in mijn ogen.
Hoeft niet. Er zijn altijd mensen die nooit naar buiten kijken of komen, dan licht je degene in door te vertellen hoe het weer is. Altijd plezant om te weten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want je bespreekt iets wat je allebei al weet.
Zulke dingen zeg ik wel eens als ik nog met een gesprek bezig ben...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer is dat, want daarmee verraad je je onzekerheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg ik wel eens als ik nog met een gesprek bezig ben...
Dat is anders inderdaad. Dan is het prettig om even verslag te doen van het weer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Er zijn altijd mensen die nooit naar buiten kijken of komen, dan licht je degene in door te vertellen hoe het weer is. Altijd plezant om te weten.
Ik raak soms een beetje snel afgeleid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer is dat, want daarmee verraad je je onzekerheid.
Nou, dan vind ik dat over het weer praten toegestaan is in de SC.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is anders inderdaad. Dan is het prettig om even verslag te doen van het weer.
We weten allemaal wat voor weer het is geweest jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik dat over het weer praten toegestaan is in de SC.
Helemaal super.quote:
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
We weten allemaal wat voor weer het is geweest ja
Ik wist dat jij dit cliché zou aandragen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit cliché zou aandragen.
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want FOK!kers komen nooit buiten, überhaupt van hun zolderkamertje af. Dat zou je moeten weten, als ware FOK!ker in hart en nieren.
Doet er allemaal niet toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe generatie FOK!kers die wel buiten komen en sociaal zeer sterk zijn.
Hele kleine generatie moet dat zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze zijn nog in opkomst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hele kleine generatie moet dat zijn.
Vanochtend helemaal zeiknat geregend, was wat minder. Dat was rond de klok van zes. Toen om half zeven stopte het, net toen ik aankwam op 't werk. Toen in de koffiepauze, rond tienen, was het prima weer. Helemaal mijn smaak. Donkere wolken, geenszins regen en een temperatuur van veertien graden. Heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wat vond je van het weer vandaag, Dastan?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vanochtend helemaal zeiknat geregend, was wat minder. Dat was rond de klok van zes. Toen om half zeven stopte het, net toen ik aankwam op 't werk. Toen in de koffiepauze, rond tienen, was het prima weer. Helemaal mijn smaak. Donkere wolken, geenszins regen en een temperatuur van veertien graden. Heerlijk.
Helaas kwam even na het middaguur de zon door de wolken die het gebouw waarin ik werk volledig opwarmde, zoals altijd gebeurt, waardoor het erg benauwd werd. Toen ik weer terug naar huis fietste was het aangenaam, zoals in de koffiepauze. Nu is het een blauwe lucht met nog wat laatste zonnestralen. Ach, ik moet het ermee doen.
Oké.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu. Zet eens een linkje naar het meet-animo topic in de OP
Vanmorgen heeft het geregend, dat was wat minder. Maar kan ermee door. Ik heb niets te klagen in ieder geval. Wat voor weer wordt het morgen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
Wat vond jij van het weer vandaag, Etsu?
Ik weet het niet. Ik zie wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft het geregend, dat was wat minder. Maar kan ermee door. Ik heb niets te klagen in ieder geval. Wat voor weer wordt het morgen?
Ja, ben heel benieuwd naar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
Etsu, wil je nog weten hoe het is afgelopen met mijn sigarettenschaarste?
Ik heb op 't werk een pakje gekocht. Die proleten hadden niet eens Camel zonder filter. Toen heb ik maar Caballero zonder filter gekocht.quote:
Gebruik hem maar gewoon Meet animo topicquote:
Heerlijkquote:
Wat slecht. Zomaar van sigaretten-merk veranderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb op 't werk een pakje gekocht. Die proleten hadden niet eens Camel zonder filter. Toen heb ik maar Caballero zonder filter gekocht.
Verrekte kolenboer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk.
Kan ik nog meer neger worden
Eventjes maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat slecht. Zomaar van sigaretten-merk veranderen.
Tabbladenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de link plaatsen, ik ga niet uit SC omdat jij een link in de OP wil.
Zomerquote:
Zo goed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tabbladen
Teven is het op herhaaldelijk verzoek van Suzanne.
Meet animo topic
Is kut.quote:
Jaaaquote:
Ja ik wil ook. Ik ben op zich neit zo'n strandmens maar ach.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa! Maandag en dinsdag maar weer 's naar 't strand dus
!
Niet alleen hier, het is gewoon overal en altijd nooit goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach, het is ook nooit goed hier.
Ja dat ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet alleen hier, het is gewoon overal en altijd nooit goed.
Aah, met vrienden is altijd wel lachequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook. Ik ben op zich neit zo'n strandmens maar ach.
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah, met vrienden is altijd wel lache. Ligt hier toch zo'n recreatieplas op nog tien minuten fietsen vandaan
.
Ja, die dingen mis ik idd ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stom dat je niet kan vergroten oid, of kan centraliseren.
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.![]()
Nee nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze hier ook, maar dat vind ik smerig en word ik ziek van, dus ga ik niet heen.![]()
Dominatorquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heroinjunk! Ga je wel eens naar het E3-strand in Eersel?
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar bij ons zit er meestal blauwalg in.
Verstandigquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, daarom ga ik er ook niet heen.
Ja, voelde me wel verraad plegen maar ach.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon je het wel hebben? Was het niet vervelend in je 'wereldje' om maar even zo te zeggen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Te lui om te ademen bijna, mrja mrja het zal moeten.
Vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
Mensen die Nederland aanbidden en doen alsof het een geweldig land is.
Openlucht of binnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vandaar.Ga het liefste naar een zwemba
Nog lekker door Zwolle gereden?quote:
Ik ook, drukke kutsnelweg dit datquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog lekker door Zwolle gereden?
Reed vanochtend ook nog op de snelweg richting Meppel
Ik wil niet met je daten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens volgens Mark mag ik met jullie daten!
Ceintuurbaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe lang doen ze er over om een weg te vervangen in Zwolle![]()
Nou, wat let jequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Half miljoen omleidingsbordjes, en ik wou alleen naar de snelweg toequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Half miljoen omleidingsbordjes, en ik wou alleen naar de snelweg toe. Ik dacht echt dat ik het nooit zou halen en dat de weg 'zou stoppen'.
Okéquote:
Sowieso Overijsselquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ook Holten verdient.
Klote-omleidingen
Ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké! Had je je agenda bijdehand
?
Waar ligt datquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ook Holten verdient.
Klote-omleidingen
Ooh. Kom ik nooitquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ergens bij Heeten en Raalte enzo, geen idee waar precies
Kom maar opquote:
Blijkbaar.quote:
Bam.quote:Your musical compatibility with rotscholier is SUPER
Music you have in common includes Noah and the Whale, Pendulum, Foster The People, A Day To Remember and Arctic Monkeys.
Lief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn te lieve wallpaper op mijn telefoon.
Ik kan altijd tenzij ik moet werken wat maandag t/m woensdag isquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen 's weekends geen tijd.
Cookiequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn te lieve wallpaper op mijn telefoon.
Pim.quote:
Donderdag en vrijdag heb ik ook wel tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kan altijd tenzij ik moet werken wat maandag t/m woensdag is
Is Marks hand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Cookie!
Je bent nog wezen verven vandaag?
quote:
Klopt.quote:
Oehquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag heb ik ook wel tijd.
[..]
Is Marks hand.
Ja, het huis is geverfd van binnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Oeh.
Ah. Hij heeft geverfd vandaag?
Nee, grapje, ik heet eigenlijk Fred.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heet eigenlijk Fred.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heet eigenlijk Fred.
ok voor deze ene keer danquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
Piiiiiimmmmmm, ik heb een vraagjj![]()
mag iick hem stellon?
hoe zie jy eruit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ok voor deze ene keer dan
Hoe doe je dat in vredesnaamquote:
Half mens, half paard. Vleugels heb ik, evenals puntige oren. Een neusring, net als gouden schoenen. Mooie schoenen, met plaatjes van een schildpad op de achterkant. Mensen zien me vliegen en vinden me gaaf.quote:
Ik lijk in de verste verte niet op Hansi.quote:
Mag ik op jouw rug.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half mens, half paard. Vleugels heb ik, evenals puntige oren. Een neusring, net als gouden schoenen. Mooie schoenen, met plaatjes van een schildpad op de achterkant. Mensen zien me vliegen en vinden me gaaf.
Pics.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lijk in de verste verte niet op Hansi.
20 euroquote:
Ja, jij wel.quote:
Prima.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Ik koop een enkeltje en jij vliegt me terug oké?
Zware tijden, geld moet verdiend worden.quote:
Met 20 cent ga ik akkoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zware tijden, geld moet verdiend worden.
Stuur een klachtenbrief naar mijn management.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd omdat jij wel van jezelf weet hoe je eruit ziet en ik niet mag weten.
Dan maar niets.quote:
Waar ze Dommelsch brouwen.quote:
Nou, laat maar horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kweenie wil wel laten horen, kreeg het vnadaag ook te horen blijkbaar. :")
Niet fappen aub.quote:
he bah gore smeerlapquote:
Ik kom nimmer klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat jij ook niet klaarkwam op R_R's foto.
Ferme zak heb je dan ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ferme zak heb je dan ondertussen.
Wat een vieze praatjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hahahaha nou fijn dat je er om kon lachen nou fijn weekeinde alvast he doei ha gr grquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ha ha wat n goeden grap ha ha ha haaaaaha
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahahaha nou fijn dat je er om kon lachen nou fijn weekeinde alvast he doei ha gr gr
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |