quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bovendien is Grolsch voor Boeren en Duvel voor echte mensen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Mensen die geen Grolsch lusten lusten geen bier. Grolsch heeft tenminste een écht bittertje
Jezelf voordoen als iemand die elitair is en dan Grolsch drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Mensen die geen Grolsch lusten lusten geen bier. Grolsch heeft tenminste een écht bittertje
O.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Dastan het volgende:
Grolsch en Duvel is natuurlijk niet te vergelijken.
Ik heb karakter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Heineken en Grolsch zit duidelijk verschil tussen. Beiden prima te doen. Grolsch is bitterder en heeft zo wat meer smaak, vind ik.
Hertog Jan heeft meer karakter, maar dat klinkt best gay.
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Heineken en Grolsch zit duidelijk verschil tussen. Beiden prima te doen. Grolsch is bitterder en heeft zo wat meer smaak, vind ik.
Hertog Jan heeft meer karakter, maar dat klinkt best gay.
Sowiesoquote:
Op de trekkurrrquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezelf voordoen als iemand die elitair is en dan Grolsch drinken.
Stiekem heb ook je een tractor zeker?
Eens. Ik vind Heineken ook waterig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.
Doet me denken aan evenementenbier.
Mensen oordelen op hetgeen ze drinkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua pils is het een van de betere.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Vindt mijn vriendje het lekkerst.
Allicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mensen oordelen op hetgeen wat ze drinken
En mijn papa drinkt Westmalle!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua pils is het een van de betere.
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Over bier praten.Triest.
Laten we over eten hebben.
Bier is eten/voedsel volgens jou.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Over bier praten.Triest.
Laten we over eten hebben.
Wat is dat linkse?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ekte ekte drinken Kasteel
[ afbeelding ]
Maar dat kennen jullie niet, wel jammer voor jullie.
Mijn papa drinkt ongeveer alles uit België.quote:
Heineken goed koel vind ik best te drinken. Maar zodra ze op evenementen of in sommige kroegen (in Zwolle zit d'r een) Heineken schenken: zum kotsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik vind Heineken echt niet lekker, het heeft wat mij betreft heel weinig smaak.
Doet me denken aan evenementenbier.
Jawel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ekte ekte drinken Kasteel
[ afbeelding ]
Maar dat kennen jullie niet, wel jammer voor jullie.
Dubbel.quote:
Ik kom uit Utrecht gozerquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is je kast netjes nu?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Twee minuten doen over een berichtje terug.Van vijf letters.
Ja, de mijne ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn papa drinkt ongeveer alles uit België.
Donker bier, het beste bier wat ik ken.quote:
Ik mag je wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kom uit Utrecht gozerTevens heeft Grolsch het mooiste flesje, want = mooi bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |