quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heet eigenlijk Fred.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik heet eigenlijk Fred.
ok voor deze ene keer danquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Etsu het volgende:
Piiiiiimmmmmm, ik heb een vraagjj![]()
mag iick hem stellon?
hoe zie jy eruit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ok voor deze ene keer dan
Hoe doe je dat in vredesnaamquote:
Half mens, half paard. Vleugels heb ik, evenals puntige oren. Een neusring, net als gouden schoenen. Mooie schoenen, met plaatjes van een schildpad op de achterkant. Mensen zien me vliegen en vinden me gaaf.quote:
Ik lijk in de verste verte niet op Hansi.quote:
Mag ik op jouw rug.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Half mens, half paard. Vleugels heb ik, evenals puntige oren. Een neusring, net als gouden schoenen. Mooie schoenen, met plaatjes van een schildpad op de achterkant. Mensen zien me vliegen en vinden me gaaf.
Pics.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lijk in de verste verte niet op Hansi.
20 euroquote:
Ja, jij wel.quote:
Prima.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Ik koop een enkeltje en jij vliegt me terug oké?
Zware tijden, geld moet verdiend worden.quote:
Met 20 cent ga ik akkoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zware tijden, geld moet verdiend worden.
Stuur een klachtenbrief naar mijn management.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd omdat jij wel van jezelf weet hoe je eruit ziet en ik niet mag weten.
Dan maar niets.quote:
Waar ze Dommelsch brouwen.quote:
Nou, laat maar horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kweenie wil wel laten horen, kreeg het vnadaag ook te horen blijkbaar. :")
Niet fappen aub.quote:
he bah gore smeerlapquote:
Ik kom nimmer klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat jij ook niet klaarkwam op R_R's foto.
Ferme zak heb je dan ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ferme zak heb je dan ondertussen.
Wat een vieze praatjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hahahaha nou fijn dat je er om kon lachen nou fijn weekeinde alvast he doei ha gr grquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ha ha wat n goeden grap ha ha ha haaaaaha
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahahaha nou fijn dat je er om kon lachen nou fijn weekeinde alvast he doei ha gr gr
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |