Nou en, ik eindigde toch met een 6'je voor Nederlands.quote:
Ik had het er nog net over in het vorige deel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef dotCommunism het volgende:
te weinig slechte comedy en slechte muziek in dit topic.
Kan mij niet rotten, je schrijft het maar goed snol.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, ik eindigde toch met een 6'je voor Nederlands.
Corrigeer de zin maar voor me, hoer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan mij niet rotten, je schrijft het maar goed snol.
Als jullie wat minder posten kan ik alles volgen, maar nu skip ik alles gewoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had het er nog net over in het vorige deel.
Wat doe je dan naast Fok!?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als jullie wat minder posten kan ik alles volgen, maar nu skip ik alles gewoon.
Zie je wel, je bent geen vrouwquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
de 3 Toppers lullen wat af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De fiscus oplichten door scheef te wonen.quote:
Chatten op facebook met mijn homies natuurlijk.quote:
Nee hoor, ik voldoe aan alle eisen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De fiscus oplichten door scheef te wonen.
Exact wat hij zei toen hij werd beschuldigd van jou te zijn.quote:
quote:
Hoe bestaat 'scheef wonen' in jouw rechtse wereld?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De fiscus oplichten door scheef te wonen.
Maar een niet-studerende student behoort geen tegoeden te krijgen, gij feeks!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voldoe aan alle eisen.
Dat snap ik nooit hoor, chatten op Facebook en Hyvesquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Chatten op facebook met mijn homies natuurlijk.
Ik lees ook gewoon wat WS postquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact wat hij zei toen hij werd beschuldigd van jou te zijn.
Kom maar gewoon uit de kast, mafkees.
Ze schrijft zich in als student maar studeert niet, en heeft derhalve recht op subsidie plus studentenwoning.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe bestaat 'scheef wonen' in jouw rechtse wereld?
15/16 zijn en dag en nacht op Fok! zitten, ga zuipen en neuken man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit hoor, chatten op Facebook en Hyves
Dan gaat de vrolijke partner de gevangenis in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
15/16 zijn en dag en nacht op Fok! zitten, ga zuipen en neuken man.
Mag het niet beide?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
jaja, dat verhaal ken ik, maar ik snap niet hoe jij 'scheef wonen' kan gebruiken. Je vind dat mensen verschillend moeten betalen voor hetzelfde product aan de hand van hoeveel ze verdienen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schrijft zich in als student maar studeert niet, en heeft derhalve recht op subsidie plus studentenwoning.
Volgens de wet beiden niet.quote:
Deze volgorde is niet altijd een garantie op succesquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij Robin er bezwaar tegen heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan gaat de vrolijke partner de gevangenis in.
Of ik ga de bak in mits de ander er bezwaar tegen heeftquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij Robin er bezwaar tegen heeft.
Hm, les 1 VS'iaans: Z'n Nederlandse termen zijn niet altijd van toepassing maar hij kwam niet op een beter woord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jaja, dat verhaal ken ik, maar ik snap niet hoe jij 'scheef wonen' kan gebruiken. Je vind dat mensen verschillend moeten betalen voor hetzelfde product aan de hand van hoeveel ze verdienen?
Onder de 16 moet je je ouders vragen.quote:
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, les 1 VS'iaans: Z'n Nederlandse termen zijn niet altijd van toepassing maar hij kwam niet op een beter woord.
Als Robin jou uitnodigt voor sex dan draai je alsnog de bak in, of krijg je een proces aan je reet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij Robin er bezwaar tegen heeft.
quote:
Er is geen enkele eis qua studiepunten, slechts aan geld overdragen aan de universiteit, wat ik doe. Zou zeggen, ga de politiek in en verander dat als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar een niet-studerende student behoort geen tegoeden te krijgen, gij feeks!
En ik doe niks verkeerds.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze schrijft zich in als student maar studeert niet, en heeft derhalve recht op subsidie plus studentenwoning.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jaja, dat verhaal ken ik, maar ik snap niet hoe jij 'scheef wonen' kan gebruiken. Je vind dat mensen verschillend moeten betalen voor hetzelfde product aan de hand van hoeveel ze verdienen?
Ik ben geen MILF-hunter hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Robin jou uitnodigt voor sex dan draai je alsnog de bak in, of krijg je een proces aan je reet.
Ja maar jij bent communist, dat past niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Er is geen enkele eis qua studiepunten, slechts aan geld overdragen aan de universiteit, wat ik doe. Zou zeggen, ga de politiek in en verander dat als het je niet bevalt.En ach, wees niet bang, ik ben al op zoek naar andere woonruimte aangezien ik dat heel veel huisgenoten hebben wel zat ben. Als verhuurders nu eens wat minder achterlijk doen zou ik al weg zijn geweest.
Zoals het er nu uitziet ga ik bijna gedwongen worden een schijnhuwelijk met een vriendin te sluiten zodat we onze inkomens kunnen samenvoegen en iets kunnen huren.
[..]
En ik doe niks verkeerds.Maar dat kan je niet hebben en dus ga je maar zeuren dat de geest van de wet zo niet is bedoeld blabla. Maar als er iets rechts is, en jij zou toejuichen, is het wel de wet verbuigen voor je eigen gewin. Maar nee, opeens is meneer van de wet = wet mentaliteit.
Jij drinkt, neukt en fokt?quote:
Jij vindt Betyar een MILF???quote:
Je moet de tijd natuurlijk goed weten in te delenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij drinkt, neukt en fokt?
Knap, die combi is mij nog niet gelukt.
Vrouw op je lul, Fok!Mobile in je rechter hand en biertje in je linker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij drinkt, neukt en fokt?
Knap, die combi is mij nog niet gelukt.
Boeit niet, kan elke leeftijd zijn, als je mij uitnodigt geldt 't ook.quote:
Ik weet niet vanaf welke leeftijd men vrij moet zijn om seks met andere te hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Robin jou uitnodigt voor sex dan draai je alsnog de bak in, of krijg je een proces aan je reet.
quote:
JALOERSSSSSSSSSSSquote:
Hmm, veelzeggendquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Er is geen enkele eis qua studiepunten, slechts aan geld overdragen aan de universiteit, wat ik doe. Zou zeggen, ga de politiek in en verander dat als het je niet bevalt.En ach, wees niet bang, ik ben al op zoek naar andere woonruimte aangezien ik dat heel veel huisgenoten hebben wel zat ben. Als verhuurders nu eens wat minder achterlijk doen zou ik al weg zijn geweest.
Zoals het er nu uitziet ga ik bijna gedwongen worden een schijnhuwelijk met een vriendin te sluiten zodat we onze inkomens kunnen samenvoegen en iets kunnen huren.[..]
En ik doe niks verkeerds.Maar dat kan je niet hebben en dus ga je maar zeuren dat de geest van de wet zo niet is bedoeld blabla. Maar als er iets rechts is, en jij zou toejuichen, is het wel de wet verbuigen voor je eigen gewin. Maar nee, opeens is meneer van de wet = wet mentaliteit.
16.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet niet vanaf welke leeftijd men vrij moet zijn om seks met andere te hebben.
Dus als je gewoon geslachtsgemeenschap hebt op mijn leeftijd, dan kan ik altijd een juridisch proces beginnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeit niet, kan elke leeftijd zijn, als je mij uitnodigt geldt 't ook.
Maja dan moet eerst iemand 't melden bij de politie, rancuneuze schoonouders dus niet handig.
Yup.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus als je gewoon geslachtsgemeenschap hebt op mijn leeftijd, dan kan ik altijd een juridisch proces beginnen
Niet echt hoor, zitten allebei in dezelfde situatie, en we verdienen allebei niet de benodigde 3000+ euro om in je eentje op de vrije markt te kunnen huren in Amsterdam.quote:
Ik vind EG beter dan webschipquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga WS vragen of hij het weer van me overneemt.
Je identiteit is verwarrend, net was je nog even manquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet echt hoor, zitten allebei in dezelfde situatie, en we verdienen allebei niet de benodigde 3000+ euro om in je eentje op de vrije markt te kunnen huren in Amsterdam.
Het equivalent zou eerder zijn FILF (Father etc)quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, kan, als die M voor Male staat.
Hoe zie je een schijnhuwelijk dan voor je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet echt hoor, zitten allebei in dezelfde situatie, en we verdienen allebei niet de benodigde 3000+ euro om in je eentje op de vrije markt te kunnen huren in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |