Tomaten schillen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Moet je tomaten eerst schillen?
Ja haha snuf werkt in een restaurant en hij weet dat niet eens lol
ja en de pitjes eruit halenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Ja de schil is giftig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Afgezet? Mis je net Fritske!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem even uitgezet
Mijn collega van beneden kwam vragen wat ik aan het luisteren was
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
NAh echt niet!Ik wil geen topic's openen want dan moet ik een TT gaan verzinnen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef Snuf. het volgende:
Goudvis heeft gezegd dat het niet hoeft en dat is een meisje dus die geloof ik dan maar
Ik heb alles op 1 pagina en ik let nooit op de nummertjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet meer posten dan op de laatste pagina
Indien live gespeeld doet ook echt iederee mee!quote:
Ikke niet want ik kende t niet voor jij er nu mee aankomt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Indien live gespeeld doet ook echt iederee mee!
Inderdaad en zeiknat door het rondvliegende bierquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Indien live gespeeld doet ook echt iederee mee!
Helaas wel. Vinden hun ook belachelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad en zeiknat door het rondvliegende bier
quote:
Ik heb dat ook lieverquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas wel. Vinden hun ook belachelijk.
Zij hebben liever dat iedereen z'n bier opdrinkt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook lieverOf gewoon alles aan mij geven
Is goed. Strakjes. Ik wil geen buffer veroorzaken.quote:
Ik werd gewoon gebeld dus heb m grotendeels gemist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed. Strakjes. Ik wil geen buffer veroorzaken.
Edit: komt ie wel in Guppie dan?![]()
Heeft een nieuwe naam gekregen. Radio 49!quote:
WRMquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe naam gekregen. Radio 49!
quote:
Dat was een tijdelijke naam die we verzonnen hadden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WRMEN NIET
![]()
Wat was er mis met X-RAYDiO?
X-Raydio was voor even. Radio49 is blijvendquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WRMEN NIET
![]()
Wat was er mis met X-RAYDiO?
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer zo kan ik toch nooit meer normaal naar de orginele nummers luisteren!
Tja.... ik weet niet meer wat ik doei.....quote:
a mattiquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mede Horror fan
Dit is X-Raydio, maar dan met een andere naam.
ze3ma marokkaanse bevolking hier in nederland is ook blijvend???? ben je racist ofzo ?????quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
X-Raydio was voor even. Radio49 is blijvend
Welkom!quote:
quote:
2 dagen niet thuis, jewaits, kenserlang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Eindelijk................................................................ weer thuis.
holiiii shit zo lang zou ik echt niet thuis kunnen zijn mang gelukkig ga ik alleen maar op vakantie naar de camping 2 strate verderop ja togggquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 dagen niet thuis, jewaits, kenserlang.
Waar ben je nu geweest dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 dagen niet thuis, jewaits, kenserlang.
De Rocky films zullen nooit meer hetzelfde zijn!quote:
Mja en bedankt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
De Rocky films zullen nooit meer hetzelfde zijn!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat is jou UI? Een of andere blondie in haar NauFashion helm?
Nee, ik vind de helmen gewoon mooi dus heb ik een kippetje gevraagd of ze wilde poseren voor mijn machtige lens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ben jij dat ofzoiets? Reed je vanmiddag over Vleutenseweg nieeeeeeeeg?
Ik zeg niet dat dit de topper is. Ik zeg één van de toppers. Net als Pannekoek natuurlijk!quote:
a matti ik heb ook NauFashion a mattiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik vind de helmen gewoon mooi dus heb ik een kippetje gevraagd of ze wilde poseren voor mijn machtige lens.
En vandaag was ik in damsco mattie, geen utka voor mij deze week.
lul? Een loel ja....quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
Excuus me want I moet poepen
Er loapt een deuitsche lul in my way
Anders rijmt het niet hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Whahahaha hoe ze dat uit spreken
![]()
Tuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
Heb je ook Jij wekt de impressie Melting?
jij en je andere persoonlijkheden?quote:
Majesteitelijk meervoud.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij en je andere persoonlijkheden?
Wist ik niet neequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Wist je trouwens dat het origineel van mijn grote held is?
* Melting 's held = "Weird Al" Yankovic
En je wordt op je wenken bedient....quote:
quote:
Je hebt al ruim een uur gemist!quote:
quote:
tjah, kan d'r niks aan doen. m'n pc was bezet, ik was eten en A-team kijkenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit Marco van Basten in zn onderbroek?
nee, in mijn onderbroekquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit Marco van Basten in zn onderbroek?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
*insert Opa_vertelt smiley van pianospeler*
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef _Fanta het volgende:
Thuis fles wijn uit, net in de kroeg stuk of 8 jupiler. De avond kan beginnen
hij zit wel een beetje in de weg ja.quote:
een fles wijn uit en een goed boek op?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef _Fanta het volgende:
Thuis fles wijn uit, net in de kroeg stuk of 8 jupiler. De avond kan beginnen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij zit wel een beetje in de weg ja.
zo'n ding is maar voor 1 persoon gemaakt
Nee... niet in een uurtje van Wc Experience.quote:
Ik ben niet zo'n lezerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een fles wijn uit en een goed boek op?
maar, ga je die wel doen, want het is ongeveer hetzelfde ideequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... niet in een uurtje van Wc Experience.
Misschien ooit nog eens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, ga je die wel doen, want het is ongeveer hetzelfde idee
maar als ik dan een keer alleen loop, zakt ie afquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon maatje olifant kopen volgende keer.
Win je niet. Ik ook niet trouwensquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil een keer een wedstrijdje bier drinken tegen Fanta
Niet als je een riem om doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar als ik dan een keer alleen loop, zakt ie af
je hebt d'r in ieder geval al genoeg op?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezerd. Maar heb me wel vermaakt met de muzkiejes op de Radio
een riem voor de onderbroekquote:
njah point is, heb vandaag nog niks gegeten, jah ok net in t cafee bakje pinda'squote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt d'r in ieder geval al genoeg op?
Niet toevallig. Maar hey.... man.... ik kan nog wel een keer een uurtje Wc Experience doen....quote:
quote:
Sorry!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja tis echt een onbehoorlijk nummer zeg!
Hendigquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet toevallig. Maar hey.... man.... ik kan nog wel een keer een uurtje Wc Experience doen....
Zit je veel op de weg?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef robdriessen het volgende:
Dit nummer is zo uit mijn leven gegrepen.
Niet slecht!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
12 luisteraars melting
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah point is, heb vandaag nog niks gegeten, jah ok net in t cafee bakje pinda's
Ditquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef ToT het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van dit soort muziek, maar die teksten zijn wel ijzersterk!
ik vind dat jij eens bij mijn uitzendingen nummers moet aanvragen, wordt mijn collectie weer wat aangevuld. Ik vergeet na jouw uitzendingen namelijk nummers te downen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef ValHallen het volgende:
Boh zometeen 3,5 uur draaien
Ik heb echt dik veel muziek klaarstaan
nee, want zoiets ben ik nooit nodigquote:
lolquote:
Kom ik ook net vandaan, mn koelkast is weer goed gevuldquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
Ja ik loop even naar de AH want ik zit helemaal in te kakken hier......
Zal ik es doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind dat jij eens bij mijn uitzendingen nummers moet aanvragen, wordt mijn collectie weer wat aangevuld. Ik vergeet na jouw uitzendingen namelijk nummers te downen...
in m'n broekquote:
laat je haar dat verplicht luisteren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoop dat mijn zusje niet te erg is aangetast door het half horen van dit liedje
kruip maar onder m'n bureauquote:
neequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat je haar dat verplicht luisteren?
brave meidquote:
Hoe oud is je zusje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoop dat mijn zusje niet te erg is aangetast door het half horen van dit liedje
Wat had je gehoopt, 16?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ohnee, dat is me nog wat te jong!
11 meldt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
10 luisteraars. Dat kan altijd meer
nul.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
rob, kost dat wat, een site bij google?
Brimful of Asha. Zoek maar op Wiki. Te lang verhaalquote:
Ga ik doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Brimful of Asha. Zoek maar op Wiki. Te lang verhaal
Ik hoop het. Heb er hier ook nog een paarquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb 16 persoonlijkheden.. telt dat ook als we luisteraars tellen?
Ik luister niet, maar die zit ook in die film over die guruquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Brimful of Asha. Zoek maar op Wiki. Te lang verhaal
bijnaquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga je nu al toeteren van mijn skillz ruler?
ook 16 mondjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb 16 persoonlijkheden.. telt dat ook als we luisteraars tellen?
De originele naam niet, daarom gebruik ik tinyurl.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Rob, kan je de naam van de site nadien nog aanpassen, neem aan van wel?
Ja, ik bedoel ook niet de URL. Ik bedoel de naam die aan de URL is gekoppeld en die je in de balk zal zien staan... (in dit geval nu 'ONZ / [Radio 49] #196 Met' bij mij)quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De originele naam niet, daarom gebruik ik tinyurl.
2222quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef robdriessen het volgende:
Begin maar vast te denken aan een nummer tussen de 1 en de 32798
Ah die, ja tuurlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook niet de URL. Ik bedoel de naam die aan de URL is gekoppeld en die je in de balk zal zien staan... (in dit geval nu 'ONZ / [Radio 49] #196 Met' bij mij)
Ik kan niet denkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:49 schreef robdriessen het volgende:
Begin maar vast te denken aan een nummer tussen de 1 en de 32798
sterkquote:
Gewoon een touwtje omdoen oid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want zoiets ben ik nooit nodig
Oh ik koop niet veel en was meer bedoeld om even zuurstof te happen tegen t inkakken maar dat is niet helemaal niet gelukt..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Kom ik ook net vandaan, mn koelkast is weer goed gevuld
joa dit is de epische rob met het geile accentquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is dit rob driessen? Eerste keer dat ik je hoor
Oké kusjes! En één groetje aan je zusje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
maar, zie mijn tweet (hierboven geplaatst), tot de supriseshow
en een kusje op haar billetjequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké kusjes! En één groetje aan je zusje.
je kunt niet alles hebbenquote:
neu kheb gewoon niksquote:
Kam jij ook je haar met een wagenwiel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
oh, bij the boss moet ik natuurlijk wel even een '' plaatsen
Kraslot komt straks pasquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu kheb gewoon niks
* Knetter gaat in een hoekje krassen
ik zie alleen een leuk meisjequote:
quote:
In die staat verkeer ik ook, echter heb ik nog geen brief uit het verre Amerika gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
Echt al in het begin van de actie besteld, nooit antwoord gekregen op mijn mailtjes, dus helemaal opgelucht toen die vandaag binnenkwam.
quote:
en ik nog bijna anderhalf maand op m'n vakantie moet wachtenquote:
Ik heb heulemaal geen vakantie dus zeur niet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik nog bijna anderhalf maand op m'n vakantie moet wachten
Jij hebt al heel lang vakantie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen vakantie dus zeur niet!
net gehad?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb heulemaal geen vakantie dus zeur niet!
Ik doet wel vrijwilligers werk hoor.quote:
Nee krijg ik ook niet..quote:
Ik neem aan dat je dat niet nodig gaat hebben. Zal wel met de "random" button te maken hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef Melting het volgende:
@ Rob, als ik nou geen account heb daar?
Random button?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat niet nodig gaat hebben. Zal wel met de "random" button te maken hebben.
Linksboven, willekeurige paginaquote:
En dit allemaal in Paint gooien ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef robdriessen het volgende:
OK, de opdracht is een fictieve platenhoes!
1. Go to Wikipedia, click Random Article. This is your band/singer name.
2. Go to Knowyourmeme, click Random Meme. This is your song title.
3. Go to flickr, click Last 7 days. Third picture is your cover art.
Uiteraard. Ik heb al de printscreen knop moeten gebruiken hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En dit allemaal in Paint gooien ?
een cd hoesquote:
rechtermuisklik op de foto en dan original kiezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Melting het volgende:
Rob..... foto is beschermd op flicker.![]()
Andere foto pakken dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |