Als je een beetje tussen 2 maten invalt, moet je naar mijn idee de kleinere van de 2 kopen, want alles valt redelijk groot. Lang leve de Britse koeien, ineens past iedereen maatje 36quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik ga morgen met een vriendin naar de Primark in Rotterdam Alexandrium.
Hoe zit dat precies met maten? Is alles in Engelse maten of zijn er ook S, M enzo?
Ow check de maat die in het kledingstuk staat..quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik ga morgen met een vriendin naar de Primark in Rotterdam Alexandrium.
Hoe zit dat precies met maten? Is alles in Engelse maten of zijn er ook S, M enzo?
Ik had alleen een heel groot wit vest gekocht, met een soort van haakwerkje op de rug.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pfff, wat een tegenvaller in Luik zeg. Eén grote teringbende, stinkende mensen, keidruk, geen leuke dingen... is al de tweede keer achter elkaar dat ik het de rit niet waard vind...
Hopen dat er een in Eindhoven gaat komen!
Volgens mij gaat Enschede wel door ja.
Dat moet je sowieso bij elke winkel doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ow check de maat die in het kledingstuk staat..
K hoor genoeg mensen die vaak verkeerde maten meenemen, omdat ze afgaan op de hanger
Nou dat het druk is snap ik. Maar de megateringbende die ik vandaag aantrof vind ik ook met de solden niet goed te praten. De helft van de kleding kon je niet eens bekijken omdat het op een grote hoop lag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:17 schreef megamandy het volgende:
Het is ook solden in BelgiëLogisch dat het een puinhoop is dan.
Dat zou mooi zijn, veel goedkoper dan H&M enzo, terwijl toch veel hetzelfde is..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij gaat Enschede wel door ja.
Die puinhoop komt door de bezoekers denk ik. Dat zie ik bij ons soms ook in de winkelquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou dat het druk is snap ik. Maar de megateringbende die ik vandaag aantrof vind ik ook met de solden niet goed te praten. De helft van de kleding kon je niet eens bekijken omdat het op een grote hoop lag.
Hoofddorp is geloof ik de grootste.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef Nezhi het volgende:
Welke van de Primarks in Nederland heeft het grootste aanbod jongenskleding (pas geen herenkleding)? Of verkopen ze in Nederland vooral vrouwenkleding (zie zoveel vrouwen hier posten
)
Bij jongen/mannen moet je denken aan wat ze bij Hans Textiel verkochten of Charles Vögele. Geen aanrader vind ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef Nezhi het volgende:
En er is zeker geen mogelijkheid om iets op internet te vinden van wat ze verkopen? De producten pagina laat niets zien
ik vind de t-shirts ronduit lelijk. en van dubieuze kutkwaliteit. echt flodderspul waar ni ks van over blijft na het wassen.ik heb het nog nooit geprobeerd overigens, dus wie weet valt het mee, maar het ziet er gewoon al inferieur uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij jongen/mannen moet je denken aan wat ze bij Hans Textiel verkochten of Charles Vögele. Geen aanrader vind ik.
Misschien is de webshop van het Engelse Tesco's (van de hypermarkten) wat voor je: http://www.clothingattesco.com
Het assortiment wisselt daar te snel voor vind ik ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef Nezhi het volgende:
En er is zeker geen mogelijkheid om iets op internet te vinden van wat ze verkopen? De producten pagina laat niets zien
Tesco verkoopt bijna alleen maar maat verzuip, verder wel mooi, past mij alleen voor geen meter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij jongen/mannen moet je denken aan wat ze bij Hans Textiel verkochten of Charles Vögele. Geen aanrader vind ik.
Misschien is de webshop van het Engelse Tesco's (van de hypermarkten) wat voor je: http://www.clothingattesco.com
Hmm, bij mij krimpen alle jurkjes van Primark. Ik was ze nog wel heel voorzichtig, met de hand. Ze komen nu nog maar net over mijn kont heen. Echt zonde, gaat om twee van mijn lievelingsjurkjes.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
nah ik had een t-shirtje van primark in de was en de print is er zowat afgespoeld.
kennelijk is toch alle waar naar zijn geld.
Dat is dan toeval of pech, ik heb al 2 jaar broeken van de Primark die ik veel draag, veel was en waar nog niks mee is gebeurd. Shirtjes blijven ook mooi bij mij, ik heb slechts 1 x een korte broek gehad die kapot ging. Bepaalde truien gaan wat sneller pluizen, maar ik verwacht ook gaan kasjmier kwaliteit bij de Primarkquote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
nah ik had een t-shirtje van primark in de was en de print is er zowat afgespoeld.
kennelijk is toch alle waar naar zijn geld.
Ik ben er 2 weken terug geweest en toen hingen er al hele leuke bikini's, veel bandeau met kant en ruche.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:17 schreef electronique het volgende:
om dit topic nog maar even omhoog te schoppen, hebben ze leuke bikini's bij de primark?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef .ZilveR. het volgende:
Waarschijnlijk een Primark in Heerlen en anders in Aken!
Doe eens een beroep op je eigen common sense?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:13 schreef melanie0711123 het volgende:
Weet iemand of de Primark in Zaandam op eerste Paasdag open is?
Ik wil er dan graag met een vriendin heen maar ik kan nergens op internet vinden of hij open is.
Hij is gesloten. en 2de paasdag ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:13 schreef melanie0711123 het volgende:
Weet iemand of de Primark in Zaandam op eerste Paasdag open is?
Ik wil er dan graag met een vriendin heen maar ik kan nergens op internet vinden of hij open is.
ik zie het verband tussen eerste paasdag en tweede kerstdag niet zoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef Marrije het volgende:
Gewoon bellen, heb ik ook gedaan op 2e kerstdag, waren gewoon open.
Beide nationale feestdagen?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zie het verband tussen eerste paasdag en tweede kerstdag niet zo
nou dat bedoel ik dus. er is een verschil tussen eerste .... en tweede....quote:Op zondag 11 maart 2012 11:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Beide nationale feestdagen?
Maar het grote verschil is dat de meeste winkels (95% gok ik) op 1e ....dag altijd gesloten zijn en een deel op 2e ...dag wel open gaat...
Blijkbaar is die in zaandam toch dicht op de 1e én de 2equote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat bedoel ik dus. er is een verschil tussen eerste .... en tweede....
voor de rest is het één pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |