bronquote:Primark opent in Den Haag
Primark gaat de succesvolle discountformule verder uitbreiden in Nederland. De Ierse keten gaat een winkel in Den Haag openen.
De Ierse kledingretailer Primark gaat een 8000 m2 grote winkel in de geplande nieuwbouw op de hoek van de Kalvermarkt/Spui in Den Haag openen. Het betreft de begane grond, eerste en tweede verdieping in het hart van Den Haag tegenover het Stadhuis en de kop van de Grote Marktstraat.
Primark maakte in augustus dit jaar bekend in december een winkel te openen in Zaandam.
he mogen wij ook eens wat?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
Wtf? Eerst zou Nijmegen toch openen? En waarom nou weer een in ZaandamIpv dat ze er 1 openen in Utrecht of iets centraler.
het is altijd druk in zaandam, of lijkt druk omdat ze dat middenstuk op de gedempte gracht afgezet hebben en je nu veel minder loopruimte hebt voor hetzelfde aantal mensen.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
daarom was het zo druk in zaandam vandaag
Ik denk dat dat het is ja, heb 4jaar voor de Block gewerkt en 1 jaar de Saturn en nooit echt drukke dagen in Zaandam gezienquote:Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is altijd druk in zaandam, of lijkt druk omdat ze dat middenstuk op de gedempte gracht afgezet hebben en je nu veel minder loopruimte hebt voor hetzelfde aantal mensen.
nu maar hopen dat ze de straatnaambordjes 'gedempte gracht' bewaren. wellicht hebben ze er later geen geld meer voor als ze de boel weer dicht gaan gooienquote:Op donderdag 8 december 2011 17:35 schreef yavanna het volgende:
Vanmiddag even heen geweest. Mooi opgezet en leuke prijzen.![]()
Jammer idd dat Zaanstad een belachelijk misplaatste dure gracht a.h plaatsen is die ongetwijfeld over een x aantal jaar weer gedempt wordt ivm vervuiling/hoge onderhoudskosten. Mja, ze hadden wellicht wat geld 'over' na het bouwen van het ook absurd dure en daarnaast lelijke gemeentehuis.
Dat is dan weer een beetje in dezelfde hoek als de andere primark winkels. Irritant!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Skaai het volgende:
Ze zijn al druk bezig met de Primark in Almere. Het oude theater is helemaal gesloopt en er wordt gewoon een heel nieuw pand gebouwd.
Hoor je de lokroep niet? 'Kom naar de Randstad, you know you want it!'quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje in dezelfde hoek als de andere primark winkels. Irritant!!
Haha ja ik wil ook wel! Maar heb geen tijd om 2 uur te reizen om even naar primark te gaan. Want als je naar primark gaat moet je dat over het algemeen 's ochtends doen als je nog iets in je maat wil hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoor je de lokroep niet? 'Kom naar de Randstad, you know you want it!'
Grote kans dat die jas al lang op was.. De omloopsnelheid is zó snel bij Primark, als je wat leuks tegenkomt moet je het meteen meenemen, je hebt meestal geen week bedenktijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben geweest, maar het viel me zwaar tegen
niet mijn soort kleding, of misschien moet het leuke nog komen
die ruitenjas die hiervoor geplaatst was, heb ik niet kunnen vinden bijv.
Wow, zo netjes heb ik een Primark nog nooit gezien! xDquote:Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is een Primark rijker! Vandaag opende de Ierse modeketen haar deuren in Zaandam.
Na het succes van Rotterdam in 2008, en Hoofddorp in 2010 is het nu de beurt aan Zaandam. Een delegatie aan Primark boardmembers was overgevlogen voor de store opening samen met de burgermeester van Zaandam. En wat een store.
Ruim 3600m2! aan look good, pay less fashion. Heren, kidswear en schoenen boven, ladieswear beneden. Dit jaar opende de keten haar deuren in onder meer Spanje, Duitsland en Portugal en nu ook haar derde dus in Nederland.
Patrydressing ten top voor de feestdagen met de speciale Limited Edition Collection.
Primark Zaandam: Ankersmidplein 7
Openingstijden:
Maandag 11.00- 19.00
Dinsdag 09.00- 19.00
Woensdag 09.00- 19.00
Donderdag 09.00- 21.00 (koopavond)
Vrijdag 09.00- 19.00
Zaterdag 09.00- 18.00
Zondag 12.00- 17.00
bron
Volgens mij is dat juist het idee ook... Lagere kosten door niet telkens bij te hoeven vullen, magazijnen vol te houden met dezelfde kledingquote:Op donderdag 15 december 2011 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
nou guttegut ze hebben een grote winkel. maar niet genoeg verschillende artikelen om hem vol te krijgen. ik heb op diverse plaatsen in de winkel dezelfde artikelen zien liggen.
maar oke, het is een grote winkel ja.
Wat doe je normaal gesproken dan als je maat er niet tussen hangt?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef lady-wrb het volgende:
is dat handig dan? als er op een plaats een bepaalde maat op is, moet je op andere plaatsen gaan kijken of die er eventueel daar wel is. dat is niet mijn manier van shoppen hoor.
dan ben ik weg. iets is er wel of niet. ik ga niet een hele winkel afzoeken of het ergens wel ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |