Lol. Die imago stumperts zorgen er wel voor dat die feiten bij hun blijven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog niet, als een iPhone al uit de klauwen laten lopen is dan ben je imago onwaardig.
Beter: Twitter het met je appsquote:
Ja maar net als met Henk en Ingrid reflecteert hun gedrag op een betere stand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Die imago stumperts zorgen er wel voor dat die feiten bij hun blijven.
Twitter het met je apps? Wat is dat voor turbotaal?quote:
Het is maar wat je ervoor over hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar net als met Henk en Ingrid reflecteert hun gedrag op een betere stand.
Dat is jammer.
Geen idee, ik zoek aansluiting. Je weets tog.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twitter het met je apps? Wat is dat voor turbotaal?
Dat is hun probleem, niet de mijne.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is maar wat je ervoor over hebt.
Oei, nu begin je op mijn vader te lijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee, ik zoek aansluiting. Je weets tog.
So?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, nu begin je op mijn vader te lijken
Eind jaren 80 had je nog geen Twitter en al helemaal geen apps.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twitter het met je apps? Wat is dat voor turbotaal?
Die is een goede 17 jaar ouder dan jij bent.quote:
Alsof Henk en Ingrid daar mee bezig kunnen zijn, die dienen zich tenslotte dapper te verweren aan een tsunami van bijstandstrekkende moslims die hun vinex wijkje onveilig maakt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar net als met Henk en Ingrid reflecteert hun gedrag op een betere stand.
Dat is jammer.
Jaha, maar ze noemen zichzelf rechts, waardoor die rare standpunten reflecteren op de betere stand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof Henk en Ingrid daar mee bezig kunnen zijn, die dienen zich tenslotte dapper te verweren aan een tsunami van bijstandstrekkende moslims die hun vinex wijkje onveilig maakt.
Heeft ie ook een eigen helicopter? Of heeft ie daar nog 17 jaar voor nodig?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is een goede 17 jaar ouder dan jij bent.
Jij wel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heeft ie ook een eigen helicopter? Of heeft ie daar nog 17 jaar voor nodig?
Die ja.quote:
Het is ongepast om hier het over mijn vader te hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heeft ie ook een eigen helicopter? Of heeft ie daar nog 17 jaar voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |