Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef betyar het volgende:
Houdoe mijn zoontje wil een rondje met de grasmaaier maken....... (en papa stiekem ook)
is dat zo'n ding waar je op kan zitten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef betyar het volgende:
Houdoe mijn zoontje wil een rondje met de grasmaaier maken....... (en papa stiekem ook)
In de kerk welquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat zo'n ding waar je op kan zitten?
Bazending.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef betyar het volgende:
Niet als student?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef eriksd het volgende:
Had ik al verteld dat Gonny van Oudenallen als leerling op de UvA rondloopt?
Ze kan het niet aan, derhalve nog gewoon leerling.quote:
Bidden, jij!quote:
Ja, God wills it.quote:
Neen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef robin007bond het volgende:
Even lekker op de Xbox mijn tijd doden
Ciao!
Dat quasi-onnozel doen alsof je EG niet bent, lukt niet zo best he?quote:
Vind je EG dan beter? Dan moet het presidium maar beslissen wie van ons tweeën mag posten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
Flikker gewoon op met die kutkloon en post met EG. Suffe vragen om aandacht
Ik vind het gewoon fijn als mensen authentiek zijn (voor zover er uberhaupt sprake van kan zijn op fok) Dat kinderachtige verschuilen is gewoon tekenend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vind je EG dan beter? Dan moet het presidium maar beslissen wie van ons tweeën mag posten.
Er zijn maar een paar authentieke users hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijn als mensen authentiek zijn (voor zover er uberhaupt sprake van kan zijn op fok) Dat kinderachtige verschuilen is gewoon tekenend.
Ja maar jij stelt dat ik EG bent. Er is dan toch geen probleem?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijn als mensen authentiek zijn (voor zover er uberhaupt sprake van kan zijn op fok) Dat kinderachtige verschuilen is gewoon tekenend.
Waarom heb je een kloon?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ja maar jij stelt dat ik EG bent. Er is dan toch geen probleem?
Los van de vraag of ik een kloon zou zijn, er zijn posters die gewoon eens een andere username willen.quote:
Jij hoort stemmetjes in je hoofd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Los van de vraag of ik een kloon zou zijn, er zijn posters die gewoon eens een andere username willen.Daar moet je verder niets achter zoeken. Maar ik kan me voorstellen dat het een nadeel is. Mensen vinden het kennelijk niet aangenaam als een user reïncarneert.
Maar ik wil best EG vragen of hij bereid is wat meer te gaan posten hier.
Nou. Je kaapt mijn reactie hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |