ik moet hem nog in elkaar zettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Karzai het volgende:
Wanneer krijg je de rest van het springtouw?
Waarover?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
We liggen hier in een deuk op de afdeling
waar moet die in?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
ff een Repost van C_A r pic :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je raad bewust zo geschreven hebt?
aanzetten en resetten, hij houd bij hoeveel je hebt gesprongen en hoe snel.. dacht ikquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aanzetten en resetten, hij houd bij hoeveel je hebt gesprongen en hoe snel.. dacht ik
daarom deed ik niet mee met het raden, ik ken zequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moest geen TT's maken dan heb ik haast en let ik niet op mn spelling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
Dat zou nog eens een leuke werkgever zijn met zulke cadeausquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Toen wij het zakje opende, dachten we allemaal aan een Vibrator
Voor *zo'n* speelgoedwinkel moet je maar eens op www.durexplay.nl kijken. Heel bijzondere .... thermometers. (NSFW, duh)quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toen ik ze voor het eerst bij intertoys zag dacht ik ook aan een vib.. heb toen dubbel gelegen met een vriendin, vonden de term speelgoed winkel ineens onwijs grappig
maar je werkt voor ING?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
We liggen hier in een deuk op de afdeling
cristineleduc ftwquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voor *zo'n* speelgoedwinkel moet je maar eens op www.durexplay.nl kijken. Heel bijzondere .... thermometers. (NSFW, duh)
Tja, staatssteun he? Het zijn nu eigenlijk gewoon ambtenaren.quote:
Waarom dan Oranje? Of is het de secondaire kleur van ABN?quote:
Mensen die bij ABN werken zijn full ambtenaar...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tja, staatssteun he? Het zijn nu eigenlijk gewoon ambtenaren.
gewoon paboquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voor *zo'n* speelgoedwinkel moet je maar eens op www.durexplay.nl kijken. Heel bijzondere .... thermometers. (NSFW, duh)
laters dudequote:
Power ontbijtjequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Friet speciaal, kaassoufflé en een viandel
Oeh lekkel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Friet speciaal, kaassoufflé en een viandel
De viandel is qua smaak hiermee vergelijkbaar, maar is in een krokanter jasje gestoken, waarna gebakken, het uiterlijk iets weg heeft van een Vietnamese loempia. De viandel is niet zo populair als de frikandel.quote:
De viandel is een variant op de bekende frikandel. De viandel is qua smaak hiermee vergelijkbaar, maar is in een krokanter jasje gestoken, waarna gebakken, het uiterlijk iets weg heeft van een Vietnamese loempia. De viandel is niet zo populair als de frikandel.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De viandel is qua smaak hiermee vergelijkbaar, maar is in een krokanter jasje gestoken, waarna gebakken, het uiterlijk iets weg heeft van een Vietnamese loempia. De viandel is niet zo populair als de frikandel.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De viandel is een variant op de bekende frikandel. De viandel is qua smaak hiermee vergelijkbaar, maar is in een krokanter jasje gestoken, waarna gebakken, het uiterlijk iets weg heeft van een Vietnamese loempia. De viandel is niet zo populair als de frikandel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Jij moet touwtje springen dikkiequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in een snack
bedankt mannen
quote:De viandel is een variant op de bekende frikandel.
De viandel is qua smaak hiermee vergelijkbaar, maar is in een krokanter jasje gestoken, waarna gebakken, het uiterlijk iets weg heeft van een Vietnamese loempia. De viandel is niet zo populair als de frikandel.
Nou idd.... Een lekkere smulrol oid gaat er wel in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in een snack
bedankt mannen
nee gewoon heel simpel een kroket ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou idd.... Een lekkere smulrol oid gaat er wel in.
Is dit een grap of verwacht je nu echt dat iemand al die liedjes op gaat noemen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
écht, wie alle liedjes kan herkennen die hierin zijn verwerkt: held
Nee, ik vind degene die al die liedjes kan herkennen (zonder op youtube te hebben gekeken) een held.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dit een grap of verwacht je nu echt dat iemand al die liedjes op gaat noemen?
Ik herken ze eigenlijk allemaal welquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dit een grap of verwacht je nu echt dat iemand al die liedjes op gaat noemen?
Oh daar heb ik nog 2 zakken van in mn vriezer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gewoon heel simpel een kroket ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog 2 zakken van in mn vriezer.
Bami rolletjes, loempia's, Frikandellen ook nog.Ik heb trek in een patatje en een kroketje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frikandel met mayo gaat er ook wel in![]()
Ja alles wat je eet komt eruit, nou ja bij mij welquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:51 schreef Karzai het volgende:
Laatst een frituur avondje gedaan, nadeel is wel dat het er ook weer allemaal uitkomt en dat is nogal een tijd rovende kwestie
Met je lasso lekker mensen vangenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:54 schreef Karzai het volgende:
Dit is een leuk plaatje, jammer dat ik geen paard voor de deur heb staan dan deed ik even een rondje door de stad
Ik heb mn frituurpan al tevoorschijn gehaaldquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trek in een patatje en een kroketje....
Frikandel met mayo gaat er ook wel in
quote:
dat vraag ik me dus ook af, niemand stuurde DMsquote:
als ik nisk meer hoor ga ik erinquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er trouwens precies om heel uit.
Ja ik heb trackinfo nu gefixt, maar ik kan het nog niet automagisch laten gaan dus moet handmatig invoerenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
De trackinfo is bedriegend, want er wordt geen Editors - Munich gedraaid...
Praat je altijd hard op als je in de spiegel kijkt?quote:
Echt niet? ik zie hem wel in mijn iTunes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
de track info zie je niet
nu welquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt niet? ik zie hem wel in mijn iTunes!
Ik zag hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
dragems heeft een tweet geplaatst over mp3s
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
sorry snuf, ik zal jou en je radioshow moeten verlaten, er moet een hok worden verschoond...
Hoewel ik 'm echt graag terug zie komen, wat een belachelijk verband leg jequote:
Deze link zie ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoewel ik 'm echt graag terug zie komen, wat een belachelijk verband leg jeHij tweet over mp3 dus hij is het?
Alleen het woordje 'mp3' triggerde mequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoewel ik 'm echt graag terug zie komen, wat een belachelijk verband leg jeHij tweet over zn mp3 speler dus hij is het?
Maakt mij niet uit verder, natuurlijk is het leuker om voor 30 luisteraars te draaien maar ja ik hoor in ieder geval goede muziekquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe echt veel is t niet idd maar goed t is dan ook etens tijd ed.
Ja ik weet het zei ze op msnquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij luistert goudenvis nu ook en met dat geregeld te hebben echt een hok verschonen
Kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij luistert goudenvis nu ook en met dat geregeld te hebben echt een hok verschonen
Goudvis is een dame, hoorquote:
twitter:uzunumaki twitterde op donderdag 23-06-2011 om 17:26:48luisteren naar TISJEBOYSNUFop radio 49 reageer retweet
Matties voor het leven.quote:
Prima.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer van Sting gekozen dat ikzelf heel tof vind hoor
WTFquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en het complete plaatje van mijn raad mijn pic spel
[ afbeelding ]
Hahaha wat is dat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en het complete plaatje van mijn raad mijn pic spel
[ afbeelding ]
Als je echt niemand kan vinden wil ik wel misschien maar ik weet nog niet wat ik ga eten ofzo, moet nog boodschappen doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er als voorprogamma van de surprise show draaien?
van 19.30 tot 20.30
Digitaal touwtje-spring setquote:
quote:
Ah, had ik er niet zomaar uitgehaaldquote:
Ik kan eventueel als niemand anders kan ook nog wel langer draaien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je echt niemand kan vinden wil ik wel misschien maar ik weet nog niet wat ik ga eten ofzo, moet nog boodschappen doen
Genre?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
zaterdag draai ik van 16.00-tot 17.00, als je verzoekjes hebt, die ik moet draaien stuur mij die dan naar mijn --> DM
vanallesquote:
Eet zequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smakelijk!![]()
![]()
* Outpost76 snijd nu een loempia aan.
Hok weer schoon ?quote:
quote:
Iddquote:
Ga jij draaien dan?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij draaien dan?
Ik draai liedjes waar je op kan rukken, dat is een klein verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zoals deze nu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai liedjes waar je op kan rukken, dat is een klein verschil
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In Sovjet Russia the bus waits for you
Vandaag ook dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister heb ik je show ook al half gemist.
neequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet op je afdeling zorgen dat men radio 49 gaat luisteren.
niet doodgaan pls.. je moet nog vaker draaien enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
Thanks voor luisteren nu snel boodschappen doen ik sterf van de hongern
Jij bedank voor de showquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
morgen weerquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet doodgaan pls.. je moet nog vaker draaien enzo
Bedankt voor luisterenquote:
Graag gedaan en jij bedankt voor t draaien van lekkere liedjens!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit op me werk en kan me niet zo goed concentreren met deze muziek
quote:
Kan niet. Van 19.30 tot 20.30 kan wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef robdriessen het volgende:
Geef mij het uurtje 18:30 - 19.30 maar
Argh, dat bedoelde ik dus. Nu snel naar huis rijden. 10 uur op het werk is wel genoeg voor vandaag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan niet. Van 19.30 tot 20.30 kan wel.
Houdt je niet van deze hoogstaande muziek?
Ik zit er al 9,5 uur en ik moet nog tot half 8 / 8 uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Argh, dat bedoelde ik dus. Nu snel naar huis rijden. 10 uur op het werk is wel genoeg voor vandaag.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er al 9,5 uur en ik moet nog tot half 8 / 8 uur
Ik weet t nie...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
Hoe heet het origineel van deze ook alweer?
geen idee..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
geen idee, dit deuntje is voor mij geheel onbekendquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
Wutt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, dit deuntje is voor mij geheel onbekend_!
Sorry ik ken heel dit nummer niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?
Het deuntje ken ik heel goed maar kan niet op t orgineel komen...
Welcome backquote:
Ken je die niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik ken heel dit nummer niet.
En het wordt donker hier, maar ik kan het zonnescherm niet omhoog doen... Batterij op
Ga eens snel downloaden als je thuis bent dan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik ken heel dit nummer niet.
En het wordt donker hier, maar ik kan het zonnescherm niet omhoog doen... Batterij op
Koop jij je kleren altijd bij Hij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
KNOCK KNOCK KNOCKING ON HEAVENS DOOOOOOR
nee mijn muzieksmaak is breed, maar zo superbreed nou ook weer nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken je die niet?![]()
My baby is a centerfold!
Wazige shit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een wazige shit heb jij allemaal op je hd staan zeg![]()
Ik doel ook op al die andere uurtjes die je al gevuld hebt met dit soort maffe text deuntjes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wazige shit?![]()
Dit is cultureel erfgoed ja!![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doel ook op al die andere uurtjes die je al gevuld hebt met dit soort maffe text deuntjes!
Ik wist dat het geil was.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef robdriessen het volgende:
Centerfold is van de J. Geils Band trouwens
Je staat eropquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef robdriessen het volgende:
Centerfold is van de J. Geils Band trouwens
Zwarte Cross komen ze ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je staat erop
Oh enwat een muziek
Ben je vast een beetje voorbereid.quote:
joa maar daar kom ik nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa maar daar kom ik niet
kun je me niet naar binnen smokkelen?quote:
Meen je nietquote:
En dan ben jij al zo snel terug?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
Onze albert Heijn heeft volgens mij 2 criteria waarop ze vrouwelijke werknemers aannemen:
- Tussen de 15 en de 20
- Fucking lekker
Het was weer een mooie dag vol chicks in de supermarkt
Sure, ik heb nog wel een beetje ruimte in mn tasquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je me niet naar binnen smokkelen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meen je nietMeen ik wel..... en ja... dat denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ik had niet zoveel boodschappenquote:
een beetje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
Waar komt deze muziek vandaan![]()
Dit klinkt een beetje boers enzo
anders doe je een broek aan met van die zakken op de zijquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sure, ik heb nog wel een beetje ruimte in mn tas
Hahahahaha dat is hier bij de AH ook vaak zo ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
Onze albert Heijn heeft volgens mij 2 criteria waarop ze vrouwelijke werknemers aannemen:
- Tussen de 15 en de 20
- Fucking lekker
Het was weer een mooie dag vol chicks in de supermarkt
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders doe je een broek aan met van die zakken op de zij
ga ik daar inzitten
Nog een heel uur Wc Experience te gaan!quote:
Dat denk ik dus nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Meen ik wel..... en ja... dat denk ik!
Mijn dialectquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog een heel uur Wc Experience te gaan!
![]()
![]()
En ik foute muziekjens!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus nietDacht echt dat je van allerlei "foute" muziekjens zou gaan draaien. :$
Maar niet erg........toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twents, West-Brabants..... 1 en al boers
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey
Heb mijn show al klaarstaanBomvol goeie muziek
Eet zequote:
Dan gaan ze uitlachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij mazzel!
Al is t geen straf om naar die geile jonge meiden toe te moeten bij de AH.
Chansons uit het mooie Brabantquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan gaan ze uitlachenHeb je die gast weer
BTW waarom kijken kassameisjes altijd zo geil![]()
Wat is dit voor muziek man
Ik ga dan ook altijd naar een andere kassa.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan gaan ze uitlachenHeb je die gast weer
BTW waarom kijken kassameisjes altijd zo geil![]()
Wat is dit voor muziek man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |