Geef hem even de tijd tot vanavond, mocht er dan nog geen reactie zijn dan zal ik contact met hem opnemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef r_kluft het volgende:
Dubbeldrank heeft net dit topic gesloten [TK] Blu-ray : Avatar / Alice in Wonderland / LOTR Trilogie.
Alleen is het nog niet helemaal klaar.
chibii heeft namelijk gezegd dat bij alle Blu-ray's de DVD versie er ook bij zit. Echter heb ik met mijn Avatar Blu-ray de beloofde dvd niet erbij gekregen.
Wilde hem eerst even de gelegenheid geven te reageren zonder dit openbaar te zetten.
Maar nu ik zie dat het topic dicht is en hij nog geen half uur geleden online is geweest en ik heb nog geen reactie via PB mogen ontvangen.
Kan een admin soms even vragen waarom chibii niet reageerd?
Zal ik doen maar ik heb hem al "di 2-08 14:41u" een bericht gestuurd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geef hem even de tijd tot vanavond, mocht er dan nog geen reactie zijn dan zal ik contact met hem opnemen.
Ik ging er van uit dat je hem vandaag had verstuurd, ik ga straks na het even even voor je aan de slag!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:10 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Zal ik doen maar ik heb hem al "di 2-08 14:41u" een bericht gestuurd.
Sindsdien heb ik hem al een paar keer online gezien zonder reactie.
Moet ik hier nog even melden of ik wat gehoord heb?
Is dicht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[TK] LG LCD TV 32inch ¤300,-
Ging snel, TV verkocht, topic kan dicht_
Alle drie gesloten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[TK] Lamica zomerschoenen/ Nieuw! (DAMES)
[TK] Abercrombie and Fitch (dames)vest
[TK] Studieboeken HBO CMV (& sociale/maatschappelijke studies)
Topics kunnen dicht!
Alvast bedankt
Donequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:56 schreef Nevermind.. het volgende:
[tk] Mitsubishi Colt 1996 rood en [TK] Pioneer radio usb/compatibel iPhone, Kenwood radio cdspeler kunnne beiden op slot, voor 750 euro verkocht aan Fok!
Zeker nog niets gehoord?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je hem vandaag had verstuurd, ik ga straks na het even even voor je aan de slag!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef Oidipous het volgende:
Kickerdekick!!!
Kan een mod mijn topic-titel veranderen? Acocunting moet Accounting zijn.
quote:
Donequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef Man_Made_God het volgende:
[TK] Condensator mic, dig. camera + Hilfiger schoenen
Kan een mod het eerste bericht aanpassen en de WII lan adapter & de camera uit OP halen?Alvast bedankt!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Thanks! zou je de titel nog even kunnen doen...?
quote:
Okedokequote:Op maandag 8 augustus 2011 04:17 schreef VampiricDemon het volgende:
[TR] PS3 spelletjes
[TR] PS3 spellen
Mogen dicht, ik heb een nieuwe geopend
Donequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[TK/TR] Simlockvrije Samsung galaxy S2 tegen Galaxy Tab 10.1
Kan iemand [TK] toevoegen in de titel? Tnxz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |