Nee hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef RooieHoed het volgende:
Wat is er met die deur gebeurd? Die is behoorlijk uit kleur gespoten
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:52 schreef fathank het volgende:
Kak, dat is wel erg ver weg (200+ kilometer).
Als er serieuze interesse is wil ik best een stuk rijden. Tegen een kleine vegoeding.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Peter het volgende:
Kom je met die auto ook eens centraler in Nederland? Ik den k dat velen afgeschrikt worden door de afstand..
Prima, en succes met je examen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef MountMan het volgende:
Oeh, interesse. Hangt ff af van m'n examen van Vrijdag, ik laat het nog wel ff weten
Ja dat klopt, ik weet niet wat het precies is. Zo kocht ik hem destijds. Maar alles zit er stevig. Ik weet niet of je in de buurt woont? Anders kan je hem in het echt bezichten en uitgebreid controleren en testen. Het is gewoon een erg fijne wagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef tre het volgende:
Hier ook serieuze interesse, nog wel een vraagje, hoe zit het met die achterbumper? Lijkt wat scheef te hangen namelijk.
Okee duidelijk, enige is dat ik in de buurt van Leiden woon en dit weekend geen tijd heb eigenlijk. Hang nu een beetje tussen ongezien akkoord of maar even wachten en het aan de andere geïnteresseerde(n) laten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik weet niet wat het precies is. Zo kocht ik hem destijds. Maar alles zit er stevig. Ik weet niet of je in de buurt woont? Anders kan je hem in het echt bezichten en uitgebreid controleren en testen. Het is gewoon een erg fijne wagen
Denk er anders maar even goed over na! Ik kan met alle zekerheid zeggen dat er helemaal niets (motorisch) mankeert. Alle boekjes zijn ook aanwezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef tre het volgende:
[..]
Okee duidelijk, enige is dat ik in de buurt van Leiden woon en dit weekend geen tijd heb eigenlijk. Hang nu een beetje tussen ongezien akkoord of maar even wachten en het aan de andere geïnteresseerde(n) laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |