Hierbij verkoop ik mijn prachtige en perfect rijdende Mitsubishi Colt. Vanwege het feit dat mijn werk op steenworp afstand bevindt en ik de laatste tijd veel fiets, staat mijn Colt maar voor de deur. En ik vind het zonde van de verzekering p.m. en wegenbelasting om er maar af en toe in te rijden.
Bouwjaar: 1996 Kilometerstand: 266.996 Versnellingtype: Handgeschakeld Aantal deuren: 3 Brandstof: Benzine Gewicht: 920 kg Cylinderinhoud: 1298 cc Vermogen: 55 kW (75 pk) APK vervaldatum: 04-01-2012 Kleur: Rood
Opties: - Stuurbekrachtiging - Stoel in hoogte verstelbaar - Bumpers in carr kleur - 3e remlicht - Pioneer Speakers - Radio (Evt. tegen een meerprijs een Pioneer DEH-4300** ub iPhone, met usb, op de foto te zien) - Achterbank in delen inklapbaar
Foto's spreken uiteraard. Aan de rechtervoorkant zit een klein deukje van de eigenaar hier voor mij en hier en daar een klein krasje. De foto's hieronder zijn net een halfuur geleden gemaakt. Dus zo ziet hij er ook uit. Dashboard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buitenkant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interieur:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kofferbak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pioneer radio**Deze radio speler met usb en speciaal voor een iPhone & iPod is een maand nieuw, bon is aanwezig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer foto's of info kan je mij pm'en of een reactie plaatsen in dit topic. Verder is het een mooie auto die perfect rijdt en mij nog nooit in de steek heeft gelaten. Deze auto is te bezichtigen in Groningen.
Vraagprijs: 1150 euro. Ik ben ook wel in voor een ruil met een snor-brommer/scooter met bijbetaling.
Deze auto heeft geen (verborgen) mankementen o.i.d. Een uitgebreide testrit is mogelijk. Ik heb ook niks te verbergen het is gewoon een perfecte auto die niets mankeert
[ Bericht 1% gewijzigd door Nevermind.. op 27-06-2011 17:56:49 ]
Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef TTTNL het volgende: Interesse in de pioneer radio, maar ik snap dat je die wss niet apart verkoopt.
Ik verkoop hem ook apart Tenzij een potentiėle koper liever deze Pioneer wil hebben. Bij deze auto wordt standaard een sony radio meegegeven en je krijgt er van mij gratis een kenwood radio cd speler bij
[ Bericht 0% gewijzigd door Nevermind.. op 02-07-2011 18:50:43 ]
Ik heb geen interesse, maar ik denk dat je met deze vraagprijs ook weinig reacties zult krijgen. Voor zo'n 800-1000 euro heb je al een Mitsubishi Colt die enkele jaren jonger is en ook nog eens 100.000 km's minder op de teller heeft.
Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef babipangang het volgende: Ik heb geen interesse, maar ik denk dat je met deze vraagprijs ook weinig reacties zult krijgen. Voor zo'n 800-1000 euro heb je al een Mitsubishi Colt die enkele jaren jonger is en ook nog eens 100.000 km's minder op de teller heeft.
Je gaat hier echt niet meer dan 500-600 euro voor krijgen. Hij heeft veel te veel gereden, een beunhaas-uitlaat en je achterbumper hangt aan een zijde draadje. En dit allemaal kan je al zien op de foto's. Maargoed ik ben een zeiksnor
Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Foleor het volgende: Je gaat hier echt niet meer dan 500-600 euro voor krijgen. Hij heeft veel te veel gereden, een beunhaas-uitlaat en je achterbumper hangt aan een zijde draadje. En dit allemaal kan je al zien op de foto's. Maargoed ik ben een zeiksnor