quote:
en dat weekend begon bloed en bloedheetquote:
Werkt dat ook als je niet achter een Engelse proxy zit dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef themole het volgende:
Overigens livestream:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
Momenteel hoor ik de radio nog omdat ze nog niet zijn begonnen. Om 13.00 begint het eerste optreden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt dat ook als je niet achter een Engelse proxy zit dan?
Radiohead gaat ook nog even een surprise actje doen, alsof het niet genoeg isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef TWP het volgende:
Die line-up is inderdaad echt onvoorstelbaar.
Worden hier ook de optredens uitgezonden? (en zo ja, ook met beeld, of alleen geluid?) Ik zie namelijk alleen maar een webcam van de studio op glastonbury.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef themole het volgende:
Overigens livestream:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
idd! Een biertje erbij en de dag is weer goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef conobram het volgende:
Je kan veel zeggen, maar die mensen hebben wel lol, ze lachen allemaal in de eerste foto's
Vanaf kwart voor 11, 3 kwartier U2 en dan nog van 12 tot 3 vannacht Stuk U2 en de rest van de dag.quote:
En momenteel op BBC 3 en 4, mocht je dat hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor 11, 3 kwartier U2 en dan nog van 12 tot 3 vannacht Stuk U2 en de rest van de dag.
"not available in your area" Zitten jullie daar in Engeland ofzo te kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef kciR het volgende:
[..]
Worden hier ook de optredens uitgezonden? (en zo ja, ook met beeld, of alleen geluid?) Ik zie namelijk alleen maar een webcam van de studio op glastonbury.
Foto uit 2006?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lowlands heeft ook modder gehad.
Gelukkig niet zo diep als op Glasto.
2001 zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Foto uit 2006?
Op Lowlands heb ik, de 6 keer dat ik er was, eigenlijk alleen dat jaar echt veel bagger gezien. De andere jaren viel het, ondanks beroerde voorspellingen soms, altijd mee.
Daar drijf je je tent uit van de hittequote:Op zondag 3 juli 2011 14:02 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben ik blij dat ik naar Sziget ga, daar heb je dit soort grappen meestal alleen als de Danube overstroomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |