Tim Ream.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef jpg97 het volgende:
Wat voor geruchten dan?
Ik lees alleen berichten over spelers die niet naar PSV komen
quote:thijsslegers thijsslegers
voor degenen die anders vermoeden: #psv werkt nog steeds hard aan de komst van #strootman en #mertens. Is ab-sol-luut niet afgeketst
quote:
Of Bakkal of Engelaar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Vraagprijs 16 miljoen bij elkaar, al krijg je al wat van de prijs af dan is het nog belachelijk. Dit was trouwens nou een deal geweest waarbij je Nijland als ruilobject in had kunnen brengen om de cashprijs wat te drukken........
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.quote:
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.
Bakkal zit aan de miljoen dacht ik, dat verdienen Mertens en Strootman beide echt niet op dit moment hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
In 2010 zat hij op 950.000quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Ik 2008 zat Bakkal inclusief premies al aan 8 ton en volgens mij heeft hij een oplopend contract. Kan de Sportweek met de lijst van afgelopen jaar niet direct vinden
Beide komen van een Eerste Divisie club af, dat zijn zeker geen grootverdieners.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
quote:Rutten: "Blessure Atiba enorme teleurstelling"
PSV startte donderdag met de voorbereiding op het nieuwe Eredivisie-seizoen. Fans van de Eindhovense club maakten van hun hart geen moordkuil. De boodschap is duidelijk.
"De spandoeken die er vandaag hingen, 'Maak ons kampioen', dat hoort bij PSV en deze club. Ons streven is om een representatief elftal neer te zetten en daar hebben we nog tijd voor. Het streven is verder om een team neer te zetten dat kan gaan strijden om het kampioenschap en daadwerkelijk kampioen worden", aldus trainer Fred Rutten op de officiële website van PSV.
Rutten moet het in elk geval de eerste weken van de nieuwe voetbaljaargang stellen zonder Atiba Hutchinson. De Canadees kampt met een knieblessure en gaat volgende week onder het mes. "Voor de maand augustus kun je hem afschrijven."
"In een positief scenario is hij er vier tot zes weken uit. In een negatief scenario drie maanden. Voor augustus kun je hem afschrijven. Het is even afwachten hoe het gaat maandag, voor de exacte diagnose en het revalidatieproces", aldus Rutten, die spreekt van een 'enorme teleurstelling'.
Funso Ojo keerde donderdag weer terug in Eindhoven. Het talent werd afgelopen seizoen verhuurd aan VVV-Venlo. "In principe willen we hem weer uitlenen, daar waar hij aan spelen toekomt. Hij heeft daar zelf ook een idee over."
"Wij zeiden: kom hierheen, begin hier te trainen, word fit, en wat er ook gebeurt: wordt hier in elk geval fit. Maar duidelijk is dat het afgelopen halfjaar niet heeft opgeleverd wat we verwacht hadden."
quote:PSV begint met tester Ogbu aan voorbereiding
Proefspeler Chuka Derick Ogbu heeft de eerste training van zijn tweede stage bij PSV erop zitten. De Eindhovense club begon donderdag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Nigeriaanse aanvaller mag laten zien of hij een versterking is.
Ook op de training was nieuwkomer Khalid Sinouh. De reservedoelman kwam over van FC Utrecht. Funso Ojo keerde terug van zijn huurperiode bij VVV-Venlo en Rabiu Ibrahim, die vorig seizoen al werd vastgelegd, maakte tevens zijn opwachting.
Op trainingscomplex De Herdgang ontbraken de internationals. Andreas Isaksson, Ola Toivonen, Stanislav Manolev, Erik Pieters en Maza Rodriguez sluiten later aan bij de selectie van trainer Fred Rutten. De groep was aangevuld met spelers van Jong PSV.
PSV gaat eind juli op een oefentrip naar Engeland. De Eindhovenaren spelen wedstrijden tegen Championship-clubs Nottingham Forest en Middlesbrough.
quote:thijsslegers thijsslegers
geduld is noodzakelijk. #Rutten hoopt begin juli zijn selectie compleet te hebben. Dan is er een maand over v finetunen #psv
Dan moeten ze de transfer met Mertens en Strootman snel rond makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zal drukke week worden volgende week.
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Einthovuh het volgende:
Zijn er mensen vanochtend bij de training geweest of zijn er beelden van? Ben namelijk erg benieuwd hoe Rabiu Ibrahim het doet.
Ogbu ben ik ook erg benieuwd naar ja. Maakte een mooie goal tegen Someren. Van Ibrahim hebben we ook nog praktisch niks gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Verder hebben we bijna niks meer voorin hequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |