Smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond het een enorm zijige en voorspelbare film om eerlijk te zijn.
Niiiiiice.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef DJKoster het volgende:
Cool as Ice
[ afbeelding ]
Goed.. Heb ik die ook weer gezien. Episch slecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8 / imdb 7.0
Source Code (2011)
Beetje tegen vallend scifi thriller. Had er veel meer van verwacht. Inception maar dan nog moeilijker te begrijpen volgens de Preview. Ik vond het eerlijk gezegd een simpele film. Het groundhog day herbeleef gebeuren was wel op zich goed. Maar het was te simpel allemaal. Ik mistte de spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6 / imdb 7.7
Colossus: The Forbin Project (1970)
Een aardige film alleen voelt het wat gedateerd.
De VS-president neemt een supercomputer in gebruik als defensie. Het apparaat neemt al snel de controle over en zoekt contact met zijn Russische tegenhanger.
Overigens zou ik een dergelijk ding niet eens als kookwekker vertrouwen zo achterlijk is het maar kennelijk was het wel intelligent 40 jaar geleden.
cijfer 6.0 / imdb 7.1
Labor Pains (2009)
Een erbarmelijke film met Linsey Lohan. Wat een verwaand wicht. Verhaal gaat dat ze na geroddel wordt ontslagen wordt maar omdat te voorkomen veinst ze een zwangerschap. Man man wat tenenkrommend.
cijfer 4 / imdb 4.6Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Monsturd
Je kunt natuurlijk heel flauw zeggen dat dit letterlijk en figuurlijk een schijt film is maar ik blijf `m hi-la-risch vinden. Alles wat een C-film een C-film maakt is aanwezig: slecht acteerwerk, nog slechtere dialogen en natuurlijk een verhaal dat te belachelijk voor woorden is (een ontsnapte serie moordenaar valt in een riool in een plas met chemicaliën en verandert in een mega grote moordende drol).
Een voordeel van al dat slechte is dat het wel meestal ontzettend vermakelijke films oplevert.
IMDB Cijfer: 4,1/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Daar kan ik mij in vinden. Silence of the Lambs vond ik vooral storend door de nare OCD trekjes van Jodie Foster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
'Rebel Without a Cause' volgens IMDBquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Niiiiiice.Ik heb laatst nog overwogen om 'm te kijken, maar toen niet genoeg wilskracht verzameld om het door te zetten.
Het is toch een 'moderne' vertelling van Easy Rider of zo?
Maar wel leuk om je een avondje kapot om te lachen?
Klassiekertje, staat op #117 van IMDB's top 250. Erg lekkere film. Duurt - zeker op tv - wel erg lang, maar met lange films heb ik (meestal) niet zo'n probleem. Wel zit ik nog te denken of sommige delen er niet uitgeknipt konden worden. De Niro weer in een typische rol - welke hij weer lekker speelt, Pacino's rol is enigzins interessant - de welbekende agent kennen we nu wel - maar ook nog wel aanneembaar.quote:Neil McCauley is een professionele dief. De aanpak van zijn diefstallen is zo professioneel, dat het zelfs de politie verbaast. Rechercheur Vincent Hanna raakt geobsedeerd door het werk van McCauley en wil hem koste wat kost te pakken krijgen. Het hoogtepunt voor beiden wordt bereikt als McCauley bezig is om zijn grootste klus ooit te klaren en Hanna met zijn team de voorbereidingen treft om McCauley in te rekenen. Beiden realiseren zich dat dit de grootste uitdaging van hun leven is.
mwah, in t begin zitten een paar leuke scenes maar verder vind ik m maar saai. dat romantische slow motion rond dansen in dat huis is wel een hoogtepuntquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
'Rebel Without a Cause' volgens IMDB
Zien! Lachen gegarandeerd!
Er is een hoop wilskracht nodig om hem op te zetten en om te blijven kijken. Gelukkig duurt hij mar anderhalf uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Niiiiiice.Ik heb laatst nog overwogen om 'm te kijken, maar toen niet genoeg wilskracht verzameld om het door te zetten.
Het is toch een 'moderne' vertelling van Easy Rider of zo?
Maar wel leuk om je een avondje kapot om te lachen?
Dat is heel het concept van de film. Dat je niets ziet van de nacht zelf, maar alleen maar na afloop er achter komt wat er is gebeurd. Natuurlijk wijken ze daar dan niet vanaf. Ze gaan niet heel hun elevatorpitch overboord gooien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef planethugo het volgende:
The Hangover II
[ afbeelding ]
Paar keer hard gelachen maar overall toch een stúk minder leuk dan deel 1. Kwam erg geforceerd over en met veel situaties had veel meer grappigs gedaan kunnen worden. Kwa originaliteit is het ook al niet geweldig. Lijkt wel of de studio besliste dat er vooral een veilig, herkenbaar concept gehanteerd moest worden zodat een deel 3 ook nog veel opbrengt. Gemiste kans.
Ze mogen wat mij betreft ook veel meer laten zien van de nacht zelf ipv wat (grappige) kiekjes en verhalen van betrokkenen.
6.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |