Wow! Waar was dat dan als ik vragen mag? (DM/PM?). Ik heb morgen ook een gesprek bij een onderwijsinstelling.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:33 schreef Janena het volgende:
Afwijzing binnen voor de administratieve baan bij de onderwijsinstelling, 170 reacties hebben ze gehad...(en dit betrof een vacature die niet eens verscheen op de grote vacaturesites).
inderdaad, 't haalt je iig niet zo onderuit, kans was dan sowieso kleinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:07 schreef Janena het volgende:
Ja, erg veel...
Het is zo meer een loterij...
Maar goed, ik heb liever zo'n afwijzing dan een afwijzing op een vacature met 10 reacties natuurlijk :p.
congratz!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef skrn het volgende:
Ik heb resultaat. Na een moeizame procedure en ondanks een stroef eindgesprek gaan ze een aanbod opsturen!
Dank. Ik wil best meer details uit de boeken doen maar het wereldje is niet zo heel groot. Ik ben engineer, blijf engineer, maar dus bij een ander bedrijf en hopelijk met meer carriere-mogelijkheden en net iets anders werk. Meer info volgt als ik echt rond ben.quote:
Dat kan, hoe ver woon je van het bedrijf af? Bij ons wordt bijvoorbeeld maximaal 50 km vergoed a ¤0,15 per km.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ga alleen wel zelf moeten bijleggen wb reiskosten, want die worden niet volledig vergoed. Is dat normaal?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Net mail gehad nav het sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag bij het bedrijf waar ik eerder tweede was geworden: ik ben aangenomen en kan per 1 augustus starten!!!. Spannend hoor! Eindelijk een baan die bij m'n studieachtergrond past (Nederlands) en die heeeeel goed is voor m'n cv!
verzendkostenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Janena het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Da's inderdaad wel normaal.
Ik werkte in Assen, 55 km vanaf mijn woonplaats.
Ik kreeg tot 30 km vergoed en legde op een dag zelf zo'n 3 euro bij op de verzendkosten.
Niet iedereen krijgt sowieso reiskosten vergoed, dus opzich al netjes dat je baas het sowieso voor een deel aanbied.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ga alleen wel zelf moeten bijleggen wb reiskosten, want die worden niet volledig vergoed. Is dat normaal?
Hahahaha, verzendkostenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Janena het volgende:
Gefeliciteerd!!!
Da's inderdaad wel normaal.
Ik werkte in Assen, 55 km vanaf mijn woonplaats.
Ik kreeg tot 30 km vergoed en legde op een dag zelf zo'n 3 euro bij op de verzendkosten.
Ja, als pakketjequote:
Waar in de UK zit je?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
15cent? Ik kreeg altijd 19centmaximum aantal km's weet ik niet zo.
Denk dat ik straks ga schrikken van het salaris bij Marks&Spencer, maargoed ik zoek dan ook echt een bijbaantje waar ik gewoon naar toe kan en kan gaan werken en geen kantoorbaan meer voor >24 uur per week. Al vind ik dat stiekem wel jammer.
Heb wel nog een solli de deur uit gedaan voor een tijdelijke klus van 6 weken, administratief, voor een salaris van maximaal 9GBP, maar da's dan wel fulltime.
Ben wel een beetje zenuwachtig, maar ga lekker op de motor, wellicht met een omweg om even m'n hoofd leeg te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |