Dat aanleggen had ik al op gerekend. Ik ga hem zo nog even in bad doen, en het begint hier nu ook weer wat aangenamer te worden, maar we zijn vanmiddag met hem op pad geweest, en waar we waren was het warmer en benauwder leek het... Dus het is misschien ook wel de combinatie met het gesjouw met hem erbij..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, maar het is hier ook heel aangenaam. Lastig, laiveneertiekje! Ik kan niet veel meer bedenken wat je kunt doen dan hem zoveel mogelijk aanleggen.
MP, wat fijn, zeg! Ik hoop voor jullie dat dit dé vondst blijkt te zijn.
Ja, hij is eigenlijk geen baby meer. Het is dat ie over een maand pas dreumes is maar verder vind ik em al echt een dreumes.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Als je het ziet zitten kun je natuurlijk minder met hem sjouwen en meer de koele plekken opzoeken (in huis of erbuiten). Ik vind zelf de MaxiCosi altijd zo rot voor de kleintjes, want daar komen ze zo bezweet uit. En wij hebben nog wel airconditioning. Ik had eigenlijk zo'n hoes moeten kopen voor de Maxicosi.
Pessie, handige fiets! Leuke foto's ook. Wat wordt 'ie groot.
Tof!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef mrien het volgende:
Fijne fiets he Pessie, ik heb hem ook en ben er erg blij mee
vind ik dus ook je wil niet weten hoe vaak ik mijn kind en mezelf en alles in de buurt onder de poep heb gehad... en dit is al mijn tweede en niemand heeft ooit wat gezegd!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Troeta het volgende:
Vervelend van het slapen Sola!
Mex heeft altijd jeuk aan z'n oortjes en z'n achterhoofd, erg vreemd en de dokter kan niks vinden op z'n hoofd of in z'n oren.
Maar goed, als er iets is zien ze het zo, dus beter even gaan!
Hoezen voor maxicosi en grotere autostoelen zijn aankomende week te koop bij Kruidvat voor 6, 50! Van Bambino. Voor dat prijsje is het wel te doen, ik zag ze bij Prenatal steeds voor 25 euro enzo..
Pessie, Nathan lijkt echt groot op die fiets zeg!!! En mooie fiets!
Wij hebben ook gefietst deze weekHij vond het super! En zo'n mammafiets fietst heerlijk! En we zijn ook overgegaan op een grote autostoel, vind ie ook super! En ik vind het zeker een stuk makkelijker.
Alleen kwamen we vandaag thuis aan en hij sliep nog, maar werd ie wakker omdat ik hem er uit haalde.
Dat was dan toch wel lekker van de maxicosi.
Kan je rompers via beneden uitdoen?Waarom heeft niemand dat eerder gezegd? Vind ik echt niet lief van jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |