abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98690614
Hebben jullie kleintjes ook last van de warmte? Bartje ligt de hele dag al wat te piepen, en komt ineens om de twee uur voor een voeding... Hij is even niet tevreden te krijgen, heel zielig eigenlijk.. Ik denk dat het door de warmte komt, en daar valt zo weinig aan te doen...
pi_98690692
Nee, maar het is hier ook heel aangenaam. Lastig, laiveneertiekje! Ik kan niet veel meer bedenken wat je kunt doen dan hem zoveel mogelijk aanleggen.

MP, wat fijn, zeg! Ik hoop voor jullie dat dit dé vondst blijkt te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98690944
Heb bij Floris niet gemerkt dat ie er last van had. Maar vond t ook niet zo heel warm eigenlijk.
Hij heeft lekker door de tuin rondgelopen O+ Beetje jammer dat ie iedere keer de aarde in wilde :')
Idd blijven aanleggen, misschien regeldagje ook? (geen idee hoe oud ie is hoor, dus misschien praat ik onzin :P)
En eventueel kijken of ie met minder kleding zich prettiger voelt?

Mooie fiets Pessie! Ik moet ook een nieuwe, maar wordt geen moederfiets. Heb ik met mn korte benen niet nodig en wil er 1 met meer versnellingen (nou is t al snel goed in vergelijking met wat ik nu heb, heb er nu 3, maar wil een hybride, denk ik)
pi_98690970
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, maar het is hier ook heel aangenaam. Lastig, laiveneertiekje! Ik kan niet veel meer bedenken wat je kunt doen dan hem zoveel mogelijk aanleggen.

MP, wat fijn, zeg! Ik hoop voor jullie dat dit dé vondst blijkt te zijn.
Dat aanleggen had ik al op gerekend. Ik ga hem zo nog even in bad doen, en het begint hier nu ook weer wat aangenamer te worden, maar we zijn vanmiddag met hem op pad geweest, en waar we waren was het warmer en benauwder leek het... Dus het is misschien ook wel de combinatie met het gesjouw met hem erbij..
pi_98691003
O ja, en hij ligt hier nu met alleen luier en romper aan, de rest is in de loop van de middag uitgegaan...
pi_98691219
Als je het ziet zitten kun je natuurlijk minder met hem sjouwen en meer de koele plekken opzoeken (in huis of erbuiten). Ik vind zelf de MaxiCosi altijd zo rot voor de kleintjes, want daar komen ze zo bezweet uit. En wij hebben nog wel airconditioning. Ik had eigenlijk zo'n hoes moeten kopen voor de Maxicosi.

Pessie, handige fiets! Leuke foto's ook. Wat wordt 'ie groot. :o
pi_98691458
Nou topdag 2 hier! Ik denk dus echt dat we de oorzaak te pakken hebben :)
We zijn ook nog naar artis geweest, Sarah lekker in de bondolino, ik dacht, gaat ze lekker slapen.. Nee hoor mevrouw wilde alleen maar kijken kijken kijken :)
En ze heeft vanavpnd voor het eerst echt een schaterlach laten horen O+ zemaakte altijd al geluid bij het lachen maar dit was wel heel enthousiast zo lief!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98693633
Schaterlachen O+

Hier was het ook wel warm vanmiddag, maar toch heb ik Jelle wel in een shirtje met lange mouwen laten liggen (wel zonder broek) vanwege het rochelen enzo.
Tandje 4 EN 5 zijn ook door. Vrijdag nr 4, een hoektandje rechtsboven, zaterdag de snijtand boven links. Hij kan nu ook heel erg hard bijten, heeft hij van de week op de creche ook al laten voelen bij de leidsters ;) Het rollen heeft hij ook helemaal door. Vorige week zondag het van rug naar buik doorgekregen en inmiddels snapt hij steeds beter dat je ook op de grond van buik naar rug kunt ipv alleen in bed ;)
In bed spookt hij lekker, draait halverwege de nacht naar z'n rug, wordt vervolgens wakker en ligt overdwars in bed te keten. Lekker ding O+ Hij slaapt nu dus in een slaapzak, anders steken er de hele tijd benen uit z'n bed.
Morgen z'n bedje even 1 standje lager gaan zetten (3 standen mogelijk). Hij vind het wel erg interessant om met z'n handjes aan de bovenkant van de spijlen te gaan zitten en probeert zich soms op te trekken. Dan maar liever een standje naar beneden..

Overdwars liggen:

Maar wel vrolijk ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door mrien op 26-06-2011 21:32:04 ]
pi_98694059
Jelle O+ die tweede foto O+ O+
pi_98694239
Zo, wat gaat Jelle hard! En wat is 'ie belachelijk groot!
  zondag 26 juni 2011 @ 21:47:27 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98694728
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Als je het ziet zitten kun je natuurlijk minder met hem sjouwen en meer de koele plekken opzoeken (in huis of erbuiten). Ik vind zelf de MaxiCosi altijd zo rot voor de kleintjes, want daar komen ze zo bezweet uit. En wij hebben nog wel airconditioning. Ik had eigenlijk zo'n hoes moeten kopen voor de Maxicosi.

Pessie, handige fiets! Leuke foto's ook. Wat wordt 'ie groot. :o
Ja, hij is eigenlijk geen baby meer. Het is dat ie over een maand pas dreumes is maar verder vind ik em al echt een dreumes.

Deze fiets heeft 7 versnellingen! Heerlijk. Moederfiets vanwege verstevigd frame, ruimere instap en vergrendeld stuur. Ik hou ervan om met een beladen fiets te fietsen en mn oude fiets bewoog dan nogal.

Jelle heeft meer tanden dan Nathan :')

Laiv, lekker aanleggen, met warm weer wordt jouw voeding wat wateriger zodat hij meer vocht binnen krijgt.

Nathan heeft vanmiddag heerlijk in een badje water gespetterd. Wel steeds opletten dat hij het meer niet in dook (dat vind ik toch wel wat te diep) maar het was heerlijk genieten aan het water! Lekker gezeild ook.
pi_98694856
Pessie, en zo'n standaard is ook fijn! Maar dat kun je geloof ik ook op gewone fietsen laten monteren. Ik vind het wel heel fijn dat een moederfiets veel stabieler voelt.
pi_98695057
Fijne fiets he Pessie, ik heb hem ook en ben er erg blij mee :D

Hoes voor de maxi cosi heb ik over zitten twijfelen, maar hij houdt het nu nog maar even vol zo. Gok dat we sowieso weer rond de 9 maanden overgaan naar de volgende stoel, hij begint nu al wat krapjes te zitten :X
pi_98695232
Ik kan ook niet wachten tot we hier op de volgende stoel overgaan, want ik vind dit maar gedoe. Helaas is Lena niet zo'n grote.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:13:28 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98696240
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef mrien het volgende:
Fijne fiets he Pessie, ik heb hem ook en ben er erg blij mee :D
Tof!

Standaard is inderdaad ook super! Lekker stabiel! Hoef ik niet meer omslachtig de buggy erop te zetten met angst dat het stuur omklapt en fiets omvalt. Beide worden door alle voorzorgsmaatregelen een stuk voorkomen. Kans blijft altijd natuurlijk maar dit is wel heel makkelijk!
pi_98696756
Buggydrager heb ik er niet op, ben niet zo'n fan van de buggy. Gooi altijd gewoon een doek ofzo in de fietstas dan. Maar nu Jelle nog niet op de fiets mee kan gaat hij toch altijd in de fietskar, die kan ik ook als buggy gebruiken.
Wat dat betreft zal ik het wel fijn vinden als hij straks op de fiets mee kan, is soms net wat sneller dan eerst de fietskar klaarzetten enzo. Maar als we verhuisd zijn gaat dat straks ook al makkelijker, nu moet ik er eerst een wiel afhalen voor hij door de deur heen past ;)

We zouden Jelle eigenlijk in het nieuwe huis naar z'n eigen kamer doen, maar waarschijnlijk blijft hij toch nog even bij ons slapen vanwege de benauwdheid. Wel dan niet meer naast m'n bed maar aan de andere kant van de kamer. Wel een klein stukje richting z'n eigen kamer ;)
pi_98697954
Wat een beertje is Jelle toch! Leuke foto's van een leuk mannetje Mrien!

Gister was het 12 uur voor ze sliep. In haar eigen bed op haar eigen kamer, alleen in slaap gevallen. Ik ben om 9 uur met haar op onze kamer gaan liggen. Eerst samen op ons bed daarna zij in het campingbedje. Keten dus tot 12 uur. Ook al wat het donker. Zo vaag.

Vandaag gingen de overdagslaapjes goed! Alleen heeft ze vanavond 3 kwartier geslapen vanaf half 10. Toen werd ze wakker en zat ze erg aan haar oren te trekken en te huilen. Dus ik vermoed oorpijn en ik heb maar een pcm gegeven. Nu zit ze White Collar te kijken met J. Huilen is over maar zodra ze gaapt, gaat er ook een handje naar haar oor. Moet je met oorpijn altijd naar de Ha?
pi_98698154
Ik zou met oorpijn, of vermoedelijke oor[ijn wel altijd even bij de HA langs gaan! En even bellen kan altijd toch!?
pi_98698196
Ik ben al een paar keer met vermoeden van oorontsteking bij de huisarts langs geweest Sola, gewoon even bellen en laten controleren morgen.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:54:06 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_98698243
Ik ga met (het vermoeden van) oorpijn ALTIJD naar de HA :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_98698272
Morgen dus een afspraak maken :Y Dit is de eerste keer dat ze oorpijn heeft, dus het is nieuw.
pi_98700116
Vervelend van het slapen Sola!
Mex heeft altijd jeuk aan z'n oortjes en z'n achterhoofd, erg vreemd en de dokter kan niks vinden op z'n hoofd of in z'n oren.
Maar goed, als er iets is zien ze het zo, dus beter even gaan!

Hoezen voor maxicosi en grotere autostoelen zijn aankomende week te koop bij Kruidvat voor 6, 50! Van Bambino. Voor dat prijsje is het wel te doen, ik zag ze bij Prenatal steeds voor 25 euro enzo..

Pessie, Nathan lijkt echt groot op die fiets zeg!!! En mooie fiets!

Wij hebben ook gefietst deze week :D Hij vond het super! En zo'n mammafiets fietst heerlijk! En we zijn ook overgegaan op een grote autostoel, vind ie ook super! En ik vind het zeker een stuk makkelijker.
Alleen kwamen we vandaag thuis aan en hij sliep nog, maar werd ie wakker omdat ik hem er uit haalde.
Dat was dan toch wel lekker van de maxicosi.

Kan je rompers via beneden uitdoen? :{ Waarom heeft niemand dat eerder gezegd? Vind ik echt niet lief van jullie!
pi_98700473
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Troeta het volgende:
Vervelend van het slapen Sola!
Mex heeft altijd jeuk aan z'n oortjes en z'n achterhoofd, erg vreemd en de dokter kan niks vinden op z'n hoofd of in z'n oren.
Maar goed, als er iets is zien ze het zo, dus beter even gaan!

Hoezen voor maxicosi en grotere autostoelen zijn aankomende week te koop bij Kruidvat voor 6, 50! Van Bambino. Voor dat prijsje is het wel te doen, ik zag ze bij Prenatal steeds voor 25 euro enzo..

Pessie, Nathan lijkt echt groot op die fiets zeg!!! En mooie fiets!

Wij hebben ook gefietst deze week :D Hij vond het super! En zo'n mammafiets fietst heerlijk! En we zijn ook overgegaan op een grote autostoel, vind ie ook super! En ik vind het zeker een stuk makkelijker.
Alleen kwamen we vandaag thuis aan en hij sliep nog, maar werd ie wakker omdat ik hem er uit haalde.
Dat was dan toch wel lekker van de maxicosi.

Kan je rompers via beneden uitdoen? :{ Waarom heeft niemand dat eerder gezegd? Vind ik echt niet lief van jullie!
vind ik dus ook je wil niet weten hoe vaak ik mijn kind en mezelf en alles in de buurt onder de poep heb gehad... en dit is al mijn tweede en niemand heeft ooit wat gezegd! :X

wat klinkt Mex opeens groot!!! mee op de fiets grote autostoel, gaat hard zeg!
pi_98700648
lubberen ze niet heel erg uit als je ze via beneden uit doet??
*poef* nu is het weg
pi_98700739
weet ik niet maar als ze echt heul erg onder de poep zitten gooi ik ze meestal weg ;) dus dan is het niet erg. Ligt denk ook een beetje aan het formaat baby :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')