Dat vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er ergens waar je kan zien hoe de zaal is opgebouwd? Qua zitplekken zegmaar?
Kun je zien als je de kaartjes koopt denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ahoy.nl ... panorama-gebeuren zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ahoy.nl ... panorama-gebeuren zelfs.
http://www.ahoy.nl/agenda(...)tverkoop/Seatingplan
Agree!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Good luck everybody, dat iedereen kaarten krijgt!
Hier is ie al vol.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck kom je nu al in de wachtrij?
quote:Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
Nee, je koopt bij Ticketmaster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Via ticketmaster word je straks gewoon doorverwezen naar livenation volgens mij.
Nice, ik sta voorlopig nog wel in de wachtrijquote:
Gefeliciteerd man! Het is je gegundquote:
Kan nog steeds hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel goed dat je niet meer in verschillende tabbladen kan dingessen.
Die van mij staat stilquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopelijk doen ze ook nog een festival in augustus ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Noooeessssquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
Dat had ik met Lowlands ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kwam opeens in een keer bij de betalingen. Win.
dat dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef AppleBite het volgende:
WTF, nooo, ongmogelijk dat staanplaatsen nu al uitverkocht zijn![]()
Het is Rotterdam, staat bekend om de term "Zitten doe je thuis voor de TV", dus praktisch iedere plek is staanplaats dat scheelt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef AppleBite het volgende:
WTF, nooo, ongmogelijk dat staanplaatsen nu al uitverkocht zijn![]()
Haha okee, jaa dat is dan wel weer mooiquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is Rotterdam, staat bekend om de term "Zitten doe je thuis voor de TV", dus praktisch iedere plek is staanplaats dat scheelt.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef AppleBite het volgende:
Okee, nu op de helft, achja, staanplaatsen is mooi, maar het belangrijkst is natuurlijk dat je er gewoon bij bent
Integendeel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef AppleBite het volgende:
Maar het is toch zo, dat je over het algemeen mag zeggen dat je sws kaartjes hebt als je in de wachtrij staat?
Jij mag van mij nu al kaartjes hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef AppleBite het volgende:
Maar het is toch zo, dat je over het algemeen mag zeggen dat je sws kaartjes hebt als je in de wachtrij staat?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je er een rode hete chili peper bij?
Hehe, ik heb eerste ring. Ik ben zooo blij man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Alleen geen staanplaatsen meer en geen 1e rang meer
Heb nu
Rang 3: Zitplaatsen 1e en 2de ring
2e Ring (Stoel(en) 27, 26
Congratz! Jij ook een rode hete chili peper erbij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb stoelen 21 en 22 en 21 is mijn geluksgetal.
Ja lekker!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Congratz! Jij ook een rode hete chili peper erbij?
Ga dan gewoon bij ticketmaster.nl doen gast, is veel beter en sneller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Assassin92 het volgende:
Godverrrrr. Eerst was ik er bijna in de wachtrij, valt het balkje weer helemaal terug. Begint het opnieuw. Is het balkje uitiendelijk wél vol, zegt hij dat het maximaal aantal kaarten is bereikt. Lekker livenation.
Fixed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Assassin92 het volgende:
Godverrrrr. Eerst was ik er bijna in de wachtrij, valt het balkje weer helemaal terug. Begint het opnieuw. Is het balkje uitiendelijk wél vol, zegt hij dat het maximaal aantal kaarten is bereikt. Lekker livenation ticketmaster.
Je wordt vanaf livenation gelijk doorgefixt naar ticketmaster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon bij ticketmaster.nl doen gast, is veel beter en sneller.
Ik stel gewoon 1 kaart in, best beschikbaar.quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
•Verminder het aantal
•Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
•Zet de sectie op "best beschikbaar"
Oh kan wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je wordt vanaf livenation gelijk doorgefixt naar ticketmaster.
Haha, dat maakt niets uit hoor. Het faalt beide gewoon allemaal. Ik was er echt meteen om 11.00 bij, dus het zal wel. Eerste keer dat ik zelf faal met kaartjes kopen, snapte nooit hoe het niet kon lukken met kaartjes kopen. Maar blijkbaar gaat dat dus zo, ook al ben je echt op tijd. Nouja, helaas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon bij ticketmaster.nl doen gast, is veel beter en sneller.
Zie mijn post.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef AppleBite het volgende:
Iemand een idee of het al uitverkocht is, ik sta op 2/3
Mijn eerste concert en ik heb het binnen een minuut al.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:20 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Haha, dat maakt niets uit hoor. Het faalt beide gewoon allemaal. Ik was er echt meteen om 11.00 bij, dus het zal wel. Eerste keer dat ik zelf faal met kaartjes kopen, snapte nooit hoe het niet kon lukken met kaartjes kopen. Maar blijkbaar gaat dat dus zo, ook al ben je echt op tijd. Nouja, helaas.
Ik wil het niet gelovenquote:
Ik zit al in dat kaartbestel systeem, maar het maakt niet uit wat ik invul, hij geeft niets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven![]()
![]()
nog 1/8 in de wachtrij, en anders, gaat het heel moeilijk worden nog kaartjes te regelen...
Man, als ik er 3 had had ik er een aan jou verkocht voor de normale prijs..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven![]()
![]()
nog 1/8 in de wachtrij, en anders, gaat het heel moeilijk worden nog kaartjes te regelen...
Die snap ik bij geen enkele band. Kutgalmbak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja idd, snap ook de keuze van Ahoy inet.
Bedankt man haha, is fijn om te horen, maar helaas, het is niet geluktquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man, als ik er 3 had had ik er een aan jou verkocht voor de normale prijs..
Het geluid bij Coldplay de eerste drie nummers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die snap ik bij geen enkele band. Kutgalmbak.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Bedankt man haha, is fijn om te horen, maar helaas, het is niet gelukt![]()
Ik werd uit de wachtrij geflikkerd op het moment dat het balkje vol zat
Tja, de Arena ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Balen voor je man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef AppleBite het volgende:
[..]
dit had ik ook.. tot 2x aan toe!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Na Depeche Mode daar gezien te hebben, heb ik besloten er gewoon niet meer naartoe te gaan. Wat ze er ook neerzetten, ik sla over.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het geluid bij Coldplay de eerste drie nummers.![]()
![]()
![]()
dat was echt om te jaaaaaaaaaaaanken.
Ik vond het geluid bij Neil Young vorig jaar helemaal niet slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
inb4 coldplay is sowieso om te jankenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het geluid bij Coldplay de eerste drie nummers.![]()
![]()
![]()
dat was echt om te jaaaaaaaaaaaanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Klopt, stadions doe ik ook niet aan.quote:
Op de 17e? Moeten ze eerst Lenny Kravitz zien weg te krijgen hehe, die treed op 17 oktober in Ahoy op.quote:
Hoequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Goed nieuws, net opnieuw geprobeerd en nu doet ie het wel!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
inb4 coldplay is sowieso om te janken
Idd, Coldplay is prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clapton, Gelredome: heel aardig. Roger Waters, Gelredome: nog nooit zo'n goed geluid gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt, stadions doe ik ook niet aan.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
inb4 coldplay is sowieso om te janken
Ik ging toen gewoon bij het hek zitten ipv op de stoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen had ik nog een camera die mooie filmpjes mét goed geluid kon maken.Nu DSLR zonder film en die mag je ook niet meenemen.
Bitches, heb alleen maar een kitlens.
![]()
Duurder dan Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
En daar komen de absurde prijzen al:
http://www.ticketsnederla(...)tterdam-p-16956.html
Heel tof voor je, maar mij zul je er niet snel tegenkomen. En vooral de Arena niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Clapton, Gelredome: heel aardig. Roger Waters, Gelredome: nog nooit zo'n goed geluid gehoord.
195 euro voor een staanplaatsquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
En daar komen de absurde prijzen al:
http://www.ticketsnederla(...)tterdam-p-16956.html
Nog nooit geweest tijdens een concert, maar daar heb ik inderdaad alleen maar slechte verhalen over gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heel tof voor je, maar mij zul je er niet snel tegenkomen. En vooral de Arena niet.
Niemand die opkijkt dat je 16 kaartjes kunt krijgen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
195 euro voor een staanplaats
En mensen kopen het ook nog
Ik zit de hele tijd al te dansen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben toch wel heel blij eigenlijk.
Kom je met die kaarten nou eigenlijk ook binnen? Het is zwarthandel enzo, maar dat vraag ik me altijd af.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
195 euro voor een staanplaats
En mensen kopen het ook nog
Wellicht omdat RHCP graag in een zaal wil spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap niet waarom het niet gewoon nog een keer in het Goffertpark gehouden wordt.
Mijn pa was daar toen de Stones er waren. Baggerweer hadden ze toen joh. Vergeet niet dat ik bijvoorbeeld niet lang ben, sta je daar achter allemaal lange mensjes. Ik wil wel iets kunnen zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap niet waarom het niet gewoon nog een keer in het Goffertpark gehouden wordt.
Ze kunnen inderdaad worden geblokkeerd en daar zit je dan. Je geld krijg je ook niet terug, daar hebben ze zich voor ingedektquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom je met die kaarten nou eigenlijk ook binnen? Het is zwarthandel enzo, maar dat vraag ik me altijd af.
Ik wilde met mijn vader naar de Stones, wist alleen niet wanneer het was, hij zou kaarten kopen. Paar maanden later "ja gaan wij daar nog heen of wat?" "oh ik dacht dat je niet wilde!"quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn pa was daar toen de Stones er waren. Baggerweer hadden ze toen joh. Vergeet niet dat ik bijvoorbeeld niet lang ben, sta je daar achter allemaal lange mensjes. Ik wil wel iets kunnen zien.
Mijn pa is twee keer gegaan. In de arena en in de Goffertpark. Een kaartje voor de Stones is nog duurder dan voor de Peppers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn vader naar de Stones, wist alleen niet wanneer het was, hij zou kaarten kopen. Paar maanden later "ja gaan wij daar nog heen of wat?" "oh ik dacht dat je niet wilde!"
Daarom vond ik het ook zo chill dat m'n vader zou betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn pa is twee keer gegaan. In de arena en in de Goffertpark. Een kaartje voor de Stones is nog duurder dan voor de Peppers.
WEES BLIJ MAN!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef AppleBite het volgende:
Maar ik heb er maar 1 op dit moment, geen 1 voor mijn vriend
Maaruh hoe dat danquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef AppleBite het volgende:
Maar ik heb er maar 1 op dit moment, geen 1 voor mijn vriend
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:34 schreef leolinedance het volgende:
Yess 2 kaarten in the pocket
Psst, kaarten kopen?! 100 euro p/stuk![]()
DUDE ben je gek?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef AppleBite het volgende:
Nee, jongens, dit gaat hem niet worden.... Ik had er beloofd ook 1 voor hem te kopen, en ik hou me dan ook aan die afspraak, en ja sowieso in je 1'tje naar een concert gaan is ook minder leuk.
Echt fucking naar dit, baal er echt van, gewoon 40 minuten in de weer geweest met die kaartjes en 0,0 resultaat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog eentje, kom je er eindelijk in en heb je nota bene nog 2 kaartjes naast elkaar, gaat het weer fout in het betaalscherm, altijd wat.
Niet bijster veel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel staanplaatsen zijn er in Ahoy? Absurd dat die allemaal binnen vijf minuten weg zijn.
Maar goed dat je erom kan lachen danquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef Rpol het volgende:
haha ik zit echt al sinds 11.07 in het systeem maar ik kan gewoon geen kaarten selecteren. Zelfs als ik best beschikbaar doe vind ie niks. GAAAAR
Da's ook een leuke. Dat er dan geen 'Opnieuw zoeken" knop is.quote:Om uw transctie te voltooien dient u de stappen in de bestelprocedure op te volgen.
Gebruik de button "Opnieuw zoeken" i.p.v. uw browser buttons Back en Forward om op deze site te navigeren.
Toen ik besloot om dat te doen was de presale al uitverkocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:49 schreef Gauner het volgende:
Ben ik blij dat ik van de presale actie gebruik heb gemaakt, op mijn gemakje staanplaatsen kunnen boeken.
Altijd dezelfde zeik met livenation/eventim/ticketmaster etc..
Die had ik dan weer wel (die melding kreeg ik ook) en toen werd ik doodleuk weer in de wachtrij gelazerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's ook een leuke. Dat er dan geen 'Opnieuw zoeken" knop is.
WACHT ERMEE. Over een maand zijn die prijzen allang weer gedaald.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef AppleBite het volgende:
shiiit geak, ik loop wel echt heel hard te balen hier, al weer 3 mailtjes gestuurd naar mensen op marktplaats, hopen dat het via zo'n persoon lukt om een kaartje te fixen, echt zonde zijn de mensen die meteen kaartjes weer voor 90 euro per stuk willen verkopen, dat kan mijn humeur echt verzieken, ik walg van dat soort mensen![]()
Of sla ik nu een beetje door haha
Maar je mag nog wel in de wachtrij, toch aardig van ze.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef AppleBite het volgende:
achja, nu staat er op de site ook al dat er geen tickets meer beschikbaar zijn ...
Gast, beter wacht je tot een paar weken voor het concert. Dan willen mensen die kaarten het liefst zo snel mogelijk verkopen, dus voor veel lagere prijs dan dat je ze nu zietquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef AppleBite het volgende:
shiiit geak, ik loop wel echt heel hard te balen hier, al weer 3 mailtjes gestuurd naar mensen op marktplaats, hopen dat het via zo'n persoon lukt om een kaartje te fixen, echt zonde zijn de mensen die meteen kaartjes weer voor 90 euro per stuk willen verkopen, dat kan mijn humeur echt verzieken, ik walg van dat soort mensen![]()
Als je veldkaarten hebt ben ik geïnteresseerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef leolinedance het volgende:
Kom er net achter dat vrienden geen kaartje hebben. Misschien heb ik dus wel 2 kaartjes over voor de verkoop, mocht ik besluiten ook niet te gaan.
En ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je veldkaarten hebt ben ik geïnteresseerd.
Ditoquote:
Ik acht hete pepersquote:
Haha jaaa, weet ik, ik zet ook in elk mailtje dat ik bereid ben max. 60 euro + verzendkosten bereid ben te betalen, en als ze daar niet op in gaan, het was het proberen waard.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WACHT ERMEE. Over een maand zijn die prijzen allang weer gedaald.
Jaaa echt hea, nja ik ben er gewoon uitgestapt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar je mag nog wel in de wachtrij, toch aardig van ze.
Ik stond eerst tien minuten in de wachtrij waarna ik - toen de balk eindelijk vol was geraakt - een melding kreeg dat de wachtrij vol was en terug moest naar het beginschermquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar je mag nog wel in de wachtrij, toch aardig van ze.
Heb ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je veldkaarten hebt ben ik geïnteresseerd.
Die heb ik ook nog gekregen, was weer een frustrerend uurtje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik stond eerst tien minuten in de wachtrij waarna ik - toen de balk eindelijk vol was geraakt - een melding kreeg dat de wachtrij vol was en terug moest naar het beginscherm.
Dat kreeg ik ook maar als je dan even wacht kom je alsnog bij de tickets terechtquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik stond eerst tien minuten in de wachtrij waarna ik - toen de balk eindelijk vol was geraakt - een melding kreeg dat de wachtrij vol was en terug moest naar het beginscherm.
De site geeft aan dat er geen kaarten beschikbaar zijn, dus ik gok van wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:55 schreef Rpol het volgende:
ist nou al uitverkocht eigenlijk want ik zit gewoon nog in het systeem.
En 100 anderenquote:
Ik zou blijven proberen als ik jou was. Ik heb een keer bij de Killers gehad dat het ook uitverkocht was binnen 30min, toen ik 2u later nog eens probeerde had ik ineens twee tickets te pakken (toen had ik al veels te dure kaartjes gekocht via zo'n site, wel gewoon ontvangen trouwens).quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef AppleBite het volgende:
Dan ben ik zeker geintresseerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En 100 anderenIk kijk nog effe wat mijn vrienden willen. Als we nou besluiten naar een ander festival / concert te gaan skip ik RHCP wellicht.
ah bij mij nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De site geeft aan dat er geen kaarten beschikbaar zijn, dus ik gok van wel.
quote:Meer info
Geen tickets beschikbaar
Daar idd wel. keek via livenationquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Wat staat er bij jou dan op deze pagina:
http://www.ticketmaster.n(...)ed+Hot+Chili+Peppers
Niet dit?
[..]
Okee, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik zou blijven proberen als ik jou was. Ik heb een keer bij de Killers gehad dat het ook uitverkocht was binnen 30min, toen ik 2u later nog eens probeerde had ik ineens twee tickets te pakken (toen had ik al veels te dure kaartjes gekocht via zo'n site, wel gewoon ontvangen trouwens).
Vraag en aanbod he, zou niet mijn manier zijn om geld te verdienen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef Rpol het volgende:
Eigenlijk slaat het ook nergens op... op marktplaats staan ze al weer voor 149,- per kaart.
Ik gooi er meestal 10 euro bij ofzo. Zijn die mensen blij want nog redelijk goedkoop en ik ook blij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zie liever een glimlach op het gezicht van een fan dan dat ik het voor 200 euro wegdoe.
Dat is zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik gooi er meestal 10 euro bij ofzo. Zijn die mensen blij want nog redelijk goedkoop en ik ook blij.
Dat ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:02 schreef Rpol het volgende:
Ik ga wel naar keulen. Net zo ver als Amsterdam rotterdam voor mij
Echt? is er nog een mogelijkheid denk je? ik zit op 2/3, dus ik zou het nog kunnen proberenquote:
Hoe heb jij dat geflikt ;o?quote:
Jij bent het dus die de staanplaatsen voor mijn neus heeft weggekaaptquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:22 schreef Martijn_16 het volgende:
Jeeuj, staanplaatsen kaarten zijn binnen. Nu al een top verjaardag 16 oktober!
Misschien zijn we wel tweeling!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:22 schreef Martijn_16 het volgende:
Jeeuj, staanplaatsen kaarten zijn binnen. Nu al een top verjaardag 16 oktober!
Dan heb je gewoon best beschikbaar gefixt en was de rest al uitverkocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
.
Lekker wakker HW, ben er opeens door, let ik niet op de soort kaarten, dus nu heb ik fijn 2 kutkaarten op de 2de ring.
Kan, maar als ik het had gezien had ik ze helemaal niet gekocht, ik haat zitplaatsen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon best beschikbaar gefixt en was de rest al uitverkocht.
Ik was dommer, ik ging staanplaatsen aanklikken en daarna 1e ring en toen kwam ik erachter dat die al weg waren en had ik plaatsen op de tweede ring. Terwijl ik anders misschien nog wel iets betere plekken had gehad.Maargoed ga er niet wakker om liggen.
Denk dat iemand hier nog wel interesse heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar als ik het had gezien had ik ze helemaal niet gekocht, ik haat zitplaatsen....
Na dit topic gelezen te hebben waardeer ik je nog meer moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:49 schreef Gauner het volgende:
Ben ik blij dat ik van de presale actie gebruik heb gemaakt, op mijn gemakje staanplaatsen kunnen boeken.
Altijd dezelfde zeik met livenation/eventim/ticketmaster etc..
Alleen is Ahoy 30x beter dan een crappy goffertpark of pinkpopquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Na dit topic gelezen te hebben waardeer ik je nog meer moet ik zeggen.(laat trouwens even weten als je het geld hebt binnengekregen.)
Aan de mensen die helaas naast hebben gegrepen: wees gerust, ze gaan net weer touren voor het eerst sinds lange tijd, volgend jaar staan ze gewoon in het Goffert Park of op Pinkpop ofzo. Dan moet het kaartjes kopen best lukken.
ik wacht af..quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik twijfel nog even of ik ze zal houden of weer doorverkoop (kostprijs), ik zal het wel posten tegen die tijd.
Ik geloof dat je max 4 per persoon mag kopen, ongeacht hoe vaak je bestelt. De rest kan dus ongeldig worden verklaard. Dus misschien juich je te vroegquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Jeuj, vriend van me heeft gelijk 8 kaartjes gekocht en ik krijg er 1 van.
Hehe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Thanks.. Heerlijk gevoel als het net is gelukt
In de zin van dat er geen kaartjes meer vrijkomen?quote:
Graag gedaan! Ben blij dat ik een echte fan er een groot plezier mee heb kunnen doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Na dit topic gelezen te hebben waardeer ik je nog meer moet ik zeggen.(laat trouwens even weten als je het geld hebt binnengekregen.)
Aan de mensen die helaas naast hebben gegrepen: wees gerust, ze gaan net weer touren voor het eerst sinds lange tijd, volgend jaar staan ze gewoon in het Goffert Park of op Pinkpop ofzo. Dan moet het kaartjes kopen best lukken.
Ik heb zowel in het Goffertpark als op Pinkpop nog nooit zulk slecht geluid gehad als in Ahoy. En de sfeer is er altijd ook beter geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alleen is Ahoy 30x beter dan een crappy goffertpark of pinkpop
Als je het album nu alvast koopt kun je via de site van de Peppers in de voorverkoop kaartjes halen.quote:
Kaarten kunnen kopen voordat officieel de voorverkoop van start gaat. Vaak voor fanclubleden en dergelijke.quote:
Pre-order het nieuwe album en je krijgt een unieke code waarmee je kaartjes kunt kopen voordat de officiële verkoop begint.quote:
Joh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik kaartjes heb hé.
Mijn vader kwam vanmiddag even thuis: ''Ben je er blij mee?''quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij bent het dus die de staanplaatsen voor mijn neus heeft weggekaapt
Nou, ik niet, een vriend van me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er ook niet doorheen en toen kon hij meteen 4 kaarten bestellen, dus dat heeft ie toen gedaan. En wat nog beter is: ik krijg het van een aantal vrienden als cadeau, voor m'n verjaardag, dus ik hoef niet eens te betalen!
![]()
Had het jou misschien wel het meest gegund hier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef AppleBite het volgende:
Shit, ik baal er nog steeds als een stekker vanhaha, kan het nog steeds niet helemaal geloven, zeker ook omdat bijna iedereen hier een kaartje heeft
, maarja ik gun het jullie allemaal, ik ga zeker nog mijn best doen, en ik ben blij dat de meeste hier in iedergeval wel een kaartje hebben
Ik wil ook nog..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef AppleBite het volgende:
Shit, ik baal er nog steeds als een stekker vanhaha, kan het nog steeds niet helemaal geloven, zeker ook omdat bijna iedereen hier een kaartje heeft
, maarja ik gun het jullie allemaal, ik ga zeker nog mijn best doen, en ik ben blij dat de meeste hier in iedergeval wel een kaartje hebben
Dankjewel, vind ik leuk om te horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
Had het jou misschien wel het meest gegund hier.
Koop nu geen tickets op marktplaats, nu vangen ze er het meest voor. Na een tijdje is de hysterie weg en dan krijg je ze voor minder.
Wellicht is ie er wel, maar spelen zal die niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:11 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik ben erbij!![]()
Is John er trouwens wel? Hij is een held voor mij.
Jammer zeg, ben echt groot fan van z'n solo werk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wellicht is ie er wel, maar spelen zal die niet.
Youtube linkje ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef AppleBite het volgende:
Ennn, wat vinden jullie van het nieuwe nummer ;D?
Het heeft mij persoonlijk positief verrast, ik vind het een erg lekker nummer!
We missen inderdaad John met de gitaar. Maar ik vind dit een best mooie twist in de stijl van de RHCP. Dit is een beetje meer Psychedelic Rock. We zullen zien hoe de rest van I'm With You wordquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:32 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik weet dat veel mensen het zeggen, en dat andere mensen dat zeikerds vinden, maar ik zeg het toch:
IK MIS JOHN HIER!!!!!
Komt door de overduidelijke Bass. Dat is gewoon Flea. Niks overtreft hem, ook is al het de bekendste Bass riff ever.quote:
Zekers! Echt chill nummer. Als je bijvoorbeeld geen zin hebt in harde drum, bass en gitaar solo's dan is dit perfect. Net zo iets als Tear/The Zephyr Songquote:
Tis wel anders dan normaal en de meeste mensen houden niet van zo'n verandering. Ben het wel met je eens trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AppleBite het volgende:
Ik snap niet wat veel mensen te klagen hebben (niet hier), ik vind het een lekker nummer, niet te commercieel, ze blijven gewoon hun ding doen
Inderdaad ''Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Noooooooooooooow You gotta make it big somehow. She told me a tune and showed me what to do''quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Potentiele wereldhit. Wie kan na 3 keer luisteren het refrein niet meezingen?
Deel 2? Deel 14.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
Inderdaad ''Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Noooooooooooooow You gotta make it big somehow. She told me a tune and showed me what to do''
Ik wilde wachten en zelf Lapo doen, maar dat zoek ik niet. Wie word dan de Lapo'er?!
* tromgeroffel *
Tot ziens in deel 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |