Dat vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er ergens waar je kan zien hoe de zaal is opgebouwd? Qua zitplekken zegmaar?
Kun je zien als je de kaartjes koopt denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ahoy.nl ... panorama-gebeuren zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ahoy.nl ... panorama-gebeuren zelfs.
http://www.ahoy.nl/agenda(...)tverkoop/Seatingplan
Agree!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Good luck everybody, dat iedereen kaarten krijgt!
Hier is ie al vol.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck kom je nu al in de wachtrij?
quote:Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
Nee, je koopt bij Ticketmaster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Via ticketmaster word je straks gewoon doorverwezen naar livenation volgens mij.
Nice, ik sta voorlopig nog wel in de wachtrijquote:
Gefeliciteerd man! Het is je gegundquote:
Kan nog steeds hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel goed dat je niet meer in verschillende tabbladen kan dingessen.
Die van mij staat stilquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Hopelijk doen ze ook nog een festival in augustus ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Noooeessssquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
Dat had ik met Lowlands ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kwam opeens in een keer bij de betalingen. Win.
dat dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef AppleBite het volgende:
WTF, nooo, ongmogelijk dat staanplaatsen nu al uitverkocht zijn![]()
Het is Rotterdam, staat bekend om de term "Zitten doe je thuis voor de TV", dus praktisch iedere plek is staanplaats dat scheelt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef AppleBite het volgende:
WTF, nooo, ongmogelijk dat staanplaatsen nu al uitverkocht zijn![]()
Haha okee, jaa dat is dan wel weer mooiquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is Rotterdam, staat bekend om de term "Zitten doe je thuis voor de TV", dus praktisch iedere plek is staanplaats dat scheelt.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:11 schreef AppleBite het volgende:
Okee, nu op de helft, achja, staanplaatsen is mooi, maar het belangrijkst is natuurlijk dat je er gewoon bij bent
Integendeel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef AppleBite het volgende:
Maar het is toch zo, dat je over het algemeen mag zeggen dat je sws kaartjes hebt als je in de wachtrij staat?
Jij mag van mij nu al kaartjes hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef AppleBite het volgende:
Maar het is toch zo, dat je over het algemeen mag zeggen dat je sws kaartjes hebt als je in de wachtrij staat?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je er een rode hete chili peper bij?
Hehe, ik heb eerste ring. Ik ben zooo blij man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Alleen geen staanplaatsen meer en geen 1e rang meer
Heb nu
Rang 3: Zitplaatsen 1e en 2de ring
2e Ring (Stoel(en) 27, 26
Congratz! Jij ook een rode hete chili peper erbij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb stoelen 21 en 22 en 21 is mijn geluksgetal.
Ja lekker!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Congratz! Jij ook een rode hete chili peper erbij?
Ga dan gewoon bij ticketmaster.nl doen gast, is veel beter en sneller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Assassin92 het volgende:
Godverrrrr. Eerst was ik er bijna in de wachtrij, valt het balkje weer helemaal terug. Begint het opnieuw. Is het balkje uitiendelijk wél vol, zegt hij dat het maximaal aantal kaarten is bereikt. Lekker livenation.
Fixed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:16 schreef Assassin92 het volgende:
Godverrrrr. Eerst was ik er bijna in de wachtrij, valt het balkje weer helemaal terug. Begint het opnieuw. Is het balkje uitiendelijk wél vol, zegt hij dat het maximaal aantal kaarten is bereikt. Lekker livenation ticketmaster.
Je wordt vanaf livenation gelijk doorgefixt naar ticketmaster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon bij ticketmaster.nl doen gast, is veel beter en sneller.
Ik stel gewoon 1 kaart in, best beschikbaar.quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
•Verminder het aantal
•Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
•Zet de sectie op "best beschikbaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |