SPSS, altijd leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lul niet, nog 2 weken dood gaan op SPSS
quote:
you're welcome.quote:
Oke, dan ga ik niet.quote:
Blijf jij maar thuis dan.quote:
Jij maakt wat mee zeg! Schrijf het in je dagboek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Net staande gehouden, de agent dacht dat ik hem had gezien en daarom wel erg langzaam ging rijden.![]()
Het verhaal dat mn brommer kapot is en op een rechte weg niet harder dan 20km kan, wilde hij niet geloven. (bij een berg 10/15
). Hij helemaal moeilijk doen en zeggen dat ik geluk heb dat het zo'n kutweer is want anders had hij er wel even voor gezorgd dat ik op de rollerbank moest en een dikke boete kon verwachten.
En meneer reed met zijn motor op een fietspad.
Goede tipquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee zeg! Schrijf het in je dagboek.
quote:Lief dagboek,
Vandaag kwam ik een boze politieman tegen, die mij zomaar aanhield op mijn brommertje..
quote:
quote:
Geef mij jouw fapsel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, anders fap ik over je heen
quote:
Hoezo is dat erg dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij BDH en barrie is het niet erg want die menen het niet maar jij meent het volgens mij nog ook.
Dat dit soort uitspraken van haar gewoon nasty zijn ivm rosbiefkut.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg dan?
Wil jij ook mijn fapsel?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg dan?
Wil jij ook mijn fapsel?
Hoe weet jij hoe haar kut eruit ziet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat dit soort uitspraken van haar gewoon nasty zijn ivm rosbiefkut.
Van BDH gehoord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe haar kut eruit ziet?
Hoezo menen wij het niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij BDH en barrie is het niet erg want die menen het niet maar jij meent het volgens mij nog ook.
Hier ga ik niet eens op in.quote:
Met sliertjes en bonkjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat dit soort uitspraken van haar gewoon nasty zijn ivm rosbiefkut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |