quote:
K hier heeft men special voor sprongen in bebosd gebied pakken en helmenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heeft men in NL twee hoogleren stootkussens op twee parallelle kreukelzones vastgebonden.
Ala het pak van de smoke jumpers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
[..]
K hier heeft men special voor sprongen in bebosd gebied pakken en helmen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kwam tijdens een van mn nachtsprongen in de prikkelbosjes terecht...
Half uur lopen kloten om mn parachute zonder scheuren of takjes te fieldpacken...
Ja heb niks te klagen, lekker weer hier, vrouwtje nog altijd lief, ben gezond en sta elke morgen weer fris opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goedenavond Sine, alles ok daarzo?
Muah, wij zijn daar te low-budget voor...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Yeap, daaronder heeft men dan het gevechts uniform
Geniet ervan. Leven is té kort om er niet van te genieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb niks te klagen, lekker weer hier, vrouwtje nog altijd lief, ben gezond en sta elke morgen weer fris op
Worden de gesneuvelde dan ook herdacht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geniet ervan. Leven is té kort om er niet van te genieten.
Morgen helaas druilerig weer, maar dat mag ons niet ervan weerhouden veteranendag tot een succes te laten maken
Nee, dat is op 4 mei tijdens de dodenherdenking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Worden de gesneuvelde dan ook herdacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat is op 4 mei tijdens de dodenherdenking.
Tijdens Veteranendag is er wel de gelegenheid op het Malieveld om dat te doen. Dit in de kapel te velde of in de tenten waar men zich verzameld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen, ik ga maffen. Voor sommigen: tot morgen.
Morgen worden er wel militairen gedecoreerd. Maar het herdenken van de gesneuvelden zit niet in het programma. Al zal dat per club wel weer op gepaste wijze gedaan worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, hier heeft men Memorial Day en Veterans Day. Maar op Veterans Day word toch altijd nog de gevallene brothers in arms herdacht, alhoewel het geen herdenkings dag is.
Idem, morgen fit zijn. Tot morgen voor hen die erbij zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen, ik ga maffen. Voor sommigen: tot morgen.
Zitten we weer met elkaar opgescheept. Hier komen dus roddels vanquote:
Muah, eerst maar eens kijken of ik wel in dienst blijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zitten we weer met elkaar opgescheept. Hier komen dus roddels van.
Hoe zit het met jouw plannen voor Aruba trouwens? Dat bedenk ik me ineens weer.
Aah ja. Heb je het wel een beetje gezien? Of is het lastig met contractverlenging etc?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, eerst maar eens kijken of ik wel in dienst blijf.
Ik ben poepgoed en zit qua contract veilig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah ja. Heb je het wel een beetje gezien? Of is het lastig met contractverlenging etc?
Daar heb je denk ik inderdaad wel gelijk inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben poepgoed en zit qua contract veilig.
Maar goed, ik ben geen pessimist maar negatief realistisch, en de werkelijkheid is dat ik nog heb kunnen genieten van de vette jaren, en het niet veel beter meer gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |