Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef yosander het volgende: [..] Dat heb je al vaker gedaan/gezegd bij mij
.
Ooh da's een dikke terrorscooter. Maar da's een Runnerquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, bedoel je zo. Nee.
[ afbeelding ]
Zo'n ding.
Ja ik zocht een voorbeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh da's een dikke terrorscooter. Maar da's een Runner
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je van m'n ondertitel.![]()
Toen ik zei dat ik mezelf bewusteloos zou slaan als ik niet zou slagenquote:
Dat heb ik gequote?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ik mezelf bewusteloos zou slaan als ik niet zou slagen.
Volgens mij wel ja. Of ik zei iets anders in die trantquote:
Geen idee, ThaTim al eeuwen niet meer gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef Flitskikker het volgende:
Heeft ThaTim zijn her goed gedaan trouwens?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef Flitskikker het volgende:
Heeft ThaTim zijn her goed gedaan trouwens?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Geen idee, ThaTim al eeuwen niet meer gezien.
welk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga nog even een spelletjen spelen zo, kan nog niet slapen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Of ik zei iets anders in die trant.
Maar heb dat wel gezegd tegen vrienden.
Brinkquote:
Gaan we weerquote:
Zodat wij mee kunnen genieten van je fapsel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
Maar ik laat fok gewoon openstaan op mijn andere scherm hoor
Dan worden er 5 berichten gepost en dan zie je het al niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
Maar ik laat fok gewoon openstaan op mijn andere scherm hoor
Oehquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zodat wij mee kunnen genieten van je fapsel?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zodat wij mee kunnen genieten van je fapsel?
Nog tips voor m'n verslag over SBquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan worden er 5 berichten gepost en dan zie je het al niet meer
Ik heb een speciale knop op mijn muis om te wisselenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan worden er 5 berichten gepost en dan zie je het al niet meer
Ik moet dan iedere keer aan Sugababes denken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog tips voor m'n verslag over SB?
Heb nu: algemene shizzle, praktisch en tips, eten en drinken, uitgaan, aquapark, strand en weer.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een koekje met ongeveer dezelfde naam. Die koekjes
why?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Kut, op mijn laptopscherm kan ik amper lezen
Inkoppertje...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
welk hotel heen te gaan, wel of niet met touroperator te gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog tips voor m'n verslag over SB?
Heb nu: algemene shizzle, praktisch en tips, eten en drinken, uitgaan, aquapark, strand en weer.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zitten er aangekoekte fapselvlekken op?
quote:
Te hoge resolutie... En als ik hem lager zet wordt het lelijkquote:
quote:
Ja heb iets kleins over m'n hotel erin zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
welk hotel heen te gaan, wel of niet met touroperator te gaan.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet dan iedere keer aan Sugababes denken.
Doeiiiiquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga slapen met mijn vriendje hihi.
Doei, trusten iederen.![]()
FOK!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarvoor maak je dat verslag Sander?
Ik meen me te herinneren dat ik je dat wel verteld hebquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja heb iets kleins over m'n hotel erin zitten.
Waren jullie nou met een jongerenorganisatie of niet?
kan dat überhaupt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Martijn, jij weet vast wel of ik zo kan instellen dat mijn trackpad voor het ene scherm is en mijn muis voor het andere?
Mja, afleiding dit datquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Je bent er wel al een tijdje mee bezig zegHoe lang wordt dat ding wel niet?
Dat is wat ik vraagquote:
ik ben ook te lui om word te installeren, maar gebruik toch ten minste wordPad, veel fijner en is ook voorgeïnstalleerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, afleiding dit dat.
En foto's uitzoeken.
Geen idee hoelang eigenlijk, typ in Kladblok.
Ja nu je 't zo zegt, maarja...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik je dat wel verteld heb
Maar ja, wij waren met beachmasters. Reis opzich was prima, maar de speciale activeiten erbij stelden niet veel voor, alleen een gratis 'shotje' bij iedere bar/kroeg bij de kroegentocht, en bijvoorbeeld het 'welkomsdiner' waar je 10 euro voor moest betalen was gewoon een bak patat met salade... Het was wel aardig erbij, maar niet iets wat je 2x moet gaan doen.
Heb wel Word. Maar langer opstarten enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik ben ook te lui om word te installeren, maar gebruik toch ten minste wordPad, veel fijner en is ook voorgeïnstalleerd
vandaar ook 'shotjes' tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja nu je 't zo zegt, maarja....
Aah oké, kroegentoch hebben wij ook gedaan en was dezelfde als die van Beachmasters volgens mij (wit t-shirt?). Maar die shotjes stelde juist niets voor vond ik (heb ik d'r ook in staan). Vodka-energy was wel nice.
Heb geen laptop dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Martijn, jij weet vast wel of ik zo kan instellen dat mijn trackpad voor het ene scherm is en mijn muis voor het andere?
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vandaar ook 'shotjes' tussen aanhalingstekens
Watquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En vliegend hert is superlekker ja
Vandaar. Nog nooit gehad, volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoel jagermeister energy
Danke, ik zal zo even kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:58 schreef Flitskikker het volgende:
Kaasrol, probeer dit:
http://www.wunderworks.com/teamplayer/
Jordyquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Joost
Rogier
Martijn
Suzanne
Sander
Jordyquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Joost
Rogier
Martijn
Suzanne
Sander
Ik 10 uur mang. Was 't nog leuk, door Zwolle rijdenquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga ook naar bed, moet morgen vroeg (11 uur) opstaan.
ging niet door, wordt vanmiddagquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik 10 uur mang. Was 't nog leuk, door Zwolle rijden?
HELLUP, GEVAAR OP DE WEG DIT DATquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:56 schreef Etsu het volgende:
mijn 1ste keer dat ik 2 uur achterelkaar ga rijden.
Doe maar, ik zit toch nog lekker binnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga vragen of we naar Brabant kunnen rijden.
Dus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe maar, ik zit toch nog lekker binnen
Haha dan wens ik jouw veel succes, het enigste waar je tegenaan zal knallen zijn de gasten van de gemeente die een gat in de weg aan het opvullen zijn. (En, ik woon in een doodlopende straat)quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus?
Gewoon richting jouw deur en aanknallen.
Ik ga me direct maar aanmelden denk ik.quote:hey dudes and chicksi,
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair. Dit bevalt mij erg goed en zou het jou ook zeker aanbevelen! Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.
Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!
Neem een kijkje op de website en meld je aan via onderstaande link:
*link*
ik verdien er ook nog wat mee;) dus meld je maar ff aan.
Groeten,
Ook vet vaak van die mailtjes:quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef Etsu het volgende:
Ik vind zoiets echt heel erg triest. Snap niet waarom zoiets bestaat. Wie heeft dat nu weer verzonnen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ook vet vaak van die mailtjes:
"Pietje heeft een Iphone 4 gewonnen op iphone4winnen.nl, het is helemaal gratis! Probeer het nu ook en let op: ALTIJD PRIJS!!!"
Daar hoort maar een reactie bij:
3,95quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]op wat voor cijfer komt het neer als je kijkt naar de norm van tijdvak 1 dan?
Hoe bedoel je niet klopte? Moeilijker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Etsu het volgende:
Geschiedenis, wat een pleurisvak.
Maar hoorde dat Nederlands examen ook niet 100% klopte, dus had economie ofzo moeten herkansen
http://www.digischool.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21133quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet klopte? Moeilijker?
Let op dat er bij geschiedenis meer antwoorden mogelijk zijn die niet in het antwoordenmodel staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
3,95_________!
Eerste tijdvak 4,4 gehaald, 4,8 nodig voor een 6.
Nou, daar vestig ik al m'n hoop dan maar op, maar mijn gs leraar is best streng... Bij tijdvak 1 heeft ie strikt aan het antwoordmodel gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Let op dat er bij geschiedenis meer antwoorden mogelijk zijn die niet in het antwoordenmodel staan.
ER GEHT SEHR GUT! VIELEN DANKquote:
ERZAHL MIR MAL WAS DEINER PROBLEM ISTquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ER GEHT SEHR GUT! VIELEN DANK
ABER ICH HABE EIN KLEIN PROBLEIM.
IK KAN UBERHAUPT GEEN DUITS!
SCHEIS!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef xCore het volgende:
[..]
ERZAHL MIR MAL WAS DEINER PROBLEM IST
ik moest lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Ben ik weer: 3 fietsers, een bejaarde voetganger en een bestelbusje.
Zelf ook schade?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Morge Jordyquote:
Morge en nee, lesauto is niet van mij jwz.quote:
En jij moet binnenkort afrijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Was maar een grapskequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En jij moet binnenkort afrijden?![]()
Oke mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Was maar een grapske![]()
![]()
.
Nee ging lekker, moet wel goed komen zei m'n instructeur en ga ik zelf ook wel vanuit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Fietsers: 3 x 5 punten = 15
Bejaarde voetganger = 1 x 3 punten = 3
Bestelbusje = 10 punten ~ indien buitenlands = Onbetaalbaar
quote:
Dan verwar ik je met iemand anders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Lowlands? Nope, nooit geweest trouwens. Ben niet zo van dat soort muziek
Nee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders.![]()
Of je maakt een grapje.
C-C-C-COMBOBREAKER!!1quote:
Succes.quote:
Moet ik nog steeds doen.quote:
Ik had een net niet net wel baard.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds doen.
Eerst m'n tosti opeten![]()
!
Niet scheren dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik had een net niet net wel baard.![]()
Wel gedaan. Maar het groeit super snel.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wel gedaan. Maar het groeit super snel.
Oké, laten groeien dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wel gedaan. Maar het groeit super snel.
lolquote:
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef jordyqwerty het volgende:
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/
Bouwvakkers zijn 't niet, 't van die achterlijke gemeente werkers die om de 3 minuten een sjekkie moeten rokenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
Rijles ging goed trouwens
Nick, leef je nog? De bouwvakkers ook?
Dat doet mijn vader ook hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn 't niet, 't van die achterlijke gemeente werkers die om de 3 minuten een sjekkie moeten rokenEn opschieten doen ze ook al niet, als 't een beetje regent gaan ze in dat achterlijke busje zitten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Beter.
Hij rook wel shag, maar hij is niet lui.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Rookt 'ie ook shaq en is zo lui als de pest?
Kan hij bij ons de straat niet komen opknappen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij rook wel shag, maar hij is niet lui.Maar als het echt heel hard regent gaat ie wel binnen zitten.
Hij werkt in de wegenbouw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Kan hij bij ons de straat niet komen opknappen?
Niks mis met poolse werknemers, die werken tenminste voor hun geldquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons een maandje geleden legde ze glasvezel neer.. allemaal van die halve zolen uit Polen.
Android?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Wanneer gaat Applanet nou weer eens werken
Behalve dan dat ze de straat vervuilen, De tegels scheef hebben teruggeplaatst, veel schreeuwen en onder mijn examentijd bezig waren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:05 schreef xCore het volgende:
[..]
Niks mis met poolse werknemers, die werken tenminste voor hun geld
Niets mis met Android.quote:
Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.quote:
Faal!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.
Werk je buiten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Net gewerkt, wat een gequanquqeueur in die regen.
Haasquote:
Knap hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.
En ik hoef er niet zoveel mee hoor. Zijn zusje heeft besloten een iPhone 4 te halen en dan moet ze 42,50 in de maand dokken. Ik zeg jij bent gek, neem gewoon een Androidphone dan.quote:
Baas.quote:
Prijzen van Applequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik hoef er niet zoveel mee hoor. Zijn zusje heeft besloten een iPhone 4 te halen en dan moet ze 42,50 in de maand dokken. Ik zeg jij bent gek, neem gewoon een Androidphone dan.
Ambtenaren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn 't niet, 't van die achterlijke gemeente werkers die om de 3 minuten een sjekkie moeten rokenEn opschieten doen ze ook al niet, als 't een beetje regent gaan ze in dat achterlijke busje zitten.
Goed.quote:
Ja ach, ik ben wel blij met mijn iPod touch hoor.quote:
Je kunt beter 40 euro per maand betalen, dan 35 euro per maand + reteveel bij betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
40+ euro p.m betalen.Wat voor een pauper ben je dan.
35 euro.
1000 smsjes per maand, dat is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt beter 40 euro per maand betalen, dan 35 euro per maand + reteveel bij betalen.
Whatsapp, dat is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
1000 smsjes per maand, dat is alles wat ik nodig heb.
73 cent voor altijd whatsappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whatsapp, dat is alles wat ik nodig heb.
Iedereen of alleen jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Alleen ik heb nog t/m januari 2012 gratis.
Op BB (quote:
Wie zegt dat ik een BB heb?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op BB () hoefde ik dat niet, maar op iPhone 73 cent.
Wat is 73 cent nou.
Ohw, en daarna?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je het installeert, je kunt het een jaar gratis gebruiken.
Dat is echt keiveel en keiduur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik zat er vorige maand 35 euro overheen.![]()
Maargoed ik betaal dan ook maar 20 p/m.
Ik betaal 73 cent voor onbeperkt whatsapp volgens mij hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarna betaal je geloof ik ook zoiets als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |