HELLUP, GEVAAR OP DE WEG DIT DATquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:56 schreef Etsu het volgende:
mijn 1ste keer dat ik 2 uur achterelkaar ga rijden.
Doe maar, ik zit toch nog lekker binnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga vragen of we naar Brabant kunnen rijden.
Dus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe maar, ik zit toch nog lekker binnen
Haha dan wens ik jouw veel succes, het enigste waar je tegenaan zal knallen zijn de gasten van de gemeente die een gat in de weg aan het opvullen zijn. (En, ik woon in een doodlopende straat)quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus?
Gewoon richting jouw deur en aanknallen.
Ik ga me direct maar aanmelden denk ik.quote:hey dudes and chicksi,
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair. Dit bevalt mij erg goed en zou het jou ook zeker aanbevelen! Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.
Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!
Neem een kijkje op de website en meld je aan via onderstaande link:
*link*
ik verdien er ook nog wat mee;) dus meld je maar ff aan.
Groeten,
Ook vet vaak van die mailtjes:quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef Etsu het volgende:
Ik vind zoiets echt heel erg triest. Snap niet waarom zoiets bestaat. Wie heeft dat nu weer verzonnen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ook vet vaak van die mailtjes:
"Pietje heeft een Iphone 4 gewonnen op iphone4winnen.nl, het is helemaal gratis! Probeer het nu ook en let op: ALTIJD PRIJS!!!"
Daar hoort maar een reactie bij:
3,95quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]op wat voor cijfer komt het neer als je kijkt naar de norm van tijdvak 1 dan?
Hoe bedoel je niet klopte? Moeilijker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Etsu het volgende:
Geschiedenis, wat een pleurisvak.
Maar hoorde dat Nederlands examen ook niet 100% klopte, dus had economie ofzo moeten herkansen
http://www.digischool.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21133quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet klopte? Moeilijker?
Let op dat er bij geschiedenis meer antwoorden mogelijk zijn die niet in het antwoordenmodel staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
3,95_________!
Eerste tijdvak 4,4 gehaald, 4,8 nodig voor een 6.
Nou, daar vestig ik al m'n hoop dan maar op, maar mijn gs leraar is best streng... Bij tijdvak 1 heeft ie strikt aan het antwoordmodel gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Let op dat er bij geschiedenis meer antwoorden mogelijk zijn die niet in het antwoordenmodel staan.
ER GEHT SEHR GUT! VIELEN DANKquote:
ERZAHL MIR MAL WAS DEINER PROBLEM ISTquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ER GEHT SEHR GUT! VIELEN DANK
ABER ICH HABE EIN KLEIN PROBLEIM.
IK KAN UBERHAUPT GEEN DUITS!
SCHEIS!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:41 schreef xCore het volgende:
[..]
ERZAHL MIR MAL WAS DEINER PROBLEM IST
ik moest lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Ben ik weer: 3 fietsers, een bejaarde voetganger en een bestelbusje.
Zelf ook schade?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Morge Jordyquote:
Morge en nee, lesauto is niet van mij jwz.quote:
En jij moet binnenkort afrijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
Was maar een grapskequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En jij moet binnenkort afrijden?![]()
Oke mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Was maar een grapske![]()
![]()
.
Nee ging lekker, moet wel goed komen zei m'n instructeur en ga ik zelf ook wel vanuit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef yosander het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Fietsers: 3 x 5 punten = 15
Bejaarde voetganger = 1 x 3 punten = 3
Bestelbusje = 10 punten ~ indien buitenlands = Onbetaalbaar
quote:
Dan verwar ik je met iemand anders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Lowlands? Nope, nooit geweest trouwens. Ben niet zo van dat soort muziek
Nee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders.![]()
Of je maakt een grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |