Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.quote:
Faal!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.
Werk je buiten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Net gewerkt, wat een gequanquqeueur in die regen.
Haasquote:
Knap hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, Mark heeft zijn telefoon er al 3 keer mee verneukt en hij heeft nu een nieuwe gekregen.
En ik hoef er niet zoveel mee hoor. Zijn zusje heeft besloten een iPhone 4 te halen en dan moet ze 42,50 in de maand dokken. Ik zeg jij bent gek, neem gewoon een Androidphone dan.quote:
Baas.quote:
Prijzen van Applequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik hoef er niet zoveel mee hoor. Zijn zusje heeft besloten een iPhone 4 te halen en dan moet ze 42,50 in de maand dokken. Ik zeg jij bent gek, neem gewoon een Androidphone dan.
Ambtenaren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn 't niet, 't van die achterlijke gemeente werkers die om de 3 minuten een sjekkie moeten rokenEn opschieten doen ze ook al niet, als 't een beetje regent gaan ze in dat achterlijke busje zitten.
Goed.quote:
Ja ach, ik ben wel blij met mijn iPod touch hoor.quote:
Je kunt beter 40 euro per maand betalen, dan 35 euro per maand + reteveel bij betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
40+ euro p.m betalen.Wat voor een pauper ben je dan.
35 euro.
1000 smsjes per maand, dat is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt beter 40 euro per maand betalen, dan 35 euro per maand + reteveel bij betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |