Doeiiiiquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga slapen met mijn vriendje hihi.
Doei, trusten iederen.![]()
FOK!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarvoor maak je dat verslag Sander?
Ik meen me te herinneren dat ik je dat wel verteld hebquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja heb iets kleins over m'n hotel erin zitten.
Waren jullie nou met een jongerenorganisatie of niet?
kan dat überhaupt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Martijn, jij weet vast wel of ik zo kan instellen dat mijn trackpad voor het ene scherm is en mijn muis voor het andere?
Mja, afleiding dit datquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Je bent er wel al een tijdje mee bezig zegHoe lang wordt dat ding wel niet?
Dat is wat ik vraagquote:
ik ben ook te lui om word te installeren, maar gebruik toch ten minste wordPad, veel fijner en is ook voorgeïnstalleerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, afleiding dit dat.
En foto's uitzoeken.
Geen idee hoelang eigenlijk, typ in Kladblok.
Ja nu je 't zo zegt, maarja...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik je dat wel verteld heb
Maar ja, wij waren met beachmasters. Reis opzich was prima, maar de speciale activeiten erbij stelden niet veel voor, alleen een gratis 'shotje' bij iedere bar/kroeg bij de kroegentocht, en bijvoorbeeld het 'welkomsdiner' waar je 10 euro voor moest betalen was gewoon een bak patat met salade... Het was wel aardig erbij, maar niet iets wat je 2x moet gaan doen.
Heb wel Word. Maar langer opstarten enzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik ben ook te lui om word te installeren, maar gebruik toch ten minste wordPad, veel fijner en is ook voorgeïnstalleerd
vandaar ook 'shotjes' tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja nu je 't zo zegt, maarja....
Aah oké, kroegentoch hebben wij ook gedaan en was dezelfde als die van Beachmasters volgens mij (wit t-shirt?). Maar die shotjes stelde juist niets voor vond ik (heb ik d'r ook in staan). Vodka-energy was wel nice.
Heb geen laptop dus zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Martijn, jij weet vast wel of ik zo kan instellen dat mijn trackpad voor het ene scherm is en mijn muis voor het andere?
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vandaar ook 'shotjes' tussen aanhalingstekens
Watquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En vliegend hert is superlekker ja
Vandaar. Nog nooit gehad, volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoel jagermeister energy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |