Wat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:43 schreef yosander het volgende:
Voel de hete adem van Ezell in m'n nek
[..]
slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
Ik stond niet eens in dat lijstje, is dat slecht of juist goed?
Daarom ga ik vannacht extra baggerenquote:
Non, Nein. No. Neen. De kracht de nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zeg je dat al niet sinds de examens?
Sinds een paar dagen toch?quote:
Overal en nergens.quote:
5 euro, krijg je ook een uittreksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
5 euro, krijg je ook een uittreksel.DealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar sta ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is de echt harde kern, met alle posts tussen het beginnen en eindigen van de examens zelf.
[ afbeelding ]
Lol koek.. schaam jequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dit is de echt harde kern, met alle posts tussen het beginnen en eindigen van de examens zelf.
[ afbeelding ]
Jezus, Etsu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Verbaast me niet dat hij gezakt is eigenlijk als ik dat zo ziequote:
Tinypicquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, Tinypic werkt niet bij mij.
Tinypicquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, Tinypic werkt niet bij mij.
Neequote:
quote:
O ik zie hemquote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik postte exact hetzelfde als jou, zonder eerst jouw reactie gezien te hebben
Whaha die Etsuquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie een link trouwens
[ afbeelding ]
Hoezo telt BaasD niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie een link trouwens
[ afbeelding ]
Waarom stop je bij 16?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie een link trouwens
[ afbeelding ]
quote:
Doe die datum ff op 1-3 zetten. EXA = EXA.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie een link trouwens
[ afbeelding ]
Examenperiode telt alleenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe die datum ff op 1-3 zetten. EXA = EXA.
Iig iets waar ik in sta jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jij wilt zeker een top 30?
leuk filmpjequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
WAT IS DEZE
http://www.geenstijl.nl/m(...)_heroi.html#comments
Wat voor filmpje is het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
Serieus niet dat filmpje kijken, lees eerst maar het artikel... Slapen gaat niet meer lukken vrees ik
Lees eerst het artikel maar, ranzig...quote:
Die had ik even nodig, waarvoor dankquote:
Wat is 'tquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
Serieus niet dat filmpje kijken, lees eerst maar het artikel... Slapen gaat niet meer lukken vrees ik
Wil je niet wetenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is 't? Moet Dumpert nog checken
Het begon meh, daarna uhmm nasty! en daarna kwamen de laatste 2 secondenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die had ik even nodig, waarvoor dank
Valt best mee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)7/motor_crashes.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:'Stop nou, we willen door!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Verhaaltje al gelezenquote:
Ach, wat vlees en botten zie ik wel vakerquote:
Ja, zo erg vind ik het niet hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Verhaaltje al gelezen
[..]
Ach, wat vlees en botten zie ik wel vaker
Geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)7/motor_crashes.html
[..]
![]()
Ander onderwerp.. hoe is het met je haar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die op forums zitten met puur van dat soort zooi
OK ander onderwerp.
Naar het uitzendbureau.quote:
Rijles en scheren.quote:
Koek gaat nog ff doorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vind het eerder verbazingwekkend dat je eigen arm tot op het bot wegrot en dat je die zooi gewoon lekker door blijft gebruiken.
Goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ander onderwerp.. hoe is het met je haar?
Daarna die kerel op 't dek dik lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woowliemozie
http://www.dumpert.nl/med(...)deadliest_catch.html
Check hem bang zijn.
Moet ook nog gebeuren en moet m'n koffer nog uitpakken. Ben al sinds vorige week dinsdag terug. Luie ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal nuttige dingen doen? Ik heb niks te doen, m.u.v. met kamer opruimen.
Wat ga jij doenquote:
Gaat dat niet stinken of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet ook nog gebeuren en moet m'n koffer nog uitpakken. Ben al sinds vorige week dinsdag terug. Luie ik.
Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal nuttige dingen doen? Ik heb niks te doen m.u.v. met mijn kamer opruimen.
Vuile was is er allang uit hoorquote:
Ik heb een moeder hèquote:
Hoequote:
Wanneer heb je theorie-examen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Nou ja, als ik zin heb ga ik wat theorie voor mijn rijbewijs leren.
Theorie kon je toch al doen voordat je 18 bent? Moet ik binnenkort ook maar eens naar gaan kijken denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Nou ja, als ik zin heb ga ik wat theorie voor mijn rijbewijs leren.
Goed hoor. Ook zo veel geoefend met examens?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie heb ik 4 dagen geleerd, in een keer gehaald, met 2 fouten in de vragen en 2 fouten in de gevarenherkenning.
Ja, daar faalde ik keihard op gevarenherkenning.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Keauning het volgende:
[..]
Goed hoor. Ook zo veel geoefend met examens?
Geen idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Theorie kon je toch al doen voordat je 18 bent? Moet ik binnenkort ook maar eens naar gaan kijken denk ik.
OMG JIJ BENT ZO'N FUCKING BAZINquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie heb ik 4 dagen geleerd, in een keer gehaald, met 2 fouten in de vragen en 2 fouten in de gevarenherkenning.
Hallonquote:
Okéquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De hele dag SANDER SANDER SANDER SANDER SANDER zeggen?
Ik was fakking zenuwachtig jongen, zat daar te shaken en ik moest godverdomme om half 5 (!!!!) 's avonds.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
OMG JIJ BENT ZO'N FUCKING BAZIN
Ik had ook tweemaal twee fout!!!
Inlezen is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik raad je sowieso niet aan om je theorie voor je 18e te halen. Het is maar een jaar geldig en je kunt niet inschatten hoe lang je bezig bent met rijlessen.
Kameraad had één fout.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
OMG JIJ BENT ZO'N FUCKING BAZIN
Ik had ook tweemaal twee fout!!!
Ik zat ook achteraanquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was fakking zenuwachtig jongen, zat daar te shaken en ik moest godverdomme om half 5 (!!!!) 's avonds.En ik zat achteraan, ik dacht dat ik doodging.
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou het gewoon niet voor je 18e halen.
Doet 'ie goedquote:
Als 2de.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zat ook achteraan. Maar zonder zenuwen
.
Ja ik haat zulke shit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zat ook achteraan. Maar zonder zenuwen
.
16.5quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
Ik hoorde dat je vanaf november al op je 17e mag beginnen met rijlessen, iemand hier iets over gehoord?
Watquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wist voor de CE's al dat ie cum laude geslaagd was./
Volgens mij wel ja, slecht idee als je 't mij vraagt. Komt er in een keer een soort "babyboom" in het verkeer, goed idee als ze de files willen oplossenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
Ik hoorde dat je vanaf november al op je 17e mag beginnen met rijlessen, iemand hier iets over gehoord?
Nee, maar moest even nadenken: half vijf 's middagsquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja 's middags whatever.Of vond je de tijd gewoon raar?
16.5 les, 16 11/12 afrijden, 16 3/4 theorieexamen, tenminste zo is het in Duitsland waar die regeling nu al geld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef emzor1994 het volgende:
17 of 18, is dat zo'n groot verschil? van baby naar volwassen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, slecht idee als je 't mij vraagt. Komt er in een keer een soort "babyboom" in het verkeer, goed idee als ze de files willen oplossen[ afbeelding ]
Geef hem een schouderklopje namens mij.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
16.5 les, 16 11/12 afrijden, 16 3/4 theorieexamen, tenminste zo is het in Duitsland waar die regeling nu al geld.
Dacht van wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat je al op je 16.5e mag beginnen met rijlessen?
Dat bedoel ik niet, maar er komt in een keer voor 2 jaar meer verkeer op de weg. Dat zal wel gemerkt worden denk ik...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
17 of 18, is dat zo'n groot verschil? van baby naar volwassen?
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar er komt in een keer voor 2 jaar meer verkeer op de weg. Dat zal wel gemerkt worden denk ik...
Nouja ik wacht wel tot mijn 18e, duurt dan toch nog maar 2 maanden (vanaf die regeling)quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar er komt in een keer voor 2 jaar meer verkeer op de weg. Dat zal wel gemerkt worden denk ik...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Sowieso mag je dan t/m je 18e niet zonder een bevoegde chauffeur die 5 (?) jaar ervaring naast je rijden.YEA BABY
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Sowieso mag je dan t/m je 18e niet zonder een bevoegde chauffeur die 10 (?) jaar ervaring naast je rijden.YEA BABY
Ai succes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef Keauning het volgende:
19 juli mijn praktijk rijexamen.
Paar dagen na Sunny Beach. Kut.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Eisen voor de begeleider(s)
minimaal tien jaar een rijbewijs-B hebben
geen zware verkeersdelicten hebben begaan
nooit in een vorderingsprocedure terecht zijn gekomen
niet onder invloed zijn van drugs, alcohol of medicijnen
zich tijdens de begeleiding altijd kunnen legitimeren
duh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef Keauning het volgende:
19 juli mijn praktijk rijexamen.
Paar dagen na Sunny Beach. Kut.
Episch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ik ga maar eens pitten.
Wekker gaat om 6.40.
Tuurlijk, moet je zien wat dat grut doet met scooters, alsof ze zich in een auto normaal zouden gedragen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar lessen met 16.5 is de beste regel in het verkeer in NL sinds tijden
Zal in de praktijk lastig te controleren zijn, en wie gaat dat nou doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
minimaal tien jaar een rijbewijs-B hebben
geen zware verkeersdelicten hebben begaan
nooit in een vorderingsprocedure terecht zijn gekomen
zich tijdens de begeleiding altijd kunnen legitimeren
Ik denk dat je jezelf daar nog op verkijkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je zien wat dat grut doet met scooters, alsof ze zich in een auto normaal zouden gedragen...
[..]
Zal in de praktijk lastig te controleren zijn, en wie gaat dat nou doen
Eigen ervaring, geloof me nou maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je zien wat dat grut doet met scooters, alsof ze zich in een auto normaal zouden gedragen...
[..]
Zal in de praktijk lastig te controleren zijn, en wie gaat dat nou doen
Weltrustenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Epsiche faal idd ja, maar dat heb ik over voor mijn fok!
.
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
Ze willen gewoon alle scooters en brommers bannen uit het verkeer.
Motorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.
Ik ben een keistoer wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Motor
HJ jij lijkt me echt chill.
Succesquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Epsiche faal idd ja, maar dat heb ik over voor mijn bijna-vriendin
.
Bezig. Bende tips ditdat en foto's toevoegenquote:
Mensen die jou niet mogenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een keistoer wijf.
Nee, meestal mogen mensen mij niet.
Mijn brommer is heiligquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een keistoer wijf.
Nee, meestal mogen mensen mij niet.
Ja, oke, brommer is wel tof. Heb je schakelbrommer? Ik vind het altijd stoer om achterop zulke dingen te zitten, dan zie je er gewoon fakking geniaal uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn brommer is heilig
Maar motoren zijn nog meer baas
Ja, zie FoBoquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, oke, brommer is wel tof. Heb je schakelbrommer? Ik vind het altijd stoer om achterop zulke dingen te zitten, dan zie je er gewoon fakking geniaal uit.
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.quote:
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet der alleen nog maar vragen, dus dat komt wel goed
Waarom las ik broekquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.Soms mag ik wel iets genuanceerder zijn.
Op zich ontzettend herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.Soms mag ik wel iets genuanceerder zijn.
Okequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, iets verderopquote:
Wel lief doen tegen mij hè volgend jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat jaquote:
Als ik altijd mijn broek open trek, zullen de jongens me wel mogen denk ik.quote:
Ja, is goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wel lief doen tegen mij hè volgend jaar.
Haha, wie weet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Misschien lijk je me daarom wel chill HJ
Emo/skater?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Watquote:
Zelfverzekerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik altijd mijn broek open trek, zullen de jongens me wel mogen denk ik.
Dankuquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens Sander, je brommer is moooi.Alleen Mark zegt net dat het een kutmerk is.
Ja ik zat al te denken, waar blijft de haat naar AJ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zal even Etsu's plaatsvervangende kots posten
Ik zal voor een keertje niet kotsen omdat ik in zo'n goede bui benquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zal even Etsu's plaatsvervangende kots posten
Ewa kontelikkersquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
Etsu is er niet, dus doe ik het maar, niets persoonlijks;
AJ
12 seconden te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
Etsu is er niet, dus doe ik het maar, niets persoonlijks;
AJ
Welke jij dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Danku!
Hij reed zekers Derbi, Yamaha of Aprilia?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zal voor een keertje niet kotsen omdat ik in zo'n goede bui ben
Yamaha DT50R Supermotard. Ofzoiets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Danku!
Hij reed zekers Derbi, Yamaha of Aprilia?
Heb die nog nooit met Uggs etc. rond zien banjeren, dus kweenie, anders misschien wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke. Niet dat ik iets tegen ze heb hoor, gewoon een vraag.
Waarom dat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen flauw idee, voel me gewoon happy ineensquote:
Rieju RS2. Zie FoBo/Hyves/FB.quote:
Uggsquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yamaha DT50R Supermotard. Ofzoiets.
[..]
Heb die nog nooit met Uggs etc. rond zien banjeren, dus kweenie, anders misschien wel.
Iets met traditiequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"en dance, house en dubstep kan ik ook wel erg waarderen"
Had ie gister volgens mij, en verneuktquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef AchmedJan het volgende:
Waar is Etsu dan? Herkansingen aan het leren?
Een blauwe crossbrommert dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yamaha DT50R Supermotard. Ofzoiets.
[..]
Heb die nog nooit met Uggs etc. rond zien banjeren, dus kweenie, anders misschien wel.
Jouw mening.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uggs! Quanqueueuquerlelijke schoenen.
Nah. Nee op zich niet, maar de eerste generatie Rieju's roestten nogal snelquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat merk is niet kut zover ik weet.
Swagquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Bepaalde Fokkers zijn jaloers op mijn swag
Etsu is wel vaker jaloersquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Bepaalde Fokkers zijn jaloers op mijn swag
Ciaoquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Sniper van Oh Oh Cherso, had ze van zijn vriendin gekregen
(gay)
Ik dacht even dat dit over Uggs ging.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ciao? Wil ik misschien aanschaffen als ik m'n brommer heb verkocht
. Indien 'ie snor is.
Roos is een manquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
(gay)
Ik beloof niksquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Als ik vanmorgen wakker wordt moeten er een aantal topics bijzijn he!
Ik wist gewoon dat je hier was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]Ik zat net al te kijken waar je sms bleef
maar je bent dus weer thuis neem ik aan
Geen idee, ik had hem overgekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ciao? Wil ik misschien aanschaffen als ik m'n brommer heb verkocht
. Indien 'ie snor is.
Impliceren dat Sander Uggs wilquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over Uggs ging.
hartstikkequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
(gay)
quote:
Trusten beidenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Als ik vanmorgen wakker wordt moeten er een aantal topics bijzijn he!
Klein kamertje zou het zijn dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ziet die kamer er vreemd uit, het bleek een spiegel te zijn
Zo'n ding met trappersquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem overgekocht.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]Ik zat net al te kijken waar je sms bleef
maar je bent dus weer thuis neem ik aan
Wat vind je van m'n ondertitel.quote:
Als ik dat ooit van plan ben, laat staan ze echt aanschaffen, verbrand ik mijn voetenquote:
Welterusten Ezellquote:
Zo eenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Errrr.Dat is al 5 jaar geleden, ik weet het echt niet meer.
![]()
Ff quotenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ik dat ooit van plan ben, laat staan ze echt aanschaffen, verbrand ik mijn voeten.
Dat heb je al vaker gedaan/gezegd bij mijquote:
Ik ken zoveel mensen met zo'n dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |