Daarna die kerel op 't dek dik lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woowliemozie
http://www.dumpert.nl/med(...)deadliest_catch.html
Check hem bang zijn.
Moet ook nog gebeuren en moet m'n koffer nog uitpakken. Ben al sinds vorige week dinsdag terug. Luie ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal nuttige dingen doen? Ik heb niks te doen, m.u.v. met kamer opruimen.
Wat ga jij doenquote:
Gaat dat niet stinken of zo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet ook nog gebeuren en moet m'n koffer nog uitpakken. Ben al sinds vorige week dinsdag terug. Luie ik.
Wat ga jij doen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal nuttige dingen doen? Ik heb niks te doen m.u.v. met mijn kamer opruimen.
Vuile was is er allang uit hoorquote:
Ik heb een moeder hèquote:
Hoequote:
Wanneer heb je theorie-examen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Nou ja, als ik zin heb ga ik wat theorie voor mijn rijbewijs leren.
Theorie kon je toch al doen voordat je 18 bent? Moet ik binnenkort ook maar eens naar gaan kijken denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks. Nou ja, als ik zin heb ga ik wat theorie voor mijn rijbewijs leren.
Goed hoor. Ook zo veel geoefend met examens?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie heb ik 4 dagen geleerd, in een keer gehaald, met 2 fouten in de vragen en 2 fouten in de gevarenherkenning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |