Ik denk dat je jezelf daar nog op verkijkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je zien wat dat grut doet met scooters, alsof ze zich in een auto normaal zouden gedragen...
[..]
Zal in de praktijk lastig te controleren zijn, en wie gaat dat nou doen
Eigen ervaring, geloof me nou maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je zien wat dat grut doet met scooters, alsof ze zich in een auto normaal zouden gedragen...
[..]
Zal in de praktijk lastig te controleren zijn, en wie gaat dat nou doen
Weltrustenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Epsiche faal idd ja, maar dat heb ik over voor mijn fok!
.
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
Ze willen gewoon alle scooters en brommers bannen uit het verkeer.
Motorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.
Ik ben een keistoer wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Motor
HJ jij lijkt me echt chill.
Succesquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Epsiche faal idd ja, maar dat heb ik over voor mijn bijna-vriendin
.
Bezig. Bende tips ditdat en foto's toevoegenquote:
Mensen die jou niet mogenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een keistoer wijf.
Nee, meestal mogen mensen mij niet.
Mijn brommer is heiligquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weg ermee, rotdingen! Gewoon motorrijbewijs.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een keistoer wijf.
Nee, meestal mogen mensen mij niet.
Ja, oke, brommer is wel tof. Heb je schakelbrommer? Ik vind het altijd stoer om achterop zulke dingen te zitten, dan zie je er gewoon fakking geniaal uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn brommer is heilig
Maar motoren zijn nog meer baas
Ja, zie FoBoquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, oke, brommer is wel tof. Heb je schakelbrommer? Ik vind het altijd stoer om achterop zulke dingen te zitten, dan zie je er gewoon fakking geniaal uit.
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.quote:
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet der alleen nog maar vragen, dus dat komt wel goed
Waarom las ik broekquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.Soms mag ik wel iets genuanceerder zijn.
Op zich ontzettend herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben een bitch, irritant, ik trek altijd mijn bek open, ik ben niet genuanceerd, oftewel, ik sta op een heleboel tenen.Soms mag ik wel iets genuanceerder zijn.
Okequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |