abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:21:11 #251
14149 MadScientist
i was there
pi_99062502
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nijpender problemen?
Overheden vormen groepen die elkaar in een verstikkende wurggreep houden. Zo doorredenerende moet in Nederland het homohuwelijk, het drugsbeleid en de liberale wetten met betrekking tot het fiscale klimaat worden afgeschaft.
Ja, ze houden elkaar in een verstikkende wurggreep door die onderlinge concurrentie.
En hoezo kun je dit probleem doorredeneren mbt het homohuwelijk en drugsbeleid? Willen we hier een prettig vestigingsklimaat maken voor homo's en drugsgebruikers? Om ze in andere landen weg te lokken?
Nee, deze vormen van beleid gaan over de normen en waarden waar wij als electoraat voor kiezen, dat heeft niets met internationale concurrentie te maken.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_99063951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

In de praktijk zorgen overheden alleen voor bedrijven.
Ja, overheden delen subsidies uit aan bedrijven. Dat betekent niet dat 'overheden in de praktijk alleen voor bedrijven zorgen'. De grootste hoeveelheid belastinggeld in de meeste ontwikkelde landen gaat naar onderwijs, naar zorg, naar rente op verjubeld geld en naar WAO/AOW/WW en bijstandsuitkeringen.

Overigens is het niet zo moeilijk om dat uit te vinden. Je kunt die gegevens zo in de miljoenennota terugvinden. Ik weet dat feiten je niet veel zeggen, maar probeer het eens.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:01:21 #253
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_99064133
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Ja, ze houden elkaar in een verstikkende wurggreep door die onderlinge concurrentie.
En hoezo kun je dit probleem doorredeneren mbt het homohuwelijk en drugsbeleid? Willen we hier een prettig vestigingsklimaat maken voor homo's en drugsgebruikers? Om ze in andere landen weg te lokken?
Nee, deze vormen van beleid gaan over de normen en waarden waar wij als electoraat voor kiezen, dat heeft niets met internationale concurrentie te maken.
Dus het antwoord op de wurggreep van concurrentie is de wurggreep van kartelafspraken?
Het drugsbeleid in Nederland staat internationaal bezien nog steeds onder druk, omdat andere landen er last van hebben, net zoals Europese lidstaten last kunnen hebben van de Ierse vennootschapsbelastingen. De vraag is; vertrekken homoseksuelen uit Italie en Spanje en masse om zich binnen Nederland te vestigen, vertrekt Ahold om zich in Ierland te vestigen en hoe mobiel of flexibel is de groep waar je op gericht bent.

Ik vind het goed om de belastingen te verlagen in Nederland, dat zijn mijn persoonlijke normen en waarden. Of dit gepaard gaat met een internationale tendens of daar tegenin zwemt, is niet relevant.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:52:33 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99066122
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat is in het "vrije" westen toch niet anders??
In nomineer dit voor de meest stompzinnige post van het jaar tot nu toe
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:57:23 #255
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99066301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Lyrebird het volgende:

Ik weet dat feiten je niet veel zeggen,
Leugenaar. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:06:13 #256
14149 MadScientist
i was there
pi_99071733
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dus het antwoord op de wurggreep van concurrentie is de wurggreep van kartelafspraken?
Het drugsbeleid in Nederland staat internationaal bezien nog steeds onder druk, omdat andere landen er last van hebben, net zoals Europese lidstaten last kunnen hebben van de Ierse vennootschapsbelastingen. De vraag is; vertrekken homoseksuelen uit Italie en Spanje en masse om zich binnen Nederland te vestigen, vertrekt Ahold om zich in Ierland te vestigen en hoe mobiel of flexibel is de groep waar je op gericht bent.

Ik vind het goed om de belastingen te verlagen in Nederland, dat zijn mijn persoonlijke normen en waarden. Of dit gepaard gaat met een internationale tendens of daar tegenin zwemt, is niet relevant.
Nee het is ook niet relevant. Maar voor sommige kiezers/politici is het dus wel relevant. Ze willen het belastingklimaat hier gunstig houden voor multinationals ondanks dat het misschien niet haalbaar is voor de kosten die de staat hier volgens de kiezers moet maken.
En als je nou als overheden met elkaar afspreekt dat je elkaar niet tegen elkaar uit laat spelen door multinationals zijn dat geen kartelafspraken lijkt mij.

En zoals ik al zei is ons drugsbeleid geen kwestie van internationale concurrentie voor een bepaald drugs-vestigingsklimaat dus die kun je niet hiermee vergelijken.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 8 juli 2011 @ 04:40:48 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99185784
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een crisis is naast tijdelijk toch ook geen stopzetting van groei?? Mensen groeien in kennis, innovatie, etc.
@OP: De wereld wordt schoner ar eyou sure?

Crisissen zijn niet tijdelijk hoor. Als je het hebt over de economische crisis bijv. daarbij wordt enkelt meer geld bijgedrukt als een doekje voor het bloeden. Maar de schulden stapelen zich op. Daarom heeft Rutte modaal en rijker opgetrommeld bij de stembus om de schuld afteschuiven op de armeren. Zodat zijzelf pas als laatste naar de galg hoeven.

Tevens vind ik dat stukje oevr Venezuela overdreven.. En dat stukje over Amerika niet waar. De liberale principes en burger-rechten worden steeds verder afgebroken door Obama en Neo-facistische consorten, ook hier... In dat laatste opzicht zijn wij in het Westen net zo goed socilistische kutlanden. Wij hebben ook dictators maar de meesten hebben dat nog niet door.

Ja wij mogen nog zeggen wat we willen, nee we hebben geen krottenwijken. En ja we kunnen vrijwel kopen wat we willen en surfen waarnartoe we willen. Maar kwaad kent natuurlijk vele vormen en gedaanten. Het gaat ook niet goed in het Westen.. Ierland, Griekenland, Spanje zijn voorbodes.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:58:00 #258
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99187168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef MadScientist het volgende:

En zoals ik al zei is ons drugsbeleid geen kwestie van internationale concurrentie voor een bepaald drugs-vestigingsklimaat dus die kun je niet hiermee vergelijken.
Die vorm van concurrentie word door internationale afspraken onmogelijk gemaakt, terwijl dat juist een ideale vorm van concurrentie tussen landen zou zijn.

Het is de wereld op z'n kop.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:58:17 #259
45206 Pietverdriet
pi_99187171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 04:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

@OP: De wereld wordt schoner ar eyou sure?

Crisissen zijn niet tijdelijk hoor. Als je het hebt over de economische crisis bijv. daarbij wordt enkelt meer geld bijgedrukt als een doekje voor het bloeden. Maar de schulden stapelen zich op. Daarom heeft Rutte modaal en rijker opgetrommeld bij de stembus om de schuld afteschuiven op de armeren. Zodat zijzelf pas als laatste naar de galg hoeven.

.
Dat kan je natuurlijk heel goed hardmaken wat je hier mee wilt zeggen, niet?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:30:46 #260
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99220563
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk heel goed hardmaken wat je hier mee wilt zeggen, niet?
Was de huizenzeepbel bij vooirhand ook zo doorzichtig voor de economen, media, leken, huizen-afbetalers? Was daar concreet bewijs voor?

[ Bericht 43% gewijzigd door Schenkstroop op 09-07-2011 05:46:55 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 11 juli 2011 @ 13:50:48 #261
45206 Pietverdriet
pi_99318266
quote:
Grootste koopkrachtdaling sinds 1985
DEN HAAG (AFN) - De koopkracht van de Nederlandse bevolking is vorig jaar met 0,5 procent afgenomen, de grootste daling sinds 1985. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Vooral zelfstandigen en gepensioneerden leverden in koopkracht in. Bij zelfstandigen liep de koopkracht met 1,4 procent terug; bij gepensioneerden was dat 0,8 procent.

Mensen met een bijstands- of arbeidsongeschiktheidsuitkering en werknemers die hun baan behielden, konden hun koopkracht nog op peil houden. Van werknemers die terechtkwamen in een uitkeringssituatie, daalde de koopkracht ruim 17 procent.

Bij de laagste inkomensgroep bleef het koopkrachtverlies beperkt tot 0,1 procent. De hogere inkomens gingen er juist meer op achteruit, doordat de koopkracht vooral terugliep bij zelfstandigen en gepensioneerden. Zelfstandigen zijn oververtegenwoordigd bij de hogere inkomensgroepen. Bij gepensioneerden bleven vooral de aanvullende pensioenen achter, omdat die vorig jaar nauwelijks zijn geïndexeerd.
Kortom, de laagste inkomsten gaan er in koopkracht het minst op achteruit.
Dus de stelling dat de rijken rijker worden en de armen armer is hiermee geheel fout verklaard.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:34:37 #262
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99319752
Wat duurder wordt voor de werkenden wordt ook duurder voor bijstandsgerectigden ed. Ik neem aan dat iemand met een modaal inkomen dat 0.5% minder kan uitgeven ind e maand het nauwelijks druk om maakt, dan iemand die maar 850 in de maand heeft om van te leven.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:39:13 #263
45206 Pietverdriet
pi_99319927
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat duurder wordt voor de werkenden wordt ook duurder voor bijstandsgerectigden ed. Ik neem aan dat iemand met een modaal inkomen dat 0.5% minder kan uitgeven ind e maand het nauwelijks druk om maakt, dan iemand die maar 850 in de maand heeft om van te leven.
Je gaat dit echt niet rechtlullen, we hadden het over het rijker worden van rijken en het armer worden van armen, het blijkt uit onderzoek dat hogere inkomen is koopkracht achteruit gaan, en de laagste inkomens niet.
Kortom, de RIJKEN (in jouw linkse ogen) gaan er op achteruit, de armen blijven gelijk, dat is dus een absolute falsificatie van de stelling dat de rijken rijker worden en de armen armer.
Dat je nu door een slap verhaal het probeert recht te breien laat weer eens zien dat je niet alleen geen realiteitszin hebt, maar ook nog eens de waarheid gewoon niet wilt weten. Je denkt dat je gelijk hebt ondanks dat de feiten wat anders zeggen, gewoon omdat dit zo is volgens jou.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:46:17 #264
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99320226
0.5 % achteruitgang van koopkracht op het inkomen van iemand die 2200 netto in de maand ontvangt is 11 euro.. dat is veel zeg..

En rijken worden altijd rijker. Als een land rijker wordt ontvangen de rijken het buitenproportionele leeuwendeel. denk aan de pyramide..
  maandag 11 juli 2011 @ 14:52:00 #265
45206 Pietverdriet
pi_99320466
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:46 schreef Schenkstroop het volgende:
0.5 % achteruitgang van koopkracht op het inkomen van iemand die 2200 netto in de maand ontvangt is 11 euro.. dat is veel zeg..

En rijken worden altijd rijker. Als een land rijker wordt ontvangen de rijken het buitenproportionele leeuwendeel. denk aan de pyramide..
:')
Je kan ook je vingers in je oren steken en een liedje gaan zingen, feit blijft dat de leus dat de rijken rijker worden en de armen armer gewoon onderuitgehaald is, of je dat nu leuk vindt of niet. De hogere inkomens hebben er zelfs met deze conservatieve regering meer in te leveren, de onderkant blijft gelijk.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:55:26 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99320600
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:')
Je kan ook je vingers in je oren steken en een liedje gaan zingen, feit blijft dat de leus dat de rijken rijker worden en de armen armer gewoon onderuitgehaald is, of je dat nu leuk vindt of niet. De hogere inkomens hebben er zelfs met deze conservatieve regering meer in te leveren, de onderkant blijft gelijk.
Geef eens wat voorbelden. Jij hebt een eigen bedrijf en verdient bovenmodaal. Waar merk jij aan dat jij meer inlevert aan de roverheid?
  maandag 11 juli 2011 @ 14:57:00 #267
45206 Pietverdriet
pi_99320652
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Geef eens wat voorbelden. Jij hebt een eigen bedrijf en verdient bovenmodaal. Waar merk jij aan dat jij meer inlevert aan de roverheid?
Heb je dat stuk wat ik poste niet begrepen? Nee dus.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:15:54 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99321363
Nou zeg, je koopkracht gaat 1.4% achteruit als je zelfstandige ondernemer bent, is dat zo'n probleem?

Als je bovenmodaal verdient zal je niet wakker liggen. Tevens is de vraag hoe men aan die conclusie komt. Een ondernemer ziet zijn/haar kosten stijgen en laat de klant dat afvangen. Onder die klanten verstaat men iedereen incl. de armeren. Ik denk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden bij de roverheid voor het gemak. Over het lagemeen zullen armeren ALTIJD meer verliezen in koopkracht.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:17:01 #269
45206 Pietverdriet
pi_99321401
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou zeg, je koopkracht gaat 1.4% achteruit als je zelfstandige ondernemer bent, is dat zo'n probleem?

Als je bovenmodaal verdient zal je niet wakker liggen. Tevens is de vraag hoe men aan die conclusie komt. Een ondernemer ziet zijn/haar kosten stijgen en laat de klant dat afvangen. Onder die klanten verstaat men iedereen incl. de armeren. Ik denk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden bij de roverheid voor het gemak.
Als je er op achteruit gaat wordt je dus niet rijker. Als je gelijk blijft wordt je niet armer.
Wat is daar aan niet te snappen?
  maandag 11 juli 2011 @ 15:24:37 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99321686
Omdat de praktijk niet zo makkelijk/doorzichtig in mekaar steekt wat dat betreft. Wat is daar niet aan te snappen?

Achteruitgang of vooruitgang van 0.5 - 1.4% is verwaarloosbaar voor modaal. Niet voor arm en niet voor de rijken. Armen merken het sneller als zij een paar euro minder te besteden hebben. Rijkeren verliezen grotere bedragen. Maar wat ondernemers verliezen berekenen zij weer door aan de klant. \onder die klanten verstaan we ok de armeren die meer dokken maar echt niet meer binnen krijgen. Dit wordt ws niet meegenomen in de berekening. En de rijkeren zullen het echt wel overleven hoor.

[ Bericht 28% gewijzigd door Schenkstroop op 11-07-2011 15:30:16 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 15:27:35 #271
45206 Pietverdriet
pi_99321800
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat de praktijk niet zo makkelijk/doorzichtig in mekaar steekt wat dta betreft. Wat is daar niet aan te snappen?
Jouw praktijk is dat je loopt te jammeren dat de rijken er toch niets van merken als ze er op achteruitgaan en dus rijker worden.
Feit blijft dat de stelling onderuit gehaald is.
quote:
Achteruitgang of vooruitgang van 0.5 - 1.4% is verwaarloosbaar. En wat ondernemers verliezen berekenen zij weer door aan de klant
LOL
Sure jochie, sure, als dat allemaal zo gemakkelijk was.
Je laat weer eens zien dat je niet in staat bent verder te kijken dan de rand van je papbordje.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:31:59 #272
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99321976
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jouw praktijk is dat je loopt te jammeren dat de rijken er toch niets van merken als ze er op achteruitgaan en dus rijker worden.
Feit blijft dat de stelling onderuit gehaald is.
Het is dan ook een non-stelling. En ik zei al. Het is maar de vraag hoe men aan die conclusie komt. In de praktijk kun je voorbeelden noemen waardoor die zg achteruigang van 1.4 % verwaarloosbaar wordt. Je hebt het niet over achteruitgang van tientallen procenten ofzo.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:33:03 #273
45206 Pietverdriet
pi_99322016
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is dan ook een non-stelling.
Duidelijk, de stelling is onzin.

quote:
In de praktijk kun je voorbeelden noemen waardoor die zg achteruigang van 1.4 % verwaarloosbaar wordt. Je hebt het niet over achteruitgang van tientallen procenten ofzo.
Nee? Ik ben er vorig jaar een slordige 40% op achteruit gegaan tov van het jaar ervoor.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:37:17 #274
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99322193
40%?

En waar kwam dat door? 40% is heel wat anders dan 1.4% koopkrahctverlies. Zelfs gemiddeld genomen kan je nooit 40% achteruitgaan als volgens het door jou aangehaald bericht de cijfers maar 1.4% zijn.

Dus komt het vast door slechte business of een slecht produkt?
  maandag 11 juli 2011 @ 15:39:06 #275
45206 Pietverdriet
pi_99322248
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
40%?

En waar kwam dat door? 40% is heel wat anders dan 1.4%
De crisis, minder opdrachten, minder verdiensten.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:41:19 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99322353
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De crisis, minder opdrachten, minder verdiensten.
Ahahaha dus gewoon een slecht procukt of slechte business. ga jij daar armeren de schuld van geven joh :')
  maandag 11 juli 2011 @ 15:46:23 #277
45206 Pietverdriet
pi_99322548
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ahahaha dus gewoon een slecht procukt of slechte business. ga jij daar armeren de schuld van geven joh :')
Natuurlijk joh, ben een enorme faalhaas.
Feit blijft echter dat jij weer eens ongelijk heb.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:47:57 #278
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_99322605
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Leuke manier van discussie voeren heb jij. :D
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:50:35 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99322681
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In welke business zit jij dan als ik vragen mag. Ik dahct dat jij een restaurant had?
Zelfs in tijden van zg "crisis" willen mensen eten. Zelfs in DEZE crisis boert de horeca enorm goed.
Kan mij daarom niet voorstellen dat jij 40! % erop achteruit bent gegaan tenzij je gewoon een non-produkt levert of in de verkeerde branche zit.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:50:37 #280
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99322682
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Boeiend, hij heeft gewoon gelijk.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:51:20 #281
45206 Pietverdriet
pi_99322716
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar heb wel gelijk.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:52:47 #282
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99322774
Je hebt leugens in het leven en nog erger.. "statistieken"
  maandag 11 juli 2011 @ 15:53:31 #283
45206 Pietverdriet
pi_99322802
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In welke business zit jij dan als ik vragen mag. Ik dahct dat jij een restaurant had?
Zelfs in tijden van zg "crisis" willen mensen eten. Zelfs in DEZE crisis boert de horeca enorm goed.
Kan mij daarom niet voorstellen dat jij 40! % erop achteruit bent gegaan tenzij je gewoon een non-produkt levert of in de verkeerde branche zit.
Nee, ik heb geen restaurant.
En dat jij je iets niet kan voorstellen ligt meer aan jou, niet?
  maandag 11 juli 2011 @ 15:54:32 #284
45206 Pietverdriet
pi_99322843
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt leugens in het leven en nog erger.. "statistieken"
En je hebt schenkstroop, die de waarheid kent ondanks alle feiten die het tegenspreken.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:00:36 #285
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99323071
Die "feiten" die jij aanhaalde zijn statistieken en derhalve met een korreltje zout te nemen of nog minder.

40% erop achteruitgaan daar heeft dat artikel van jou het nog nieteens over, waar ging het verkeerd piet. kuthypotheek perhaps?

Welke branche/markt is het nou, komop vertel..
  maandag 11 juli 2011 @ 16:06:34 #286
45206 Pietverdriet
pi_99323287
Veel te off topic.
Maar het blijft een feit, en jij bent het er nu ook mee eens, dat de stelling van dit topic duidelijk niet klopt.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:39:22 #287
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99326921
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Welke branche/markt is het nou, komop vertel..
Ondernemers hebben het veel te druk om te kunnen posten op Fok!.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:41:29 #288
45206 Pietverdriet
pi_99327004
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:39 schreef betyar het volgende:

[..]

Ondernemers hebben het veel te druk om te kunnen posten op Fok!.
Dus binnenkort zijn we van jou verlost?
  maandag 11 juli 2011 @ 17:49:45 #289
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99327291
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus binnenkort zijn we van jou verlost?
Dat ben je al grotendeels in de ochtend en middag van de werkdagen.

Ik snap eigenlijk nooit dat de "succesvolle" harde werkers (werknemers en ondernemers) hier angstvallig hun beroep kosten wat het kost willen verzwijgen en er een behoorlijke draai aangeven.
Buiten het feit dat ze überhaupt tijd hebben om te kunnen posten zo heel de dag, maar ja Piet jij hebt zeker ook zo'n digitale penis van minstens 25 cm.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:07:52 #290
45206 Pietverdriet
pi_99327978
Trouwens, Beryar, was je vader nu lid van de bond of niet?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:00:05 #291
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99330307
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens, Beryar, was je vader nu lid van de bond of niet?
Waarom die vraag?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:01:53 #292
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99330386
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat ben je al grotendeels in de ochtend en middag van de werkdagen.

Ik snap eigenlijk nooit dat de "succesvolle" harde werkers (werknemers en ondernemers) hier angstvallig hun beroep kosten wat het kost willen verzwijgen en er een behoorlijke draai aangeven.
Buiten het feit dat ze überhaupt tijd hebben om te kunnen posten zo heel de dag, maar ja Piet jij hebt zeker ook zo'n digitale penis van minstens 25 cm.
Op een PC kan je nog Fokken, op een werkbank niet.

Dat is het verschil denk ik schat.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:03:40 #293
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99330461
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Op een PC kan je nog Fokken, op een werkbank niet.

Dat is het verschil denk ik schat.
Op een PC werk je.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:04:26 #294
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99330508
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:03 schreef betyar het volgende:

[..]

Op een PC werk je.
Ik weet niet hoe jij op FOK zit, maar echt urenlange analyses gaan er niet in zitten om wat te posten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:05:59 #295
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99330589
quote:
3s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij op FOK zit, maar echt urenlange analyses gaan er niet in zitten om wat te posten.
Mensen die normaal werken hebben geen tijd om te fokken, al helemaal niet de tijd om een sc vol te ploffen.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:33 #296
45206 Pietverdriet
pi_99330617
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef betyar het volgende:

[..]

Waarom die vraag?
In het topic over de vakbond beantwoorde je hem niet.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:53 #297
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99330634
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen die normaal werken hebben geen tijd om te fokken, al helemaal niet de tijd om een sc vol te ploffen.
Dus je werkt niet normaal?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:07:02 #298
45206 Pietverdriet
pi_99330645
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Als je productiewerk doet, niet nee.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:07:38 #299
45206 Pietverdriet
pi_99330669
quote:
3s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij werkt niet, zit in de ziektewet, toch, Betyar?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:08:21 #300
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99330707
quote:
3s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Jawel hoor vandaag weer een productieve dag neergezet op de Floriade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')