als er negermuziek wordt gedraaid: fayequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Keauning het volgende:
Volgende ronde = nieuwe kansen.
Wie wint deze?
geileguppy for presidentquote:
mag ik een mp3quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja het is een .wav van 650 mbik heb eventueel ook nog een mp3...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ben weg, SSB, het was me een waar genoegen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mensen Knetter heeft wat jingles voor Guppie ingesproken. Welke is de beste :
http://www8.zippyshare.com/v/57962618/file.html
http://www8.zippyshare.com/v/91069582/file.html
http://www8.zippyshare.com/v/11740575/file.html
http://www8.zippyshare.com/v/80020038/file.html
http://www8.zippyshare.com/v/45696471/file.html
Graag gedaan man, thnx voor het meedoenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:11 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, al middernacht geweest. Ik moet ook mijn nest in. Thanks for the fun SSB!
Ja, zachtjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoorde jullie mijn stem net trouwens?
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef robdriessen het volgende:
Oooh, Felix Da Housecat - Silver Screen Shower Scene!
Ik heb het CD singeltje nog, met de remixenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:15 schreef robdriessen het volgende:
Britney Spears - Ga Ik Niet Zeggen Want Een Kutlied.
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef robdriessen het volgende:
SSB, roep me maar uit tot winnaar, niemand doet meer mee en ik moet naar bed
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef robdriessen het volgende:
SSB, roep me maar uit tot winnaar, niemand doet meer mee en ik moet naar bed
Heb je een linkjequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef robdriessen het volgende:
SSB, ik kan je trouwens ook de soundtrack van DJ Hero 2 zeer aanbevelen als je van mashups houdt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had net 15 punten ofzo, maar laatste dingen had je me geen punten meer gegeven, Anyhow, i'm outta here
Slaap lekker mevrouw Fayequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had net 15 punten ofzo, maar laatste dingen had je me geen punten meer gegeven, Anyhow, i'm outta here
Nu je het zegt ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoort niemand Flatbeat van Mr Oizo?
nog 47 minutenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:23 schreef robdriessen het volgende:
SSB, tot hoe laat ga jij nog door? Dit ivm Guppie.
Nnnf, zo lang blijf ik niet meer wakker, ik zet gup alvast aan qua connecten, zodra jij er uit gaat, neemt Gup het meteen van je over. Althans, dat is de bedoelingquote:
Ik ben er nog wel evenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nnnf, zo lang blijf ik niet meer wakker, ik zet gup alvast aan qua connecten, zodra jij er uit gaat, neemt Gup het meteen van je over. Althans, dat is de bedoeling
Super. Je weet hoe het werkt he? Foolproof knop, zelfs voor jouquote:
Ga er van uit.. dat het zelfs mij moet lukkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Super. Je weet hoe het werkt he? Foolproof knop, zelfs voor jou
Slaap zequote:
Hmm geen idee of dat kanquote:
Ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Zo eindelijk klaar. Grof vuil buiten zetten,alles.
Wie draait er?
SSBquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Zo eindelijk klaar. Grof vuil buiten zetten,alles.
Wie draait er?
hoe dan? :$ kan vast niet met de BB want bij tunein krijg ik het niet gevondenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij doet hij het op de iPhone
Uhm ik heb TuneIn opgestart, en daar kon ik ergens een URL invoeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:42 schreef dockx het volgende:
[..]
hoe dan? :$ kan vast niet met de BB want bij tunein krijg ik het niet gevonden
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er komen nog genoeg toffe nummers
17 DOOP - DOOP (DUNNO DUNMADE A MESS REFUCK)
18 DEADMAU5 VS BEYONCE & DIZZEE RASCAL - THE REWARD IS SINGLE BONKERS (EXTESIZER VS DAVID G &
A L MASHUP)
19 EVANESCENCE - BRING ME TO LIFE (DOUBLE IN FACE BRAZIL ESPIRITUAL MIX)
20 THE PRODIGY - SMACK MY BITCH UP (JIM PAVLOFF REMIX)
21 RIHANNA VS IRON MAIDEN - ROCKSTAR 101 VS FEAR OF THE DARK (DJS FROM MARS BOOTLEG RMX)
22 YOLANDA BE COOL FEAT D-CUP - WE NO SPEAK AMERICANO (TRUMPDISCO RMX)
23 DAFT PUNK - HARDER (ST BEETHOVEN REMIX)
24 LUDACRIS - STAND UP (FILTHY REHAB RMX)
25 IMOGEN HEAP - HIDE N SEEK (HARDWELL DIRTY HOUSE BOOTLEG)
26 ALEX MEGANE VS GUNS'N'ROSES - I BELIEVE (DJS FROM MARS MASHUP RMX)
27 CYGNUS X VS LADY GAGA - SUPERSTRING MONSTER (DJS FROM MARS MASHUP)
28 LIMP BIZKIT - ROLLIN (FILTHY REHAB RMX)
29 MC HAMMER - CAN'T TOUCH THIS (FILTHY REHAB TOUCHED RMX)
30 ROBYN - HANG WITH ME (AVICII'S EXCLUSIVE CLUB MIX)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er komen nog genoeg toffe nummers
17 DOOP - DOOP (DUNNO DUNMADE A MESS REFUCK)
18 DEADMAU5 VS BEYONCE & DIZZEE RASCAL - THE REWARD IS SINGLE BONKERS (EXTESIZER VS DAVID G &
A L MASHUP)
19 EVANESCENCE - BRING ME TO LIFE (DOUBLE IN FACE BRAZIL ESPIRITUAL MIX)
20 THE PRODIGY - SMACK MY BITCH UP (JIM PAVLOFF REMIX)
21 RIHANNA VS IRON MAIDEN - ROCKSTAR 101 VS FEAR OF THE DARK (DJS FROM MARS BOOTLEG RMX)
22 YOLANDA BE COOL FEAT D-CUP - WE NO SPEAK AMERICANO (TRUMPDISCO RMX)
23 DAFT PUNK - HARDER (ST BEETHOVEN REMIX)
24 LUDACRIS - STAND UP (FILTHY REHAB RMX)
25 IMOGEN HEAP - HIDE N SEEK (HARDWELL DIRTY HOUSE BOOTLEG)
26 ALEX MEGANE VS GUNS'N'ROSES - I BELIEVE (DJS FROM MARS MASHUP RMX)
27 CYGNUS X VS LADY GAGA - SUPERSTRING MONSTER (DJS FROM MARS MASHUP)
28 LIMP BIZKIT - ROLLIN (FILTHY REHAB RMX)
29 MC HAMMER - CAN'T TOUCH THIS (FILTHY REHAB TOUCHED RMX)
30 ROBYN - HANG WITH ME (AVICII'S EXCLUSIVE CLUB MIX)
Welcome backquote:
ben ik nou zo'n noobquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm ik heb TuneIn opgestart, en daar kon ik ergens een URL invoeren.
Daar heb ik http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3u ingevoerd...
Ja rustig hèquote:
Nu al zeker dat je ze hebt dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja rustig hè
Morgen nog 1 toets en dan zit de toetsweek er al weer op
Nu alleen al uitzien naar de herkansingen![]()
Weet nu iig al dat ik er 1 moet herkansenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu al zeker dat je ze hebt dan?
Oh en strakjes eindelijk tijd voor mij dus.![]()
geen van alle staat erbij. Ik denk dat tunein er geheel anders uit ziet op een iPhone. Wachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Open the My Presets screen, press the Menu button, and select 'Add Custom URL.'
Werkt dit ?
u go girlquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn, gewoon 3 uur gedraaid vandaag
Goed bezig ouwequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En klonk heel fijn allemaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef Redskillz het volgende:
Moeten we deze 2 maanden niet gauw volmaken?
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef Redskillz het volgende:
Moeten we deze 2 maanden niet gauw volmaken?
Stokkkiiieeeeequote:
Hai geilerdquote:
Oh das minder.... Welk vak?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Weet nu iig al dat ik er 1 moet herkansen
En ja, de tijd is er wel
Met jou altijd tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hai geilerd, gaan we nog geile plaatjes draaien
Life Science ( Chemie en biologie (quote:
Klinkt opzich wel okay, waar is 't van?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Life Science ( Chemie en biologie () samen )
Reactie- en enzymkinetiekquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel okay, waar is 't van?
Ja, ik herkende alleen de Rollin' mix van het album zelfquote:
Doelstelling is om Chemisch Technoloog te worden. Alleen dit is nog maar mn 1e jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, prijzige woorden. Wat ga je daarmee worden?
Oh, de procesindustrie ligt aan je voeten in ieder geval!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doelstelling is om Chemisch Technoloog te worden. Alleen dit is nog maar mn 1e jaar.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, de procesindustrie ligt aan je voeten in ieder geval!
met wat draai je allemaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm lastig mixen, ik heb geen speakers, alleen koptelefoon
Hierna doe ik nog een paar vrolijke liedjes van Skrillex
Om de dag vrolijk af te sluiten
Wat is je plan B?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dat zeker. Punt is alleen of ik überhaupt het 1e jaar wel haal ( studiepunten )
http://www.bax-[img]shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Reloop_Mixage_interface_edition_MIDI_controller_1.jpg[/img]quote:
Waarschijnlijk of HBO Chemie, of werken.quote:
Bier mee gaan drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:16 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog tips als je iemand niet mag (onderbuik), terwijl iemand die je wel mag diegene die je niet mag wel mag?
Vage zin maar is dus puur een "gut" geval :S
Ik heb ook een Reloop digital Jockeyquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.bax-[ afbeelding ]
Plus iMac en Traktor + Nicecast
Ik kan goed mixen, al zeg ik het zelf (en vraag andere maar), maar ik heb nu alleen een koptelefoon, geen speakersquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb ook een Reloop digital Jockey
gebruik gewoon de sync button als het even niet lukt en veel oefenen met welk nummer bij elke nummer aansluit. Overgangen kan makkelijk zijn maar je kan het jezelf ook moeilijk maken doort bijvoorbeeld Hardcore met Klassiek te mixen
Sowieso geen goed idee met mensen die je niet mag.quote:
weet ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan goed mixen, al zeg ik het zelf (en vraag andere maar), maar ik heb nu alleen een koptelefoon, geen speakers
Juist wel, je word er een stuk losser van..quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso geen goed idee met mensen die je niet mag.
Waar heb je nu precies speakers voor nodig dan? Je kunt beide kanalen toch op je koptelefoon laten lopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan goed mixen, al zeg ik het zelf (en vraag andere maar), maar ik heb nu alleen een koptelefoon, geen speakers
Ja maar als ik er 1 weg draai dan hoor ik het weggedraaide nummer nog steeds.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je nu precies speakers voor nodig dan? Je kunt beide kanalen toch op je koptelefoon laten lopen?
nee met speakers en hoofdtelefoon is wel een must voor goed te mixen. Je hoort dan zonder je hoofdtelefoon de muziek die iedereen hoort en met hoofdtelefoon de muziek die je erin gaat mixen. Met alleen hoofdtelefoon hoor je als luisteraar dus alle fouten die je met speakers en hoofdtelefoon kan wegpoetsen voordat je alles via de speakers laat horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je nu precies speakers voor nodig dan? Je kunt beide kanalen toch op je koptelefoon laten lopen?
jawel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe stomme sample van het volgende nummer er doorheen, of klinkt dat niet?
Ja, van Bruno Marsquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
jawel hoordat zang bedoel je toch?
Nee, ik snap het niet volledig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee met speakers en hoofdtelefoon is wel een must voor goed te mixen. Je hoort dan zonder je hoofdtelefoon de muziek die iedereen hoort en met hoofdtelefoon de muziek die je erin gaat mixen. Met alleen hoofdtelefoon hoor je als luisteraar dus alle fouten die je met speakers en hoofdtelefoon kan wegpoetsen voordat je alles via de speakers laat horen
Snappie
Monkyy mag er wel zijn, en Samzz. De rest is niet de moeite.quote:
Zijn hoofdtelefoon zijn de speakers momenteel. Dus hij heeft als het ware geen voor luister kanaal. Je mixt dus nu gewoon ''real-time'' waardoor je alle fouten ook hoortquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet volledig.
Ik snap dat je monitoren wil hebben om te horen wat mensen in de huiskamer horen om het zo maar te zeggen. Maar nu wil je dus twee nummers in elkaar mixen. Dan kun je beide tracks toch fijn op je koptelefoon doorlussen zodat je niet met één oor aan je koptelefoon hoeft te luisteren? Met Traktor kan dat in ieder geval gewoon.
Ja maar dat kun je toch doorlussen? Het is wellicht niet ideaal maar hoeft toch geen onoverkomelijk probleem te zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zijn hoofdtelefoon zijn de speakers momenteel. Dus hij heeft als het ware geen voor luister kanaal
Ja nu doe ik het wel live...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Mix je deze shizzle helemaal zelf SSB?
wat bedoel je met doorlussen en hoe?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch doorlussen? Het is wellicht niet ideaal maar hoeft toch geen onoverkomelijk probleem te zijn?
Goeie skills man.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja nu doe ik het wel live...
http://tinychat.com/ssbquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie skills man.
Heb je ook zo'n draaitafel/sampler aan je pc hangen?
Zijn toch allemaal digitale signalen? Kan je manipuleren tot de dood ons scheidt, en volgens mij is het met Traktor gewoon mogelijk om die signalen te "mergen", Je kan dan instellen hoe hard je je monitor volume wilt hebben en hoe hard de cue volume.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat bedoel je met doorlussen en hoe?
In essentie heb je gelijk maar is niet de perfecte situatiequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal digitale signalen? Kan je manipuleren tot de dood ons scheidt, en volgens mij is het met Traktor gewoon mogelijk om die signalen te "mergen", Je kan dan instellen hoe hard je je monitor volume wilt hebben en hoe hard de cue volume.
SSB Draait atmquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef RingBewoner het volgende:
Zo nee, is het een probleem als ik even een halfuurtje draai?
Dat had ik toch al aangegeven?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
In essentie heb je gelijk maar is niet de perfecte situatie
Je draait helemaal mijn stijl!!! Erg fijn om er een mede-DJ bij te hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok ik ga nog ff door, met boxjes dan
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik toch al aangegeven?
Om dit te monitoren lijken me Genelecs wel ideaal trouwens.
Nja normaal draai ik meer andere muziek hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je draait helemaal mijn stijl!!! Erg fijn om er een mede-DJ bij te hebben.
Ik heb dezequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:37 schreef mr-green het volgende:
[..]klopt. Dat zijn wel bazen monitors om voor een huis DJ
Ik heb er een van 260 gekocht, om te zien of het iets voor mij is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:39 schreef mr-green het volgende:
of deze speciaal voor Traktor![]()
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
Waar ga je heenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef mr-green het volgende:
Fuck man, als ik deze week geen vakantie had geboekt had ik een Xone DX gekocht
Ooh chill tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Turkije. best last-minute met wat mensen mee
Ik heb mijn zelfbouwspeakers, maar tegenwoordig heb ik bijna altijd mijn koptelefoon op omdat die ook zo fijn zit en klinkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb een Logitech set. Deze:
[ afbeelding ]
Gief.. lekker hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Turkije. best last-minute met wat mensen mee
Wharfedale Laser 130 met een oude pioneer versterker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn zelfbouwspeakers, maar tegenwoordig heb ik bijna altijd mijn koptelefoon op omdat die ook zo fijn zit en klinkt.
Zet er voor de zekerheid ff slofjes neer voor die vogels...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef mr-green het volgende:
Ik ga slapen
ps: hopen dat ik vannacht niet weer weer wakker word en denk dat er mensen op mijn dak lopen terwijl het grote vogels zijn die tussen het grind zitten te vroeten
(echt te dikke faal, mrja als je net wakker bent
)
Slaap zequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:46 schreef mr-green het volgende:
Ik ga slapen
ps: hopen dat ik vannacht niet weer weer wakker word en denk dat er mensen op mijn dak lopen terwijl het grote vogels zijn die tussen het grind zitten te vroeten
(echt te dikke faal, mrja als je net wakker bent
)
Met een blowtje kun je jezelf helemaal gek maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:48 schreef mr-green het volgende:
ik zweer het je was afgelopen nacht dus het dak opgegaan
Snel, ik wil ook slapen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat moet ik stoppen met mixen?
Anders doe je tot 02.00, da's wel mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat moet ik stoppen met mixen?
quote:
Ik zou het niet kunnen... Petje af...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dat we meer live DJ's moeten krijgen...
Slaap lekker Carooltje...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Heren nog een hele fijne nacht.. ik ben mijn bedje in![]()
Ik dacht nacht he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Ga je gangquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik dan nog een halfuurtje??!?!
Hoop het niet, dan ga ik nog een halfuurquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:01 schreef Redskillz het volgende:
Zijn er nog mensen die de gup kunnen aanzetten?
Wacht een paar seconden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
Mayday: Hoor niets meer.ik herhaal: Mayday, ik hoor niets meer.
Dan wacht ik nog een halfuurtje okay?quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan ga ik nog een halfuur
Zekerquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry als ik te lang gedraaid heb
Hoop dat jullie het leuk vonden
Zeker wel...quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zekersquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vooral als je geen snor hebt..quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"Het zit wel snor", wat een dom gezegde is dat ook
Slaapze, ik ga nog even door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik taai ook af
Slaap ze voor straks
Dat klopt, maar de kunst is, in mijn geval, om zo min mogelijk snor te hebben. Een snor staat me namelijk niet, maakt mij heel wat ouder... zeggen de meesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alle mannen hebben een snor. In meer of minder mate.
Hij was goed manquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dank u en succes nogquote:
Draai jij nu dan?quote:
Nee, Ringbewoner heeft gup nog een half uur in zijn kom... wordt wel goed verzorgd...quote:
Ja, draai net.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Draai jij nu dan?
Volg het niet helemaal sry
Ik weet niet of ik voor gup kan zorgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, Ringbewoner heeft gup nog een half uur in zijn kom... wordt wel goed verzorgd...![]()
Puik, ga ik vast een borrel inschenkenquote:
Jawel, zolang je goed muziek draait, doet Gup niet moeilijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voor gup kan zorgen.
Hoop het. Nog verzoekjes waar ik aan kan voldoen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jawel, zolang je goed muziek draait, doet Gup niet moeilijk.
apart he om half 3.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:26 schreef RingBewoner het volgende:
Wel rustig hier op een doordeweekse dag.
Oke..quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
Hm.. Draai net een halfuur, ik haal een uurtje draaien wel, ga er rond 3u uit.
Tja, laatste keer rond dit tijdstip was Zaterdag op Zondag, dan is het drukker. Dan kom ik er niet tussen.quote:
Klopt mensen moeten vroeg op morgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, laatste keer rond dit tijdstip was Zaterdag op Zondag, dan is het drukker. Dan kom ik er niet tussen.
Ik niet!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:30 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Klopt mensen moeten vroeg op morgen.
2quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:31 schreef RingBewoner het volgende:
En de overige 3 luisteraars zijn ook erg rustig.......
Twee keer..quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
3, jij bent een luisteraar en ik ben aan het uitzenden.
Ah, kunstmatig de luisteraars opkrikken dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |