Nee niet die Miker G en Sven ofzo.quote:
Ik ga voor 150 kilo extra bagage, dan kan ik 2 kut Marokkanen vanuit Nederland meenemen en daar droppen, en vervolgens 150kg Hasj meenemen, daar betaal ik over een half jaar de volgende vakantie + extra bagage van, vervolgens doe ik weer hetzelfde.quote:
NEGER WATquote:In het oude Egypte stopten vrouwen stenen in hun vaginas om zwangerschap te voorkomen.
ik win altijd, dat weet je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
Ik zag al dat er 4 views waren maar zoals het een echte Fipo hunter betaamd poste ik toch
Anders jij welquote:
Uiteraard. What else is new?quote:
lekker ruwquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe dat zal lekker batsen zijn
Neuh ben ik t niet mee eens. Een vrouw kan je nat krijgen en penetreren zonder dat ze wil en dan doet t geen pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het over je there en their verwarring.
Zoals welke bands?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.
Snuf schijt olifantenpoepquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zal ik jouwe eens volstoppen omg![]()
![]()
:$ : $: :$$:$:$:
Jaa, binnenkortquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.
Met hunebedden heh...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het komende uur, van 23:00 tot 24:00, draai ik een door mijzelf gemaakte mix.
Deze zal later op de avond te downloaden zijn in een link
Ik wil er graag een spel van gaan maken, voor iedere artiest + titel krijg je 1 punt, graag je eigen punten bijhouden, ik zal jullie suggesties goedkeuren.
Let op: het betreft een mix met een aantal mash-ups, in sommige zitten dus soms 2, af en toe 3 en heel soms wel 4 nummers tegelijk !
Leuk idee?
ben je bozig omdat ik snuf hosselde en dumpte in de tijd dat jij weg was?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, bovendien: ik had een betere TT...
Ik moet zaterdags werken he!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, binnenkort
Miss dit weekend, ligt aan wat ik krijg qua werk
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil er graag een spel van gaan maken, voor iedere artiest + titel krijg je 1 punt, graag je eigen punten bijhouden, ik zal jullie suggesties goedkeuren.
Let op: het betreft een mix met een aantal mash-ups, in sommige zitten dus soms 2, af en toe 3 en heel soms wel 4 nummers tegelijk !
Leuk idee?
niet met stenen en poep graagquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
dit kan je beter rond een uur of zes doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Nee, waarom zou ik bozig zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ben je bozig omdat ik snuf hosselde en dumpte in de tijd dat jij weg was?
Ik doe mee maar ga wel douchen omdat ik mijn bazigheid moet opfrissenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Mooi dat het te downloaden is. Ik bedacht met net de mijn wekker ipv 9 uur al om 6 uur gaat. Dus ik ga 'm niet uitzitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Jij bent dan ook een typische brodouchequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe mee maar ga wel douchen omdat ik mijn bazigheid moet opfrissen
hahaha ja snuf. doucht 2 keer per dag nu gaat ie dood hahaha
Lijkt me een leuk idee maar eigen punten bijhouden werkt niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Hmm voor mij is het lastig om te draaien, checken of het antwoord klopt en de punten bij te houden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee maar eigen punten bijhouden werkt niet.
En dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit kan je beter rond een uur of zes doen
Ik had gewoon een betere TT in mijn gedachten, iets als '2 maanden, das dubbel zo fijn'quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
omdat je mijn TT afzeikt, stinkie
Ja kut, zoek een normale baan ofzoquote:
Ik begin met thuiswerken, dan een klus 15 km verderop, en dan weer naar huisquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan morgen heel de dag slapen. Alleen even naar de brievenbus om het Handboek Der Jeugd op te halen dat morgen binnen komt
Zeg nou zelf dat is dope.
Snap ik maar dan werkt t niet. een aantal mensen regelen die de punten voor andere bij houden ok maar ehm ik geef me iig niet op daar voor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm voor mij is het lastig om te draaien, checken of het antwoord klopt en de punten bij te houden...
Als je iets van "Djvt" hebt ben je sowieso NIET dope.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan morgen heel de dag slapen. Alleen even naar de brievenbus om het Handboek Der Jeugd op te halen dat morgen binnen komt
Zeg nou zelf dat is dope.
Haten op die bazenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je iets van "Djvt" hebt ben je sowieso NIET dope.
DJVTStudenten(c)rap
Dit is pertinent onwaar. De Jeugd van Tegenwoordig is origineel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je iets van "Djvt" hebt ben je sowieso NIET dope.
DJVTStudenten(c)rap
spam de boel vol en dan om 0:00 ga je lapohunten en dan doe je dat en dan krijg je heel veel kusjes en liefdequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gewoon een betere TT in mijn gedachten, iets als '2 maanden, das dubbel zo fijn'
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft er zin om straks punten bij te houden?
Vrijwilliger gevonden!quote:
Stuur me een pm \ dm met je adres en ik stuur je wel een paar dvd's toe. (21.8 gig in totaal.)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kut, zoek een normale baan ofzo![]()
Morgen heb ik tussen 9:00 en 12:00 wel tijd anders.. Maar Maasvlakte - Pijnacker - Maasvlakte is best een eind..
Mwoah het was leuk, maar ze doen nu net of ze van de Rietveld academie komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. De Jeugd van Tegenwoordig is origineel.
Die rose waren zo lekker hehquote:
Neuh, als jij kan morgen dan kom ik gewoon langsquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stuur me een pm \ dm met je adres en ik stuur je wel een paar dvd's toe. (21.8 gig in totaal.)
Wist je dat ik daar echt geen talent voor heb, als de groene dat heeft onthouden, kan hij dat beamen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
HACKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Dan zie ik je morgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, als jij kan morgen dan kom ik gewoon langs
Klopt, wil jij? Mag! Moet je wel een ode doen aan mij, ik heb 2 maandenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Klopt dat er na 0.00u niemand draait?
Ik kan het welquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wist je dat ik daar echt geen talent voor heb, als de groene dat heeft onthouden, kan hij dat beamen.
al 2 maand zwanger?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Klopt, wil jij? Mag! Moet je wel een ode doen aan mij, ik heb 2 maanden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wist je dat ik daar echt geen talent voor heb, als de groene dat heeft onthouden, kan hij dat beamen.
Ik denk altijd dat ik het kan, maar het lijkt ner-gens opquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan het welmaar dat is jarenlange ervaring
It's over, it's over now, move over, it's my turn now..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een schroten jubileum?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
was dat tijdens feest avond dag 1?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik het kan, maar het lijkt ner-gens opMaar ik zeg, groene, geef je mening!
Nee, das al 5 maanden, maar ik moest mijn ongeplande koter plannen, dus toen nam ik precies 3 maanden later met naatjequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
al 2 maand zwanger?
gefeliciteerd
Hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
It's over, it's over now, move over, it's my turn now..
Dat zou Snuf dan draaien.
Kan je extra kiddys mee lokken gekquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een veuls te grote zak spekkies..
Heul geen probleem mee om je daar mee te helpen hoor als 't moet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb een veuls te grote zak spekkies..
Die mogen heul niet zoveel suiker van mamaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je extra kiddys mee lokken gek!
Nee. Reden: Je bent man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heul geen probleem mee om je daar mee te helpen hoor als 't moet.
haha toen was ik toch helemaal bezopen. Ik weet daar vrij weinig meer vanaf. Alleen dat we een hele groep mensen achter ons aan hadden die ik naar mijn tent had gehosseld en toen konden we mijn tent niet meer vindenquote:
dat weet ik denk ik vrijdag pas, of nog later... Ligt aan mijn nederlandse toets. M&O vandaag heb ik totaal verneukt, maar dat maakt niet uit.quote:
En jij mag er niet mee spelenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik zag een foto van mijn exvriendin in de discotheek van het examenfeest vrijdag. Leuke tieten heeft ze toch
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Eigenlijk had ik het uit moeten maken met mijn vriendin alleen dan niet met haar tieten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Eigenlijk had ik het uit moeten maken met mijn vriendin alleen dan niet met haar tieten
Gewoon amputeren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Dat was zo grappig, en toen ging ik pissen en toen kwam ik weer uit die dixie: IEDEREEN WEG! Like, whut? En toen bij dat feestje met "ring of fire" Alleen daar zat zo'n vet kleffe gast! En ik kwam mensen uit zevenaar tegen, vet random.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha toen was ik toch helemaal bezopen. Ik weet daar vrij weinig meer vanaf. Alleen dat we een hele groep mensen achter ons aan hadden die ik naar mijn tent had gehosseld en toen konden we mijn tent niet meer vinden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
en dan haar bellen en vragen: zijn je tieten er ook?
Ik hoef mijn PI niet aan te passenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Green je mag blij zijn met deze post, speciaal voor jou had ik mijn standaard PI veranderd
Beue shit moet ik er even in?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf hij doet het niet, geen geluid
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf hij doet het niet, geen geluid
Dan moet je nadenken over je hondenquote:
Terugkijken. Nadenken. Allemaal aan bod laten komen. Stuk voor stuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:
Ray Charles - I Got A Womanquote:
Ben al lang blij dat niemand Golddigger zeiquote:
draai jij deze mash-up?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu nog geen puntjes joh ik lul maar watSSB is effe bezig dnek ik
Met je mixpanel of zonder?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Let op, deze mix heb ik gemaakt toen ik net 2 weken draaidezitten hoorbare fouten in
quote:
Ik heb geen honden!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je nadenken over je honden
lenny Kravitz - America womanquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met een artiest moet er ook een titel bij
Later man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok uit van hierSucces SSB en happy listning rest.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
oja, Green. het was een relaxed uurtje luisteren. heb ondertussen wat jingles proberen te maken, maar goede muziek.
Er zit ook veel oude muziek tussen gemixedquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef mr-green het volgende:
tering ik ben echt slecht in die nieuwe muziek
+1quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Jay Sean - do you remember / bring it back
Dit zeker!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
oja, Green. het was een relaxed uurtje luisteren. heb ondertussen wat jingles proberen te maken, maar goede muziek.
Je herkent Sweet Child 'o mine niet eens gekquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heerlijk om mij gewoon heel niet schuldig te voelen over het niet kennen van iets
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit zeker!Green sorry. Ben druk met andere dat ik even vergat om t te melden maar t was een lekkere set enzo! Thx
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je herkent Sweet Child 'o mine niet eens gekga je schamen
quote:
Ik geef je zo de downloadlink van mijn mixjequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
wel fucking gruwelijk dat deze DJ een stuk uit sweet child of mine (en dan gewoon het tofste stuk) kan mixen in een nummer als dit
+1quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
In my head - jason derulo
blur - song 2
Green was eerderquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSO*O*O*O*O*
ga fietsenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de achtergrond (het oude) is wel leuk, de voorgrond (de breezermuziek) wat minder.
Ik probeer voor ieder wat wils te doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de achtergrond (het oude) is wel leuk, de voorgrond (de breezermuziek) wat minder.
1 secondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |