Nee niet die Miker G en Sven ofzo.quote:
Ik ga voor 150 kilo extra bagage, dan kan ik 2 kut Marokkanen vanuit Nederland meenemen en daar droppen, en vervolgens 150kg Hasj meenemen, daar betaal ik over een half jaar de volgende vakantie + extra bagage van, vervolgens doe ik weer hetzelfde.quote:
NEGER WATquote:In het oude Egypte stopten vrouwen stenen in hun vaginas om zwangerschap te voorkomen.
ik win altijd, dat weet je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
Ik zag al dat er 4 views waren maar zoals het een echte Fipo hunter betaamd poste ik toch
Anders jij welquote:
Uiteraard. What else is new?quote:
lekker ruwquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe dat zal lekker batsen zijn
Neuh ben ik t niet mee eens. Een vrouw kan je nat krijgen en penetreren zonder dat ze wil en dan doet t geen pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het over je there en their verwarring.
Zoals welke bands?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.
Snuf schijt olifantenpoepquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zal ik jouwe eens volstoppen omg![]()
![]()
:$ : $: :$$:$:$:
Jaa, binnenkortquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom je mn metal verzameling nou een keer ophalen of niet? Strakkies druk ik op de delete knop en dan is alles weg foetsie ed.
Met hunebedden heh...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het komende uur, van 23:00 tot 24:00, draai ik een door mijzelf gemaakte mix.
Deze zal later op de avond te downloaden zijn in een link
Ik wil er graag een spel van gaan maken, voor iedere artiest + titel krijg je 1 punt, graag je eigen punten bijhouden, ik zal jullie suggesties goedkeuren.
Let op: het betreft een mix met een aantal mash-ups, in sommige zitten dus soms 2, af en toe 3 en heel soms wel 4 nummers tegelijk !
Leuk idee?
ben je bozig omdat ik snuf hosselde en dumpte in de tijd dat jij weg was?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, bovendien: ik had een betere TT...
Ik moet zaterdags werken he!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, binnenkort
Miss dit weekend, ligt aan wat ik krijg qua werk
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil er graag een spel van gaan maken, voor iedere artiest + titel krijg je 1 punt, graag je eigen punten bijhouden, ik zal jullie suggesties goedkeuren.
Let op: het betreft een mix met een aantal mash-ups, in sommige zitten dus soms 2, af en toe 3 en heel soms wel 4 nummers tegelijk !
Leuk idee?
niet met stenen en poep graagquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
dit kan je beter rond een uur of zes doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Nee, waarom zou ik bozig zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ben je bozig omdat ik snuf hosselde en dumpte in de tijd dat jij weg was?
Ik doe mee maar ga wel douchen omdat ik mijn bazigheid moet opfrissenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Mooi dat het te downloaden is. Ik bedacht met net de mijn wekker ipv 9 uur al om 6 uur gaat. Dus ik ga 'm niet uitzitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Jij bent dan ook een typische brodouchequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe mee maar ga wel douchen omdat ik mijn bazigheid moet opfrissen
hahaha ja snuf. doucht 2 keer per dag nu gaat ie dood hahaha
Lijkt me een leuk idee maar eigen punten bijhouden werkt niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leuk idee?
Hmm voor mij is het lastig om te draaien, checken of het antwoord klopt en de punten bij te houden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee maar eigen punten bijhouden werkt niet.
En dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit kan je beter rond een uur of zes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |