Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandoag mök gewoon weer noar kantoar om 8uur. (Of zo iets
)
Ze speelden oud en nieuw idd, maar ikzelf ben meer op de hoogte van het nieuwe.
Of nouja, nieuw.. Van de afgelopen jaren dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Aw mèn, dat hej niet goed 'eregeld!!!
Nieuw werk? Zal morgen eens zoeken, ben benieuwd
Dus oe giet goed an de dràànk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond weer, eventjes de kroeg in
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!quote:
Hier week eem niks op te zegg'nquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nein man, ik mut nog ried'n!! Mien kontschoppende Pooolooo mut wel heel weer op de Balk an!!
Hehehe, uut'eluld!quote:
Volkswagen zo en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hehehe, uut'eluld!![]()
Ga naar Muppelt, moet nog terug in mijn kontschoppendePolo
Absoluut!! Oud dieselbakkie, vaak kapot, maar ben er nog steeds erg wijs meequote:
Drink ik ook welquote:
Ben ff aan het leren op me keyboardquote:
Ah, mooi tijdstip om dat te doen!!quote:
Jahoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Kom der bij kom der bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef TheZapster het volgende:
Is het provincialen-uurtje weer aangebroken?
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeahquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
spot er maar meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad ja!! Fuck de Randstad, yeah![]()
Grapje, niet dat ik half fok over me heen krijg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |