Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
[..]
Ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat dezelfde malloten die mij een nieuwe hobby hebben aangesmeerd haar graag een review video van de washmitt willen zien maken onder de douche
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!
Mijn idee, wat doe je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal eens een mail sturen naar Kim Holland met dit idee.
Grapjas. Dan moet ik de door de dealer geïnstalleerde swirls uit mijn nieuwe auto polijstenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
Een korte greep uit de video's:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Hm no way dat ik een wax of spray koop met Kim Holland erop btw.
Spray mee met Doreequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een korte greep uit de video's:
"Top die kop"
"Glijden met klei"
"Blij dat ik (v)rij"
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spray mee met Doree
Anyway, ik heb die Wheel Wax gekocht, maar wat is nu de beste manier om hem aan te brengen? Met een pad? En zo ja, moet ik hem daarna nog maar een keer afspoelen met water?
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?
Okidoki master.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Okidoki master.
Vind het wel vet overigens dat je iets kado krijgt bij je bestelling. Vorige keer Dodo Juice, ben benieuwd wat ik er nu bij krijg.
Thx, je kan er ook aardig mee doorrammen, en omdat ik toch al foto's aan het posten wasquote:
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.
Altijd fijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregen
Dat wordt het plan voor vanavond bij een kennis.quote:Exterieur:
- Afspoelen
- Wassen met 2 emmer methode en PB's Super Slick & Suds
- Velgen met PB's Spray and Rinse Wheel Cleaner.
- Kleien
- Autoglym Engine Cleaner
- Afspoelen
- Autoglym Vinyl & Rubber Care
- Autoglym SRP
- Autoglym Extra Gloss Protection
- PB's Trim Restorer
- Autoglym Car Glass Polish
- Autoglym Instant Tyre Dressing
Interieur:
- Stofzuigeren
- Autoglym Car Interior Shampoo