Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
[..]
Ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat dezelfde malloten die mij een nieuwe hobby hebben aangesmeerd haar graag een review video van de washmitt willen zien maken onder de douche
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!
Mijn idee, wat doe je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal eens een mail sturen naar Kim Holland met dit idee.
Grapjas. Dan moet ik de door de dealer geïnstalleerde swirls uit mijn nieuwe auto polijstenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
Een korte greep uit de video's:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Hm no way dat ik een wax of spray koop met Kim Holland erop btw.
Spray mee met Doreequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een korte greep uit de video's:
"Top die kop"
"Glijden met klei"
"Blij dat ik (v)rij"
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spray mee met Doree
Anyway, ik heb die Wheel Wax gekocht, maar wat is nu de beste manier om hem aan te brengen? Met een pad? En zo ja, moet ik hem daarna nog maar een keer afspoelen met water?
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?
Okidoki master.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Okidoki master.
Vind het wel vet overigens dat je iets kado krijgt bij je bestelling. Vorige keer Dodo Juice, ben benieuwd wat ik er nu bij krijg.
Thx, je kan er ook aardig mee doorrammen, en omdat ik toch al foto's aan het posten wasquote:
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.
Altijd fijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregen
Dat wordt het plan voor vanavond bij een kennis.quote:Exterieur:
- Afspoelen
- Wassen met 2 emmer methode en PB's Super Slick & Suds
- Velgen met PB's Spray and Rinse Wheel Cleaner.
- Kleien
- Autoglym Engine Cleaner
- Afspoelen
- Autoglym Vinyl & Rubber Care
- Autoglym SRP
- Autoglym Extra Gloss Protection
- PB's Trim Restorer
- Autoglym Car Glass Polish
- Autoglym Instant Tyre Dressing
Interieur:
- Stofzuigeren
- Autoglym Car Interior Shampoo
- PB's Natural Look
- Autoglym Car Glass Polish
Dus wat ik met een goede velgenreiniger er niet afkrijg, zou ik met iron x wel -grotendeels- moeten wegkrijgen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef SToRM81 het volgende:
Iron.X reageert met de vastgekoekte remstof en die zal dus langzaam verdwijnen. Je moet wel eerst de velg schoonmaken en alles wat je er niet af krijgt gaat Iron.X zeer waarschijnlijk wel weg krijgen.
Het kan ook zijn dat na de eerste keer met Iron.X nog niet alles weg is en dan kun je gewoon nogmaals wat erop spuiten.
Detailen is detailen toch? En al die motorrijders "poetsen" hun fiets toch met wd 40 edquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef D. het volgende:
Moet die fiets niet in het 'poets je fiets-topic'?
Waar zijn de pics?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
De auto van m´n kennis staat er weer netjes bij.
Hij was erg tevreden. Hij vroeg zelfs wat ie van mij kreeg, terwijl ik deed als vriendendienst.
Wel 3 buren die stonden te kijken en eens positief reageerden voor de verandering.
Niet gemaakt.quote:
Zonde. Werkt dat tirespul een beetje trouwens?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet gemaakt.
Zoveel speciaals was het niet. Het resultaat had beter gekund, maar aangezien deze auto over paar weken toch weer door de krasstraat wordt gereden...
Die van Autoglym bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde. Werkt dat tirespul een beetje trouwens?
Moet ik ook nog doen, maar moet eerst m'n auto maar eens wassen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vandaag de Rain-X er maar es opgedaan..
Hier ook dat regenspul opgedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vandaag de Rain-X er maar es opgedaan..
Ja, die werkt wel goed. Glimt niet maar laat wel een mooie laag achter.quote:
Sjans?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ook dat regenspul opgedaan.
Wat dingen die ik vandaag geleerd heb:
Iron X stinkt en maakt paarse zooi waarvan je buurman schrikt.
Je moet snel zijn met uitpoetsen, zeker met die regenspullen voor je raam.
Ik kan die lucht van de Wheel Wax niet plaatsen, maar mijn associatie is met banaan?
Met je droogdoek over de letters van je typeaanduiding heen gaan is een no go![]()
Wheel Wax opbrengen is een kut klus.
Je stinkt een uur in de wind als je Iron X over je handen morst.
Je buren vinden het maar vreemd dat je voor de derde week op rij je auto wast.
En je kan blijkbaar ook sjans hebben tijdens het autopoetsen
Ja, stond de auto te poetsen, was net bezig met de laatse loodjes, toen er een mooie blonde dame langs liep. Ik ben normaal niet zo van het hoi zeggen ofzo, maar ze begon zelf met 'ziet er goed uit, en je hebt er ook nog eens mooi weer bij', dit terwijl ik zelf achter mijn wiel verborgen zat voor Wheel Wax op te smerenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die werkt wel goed. Glimt niet maar laat wel een mooie laag achter.
[..]
Sjans?
Volgende keer er achteraan roepen: "IK HEB NOG EEN PAAR UUR VRIJ VOOR JOUW AUTO!"quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, stond de auto te poetsen, was net bezig met de laatse loodjes, toen er een mooie blonde dame langs liep. Ik ben normaal niet zo van het hoi zeggen ofzo, maar ze begon zelf met 'ziet er goed uit, en je hebt er ook nog eens mooi weer bij', dit terwijl ik zelf achter mijn wiel verborgen zat voor Wheel Wax op te smerendus ik als een dooie zeggen 'zeker, zeker', ze liep verder, draaide zich nog een keer om, lachte lief en liep weg
ik wilde nog zoveel meer zeggen
Nou ja ik bedacht me later dat ik had moeten zeggen 'je mag wel meehelpen hoor' toen ze zei dat het perfect weer ervoor was.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer er achteraan roepen: "IK HEB NOG EEN PAAR UUR VRIJ VOOR JOUW AUTO!"
"Ik zoek nog iemand om mij zo schoon te poetsen!"quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja ik bedacht me later dat ik had moeten zeggen 'je mag wel meehelpen hoor' toen ze zei dat het perfect weer ervoor was.
Het liefst achter de randjes zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Ik zoek nog iemand om mij zo schoon te poetsen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |