Hoe kom je dáááár nou bij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Poorboys Trim Restorer idd
Leuk goedje, heel erg zuinig in gebruik.
Mocht je een klein lab flesje ofzo hebben, dan wil ik je best voorzien van een sample
Goede tip is om van te voren rubbers en plastic delen te reinigen met APC, en dan te voeden met Trim Restorer. Dan blijft het super lang mooi!
En APC kun je gebruiken om allerlei smerige dingen te reinigen in/om de auto, en zelfs in huisVerslavend spul.. Wel uitkijken met je lak, want als je em niet sterk verdund kun je je waxlaag ermee aantasten hehe
Verder ben je een echte detailerJe blijft langere bestellijsten maken haha (doe ik ook altijd, en meerdere mensen hier)
Ik was van de week in de wasbox bezig met afdrogen en daarna Red Mist en ik kreeg toch wel een paar jaloerse blikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Ja ik kan het beter in 1 keer goed doen toch, merk dat het toch wel leuk is om te doen ook al krijg ik commentaar van de buren
Tja het blijft gewoon een verslaving. Op een gegeven moment kom je in een stadium dat je niet meer normaal naar een auto kan kijken omdat er allemaal swirls op zitten. Heel vervelend. Mijn handen beginnen dan gewoon te jeuken om die auto onder handen te nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Poorboys Trim Restorer idd
Leuk goedje, heel erg zuinig in gebruik.
Mocht je een klein lab flesje ofzo hebben, dan wil ik je best voorzien van een sample
Goede tip is om van te voren rubbers en plastic delen te reinigen met APC, en dan te voeden met Trim Restorer. Dan blijft het super lang mooi!
En APC kun je gebruiken om allerlei smerige dingen te reinigen in/om de auto, en zelfs in huisVerslavend spul.. Wel uitkijken met je lak, want als je em niet sterk verdund kun je je waxlaag ermee aantasten hehe
Verder ben je een echte detailerJe blijft langere bestellijsten maken haha (doe ik ook altijd, en meerdere mensen hier)
Hm oke, ik zal wel eens ff kijken, misschien dat ik ze nog even laat swappen in mijn bestelling.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Scorpie, das waar.
Ik weet niet hoe de Meguiars pads gaan bevallen. Van sommige hoor ik dat de kwaliteit niet super geweldig is. Voor de volgende keer kun je dan ook deze nemen, mocht het niet bevallen:
Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (3,49 p.st dus even duur)
Monello bevalt mij erg goed iig
Die Red Mist doet echt een hoop met je auto. In het begin zag ik het effect nog niet zo, maar toen ik de auto helemaal had behandeld zag ik opeens een veel diepere, donkere glans en een superglad autotje voor me staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was van de week in de wasbox bezig met afdrogen en daarna Red Mist en ik kreeg toch wel een paar jaloerse blikken.
Zelfs nog iemand 1,50 gegeven omdat hij geen geld meer had en z'n auto nog vol met schuim stond.
Die gebruik ik ook. Ze zijn volgens mij ook 1 slagje groter, en liggen gewoon lekker in de hand. Verder zijn ze niet van dat rot foam gemaakt waar ik kippenvel van op mijn armen krijg als ik ze vast pak (wat wel met die pads van meguairs is, tenminste als het dezelfde is als die je bij de NXT 2.0 krijgt)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:36 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja das waar.
Ik weet niet hoe de Meguiars pads gaan bevallen. Van sommige hoor ik dat de kwaliteit niet super geweldig is. Voor de volgende keer kun je dan ook deze nemen, mocht het niet bevallen:
Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator (3,49 p.st dus even duur)
Monello bevalt mij erg goed iig
Hmm, ik heb altijd het idee dat red mist je auto minder glad maakt. Niet veel maar wel iets. De glans daarentegenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm oke, ik zal wel eens ff kijken, misschien dat ik ze nog even laat swappen in mijn bestelling.
[..]
Die Red Mist doet echt een hoop met je auto. In het begin zag ik het effect nog niet zo, maar toen ik de auto helemaal had behandeld zag ik opeens een veel diepere, donkere glans en een superglad autotje voor me staan.
Ik bedoel ook meer glad als in 'slick'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd het idee dat red mist je auto minder glad maakt. Niet veel maar wel iets. De glans daarentegen
De glans is echt fantastisch inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm, ik heb altijd het idee dat red mist je auto minder glad maakt. Niet veel maar wel iets. De glans daarentegen
Het lijkt op schoensmeer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik had met het wassen van de auto met Wolfgang Auto Bathe een vreemde ervaring..
Die 'olie' die in de shampoo zit, zorgt ervoor dat je mitt super glad over je lak gaat, en de vervuiling krijgt minder kans om te krassen..
De eerste keer dat je het gebruikt is het een vreemde gewaarwording
Wel is verplicht om je auto daarna te drogen met een doek, anders heb je kans dat er een vettig laagje achterblijft op de ruiten enzo
Red Mist ga ik binnenkort ook maar es zelf ervaren hoe het is.. Meerdere keren gezien, maar zelf nog niet gebruikt..
Zag vandaag trouwens dat Dodo een bandenwax heeft met een matte finish.
30ml potje was iets van 9 euro, en goed om één keer 4 bandjes te doen. De grote pot was voordeliger, maar dat wil ik wel es proberen. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Anders is het ook handig voor opslag van bandjes, om te zorgen dat ze niet uitdrogen
Daar gebruik ik altijd de tire gel van wolfgang voor. Daar wordt je band ook niet echt glimmend van, en het brengt gewoon lekker makkelijk aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Zag vandaag trouwens dat Dodo een bandenwax heeft met een matte finish.
30ml potje was iets van 9 euro, en goed om één keer 4 bandjes te doen. De grote pot was voordeliger, maar dat wil ik wel es proberen. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. Anders is het ook handig voor opslag van bandjes, om te zorgen dat ze niet uitdrogen
Haha, dan klopt het welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer glad als in 'slick'
Dan heb je alleen maar meer reden om hem te drogen, weet je iig zeker dat er niet van die lelijke kalk vlekken achterblijvenquote:Ik had met het wassen van de auto met Wolfgang Auto Bathe een vreemde ervaring..
Die 'olie' die in de shampoo zit, zorgt ervoor dat je mitt super glad over je lak gaat, en de vervuiling krijgt minder kans om te krassen..
De eerste keer dat je het gebruikt is het een vreemde gewaarwording
Wel is verplicht om je auto daarna te drogen met een doek, anders heb je kans dat er een vettig laagje achterblijft op de ruiten enzo
Ik vind die meguars pad ook echt niet lekker. Hij neemt best wel veel wax op in de pad heb ik het idee, en ik kan dat ding gewoon niet vasthouden.. Brrr, krijg al de kriebels als ik er alleen aan denkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat zijn volgens mij dezelfde pads, en ik hoorde er al meer klachten over.
Ik heb daarom al mijn handpads maar meteen aangeschaft van Monello en Lake Country..
Mooie uitleg, maar als je ziet hoe goed het werkt op velgen en hoeveel mensen het daarvoor gebruiken dan vind ik de term velgenreiniger niet echt verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:28 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Iron.X is echt GEEN velgenreiniger.
Het middel reinigt heel goed remstof, vliegroest en andere chemische metaalvervuiling.
Kleine deeltjes metaal worden afgebroken, en dan zijn ze weg. Ingevreten remstof enzo krijg je goed weg, en daarom denkt iedereen dat ze een goede velgenreiniger hebben.
Het is zuurvrij en PH gebalanceerd (6-7pH), en daarom kun je het ook veilig op autolak gebruiken, en je waxlaag wordt er niet door aangetast. Ik heb het gebruikt om mijn dak vliegroest vrij te maken hiermeeWerkt als een tierelier
Dat klopt, maar dat komt omdat er dus in remstof veel ijzerdeeltjes zitten. Als je bijvoorbeeld organische blokken hebt (ik weet niet hoe dat in de autowereld zit, maar bij motoren wordt dat gebruikt op de minder sportieve dingen) heeft het echt een stuk minder zin. Als het dan aangekoekt zit op je velg, krijg je het alsnog niet weg met Iron.X.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Mooie uitleg, maar als je ziet hoe goed het werkt op velgen en hoeveel mensen het daarvoor gebruiken dan vind ik de term velgenreiniger niet echt verkeerd
Maar je kunt er inderdaad meer mee doen dan enkel velgen reinigen. Ik heb het wel specifiek gekocht voor mijn velgen en kwam er later pas achter dat je het ook op andere oppervlakken kunt gebruiken.
Zorg wel dat je velgen GOED schoon zijn van te voren. Zeker om die echte vast zittende plekjes weg te krijgen. Als je je wielen al eerder in een wheel sealant/wax had staan heeft het namelijk geen zin, omdat het dus PH neutraal is. En als je wiel schoon is, zorg je er natuurlijk voor dat de Iron.x beter kan reageren met de vastzittende deeltjes. Als het reageert met delen die je er gewoon normaal af krijgt is dat gewoon zondequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben ook niet van plan om het vaak te gebruiken hoor. Ik heb momenteel enkele plekjes op mijn BBS velgen zitten welke ik er zeer moeilijk af krijg en met Iron.X hoop ik die weg te krijgen. Daarna ga ik er direct Wheel Sealant op doen om te voorkomen dat er vastzittend vuil op kan komen.
Dus eerst schoonmaken, dan behandelen met Iron.X en dan de Wheel Wax aanbrengen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zorg wel dat je velgen GOED schoon zijn van te voren. Zeker om die echte vast zittende plekjes weg te krijgen. Als je je wielen al eerder in een wheel sealant/wax had staan heeft het namelijk geen zin, omdat het dus PH neutraal is. En als je wiel schoon is, zorg je er natuurlijk voor dat de Iron.x beter kan reageren met de vastzittende deeltjes. Als het reageert met delen die je er gewoon normaal af krijgt is dat gewoon zonde
Ik maak het na Iron.x ook altijd nog ff simpel schoon. Blijf het toch een beetje raar spul vinden. Maar inderdaad de volgorde kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eerst schoonmaken, dan behandelen met Iron.X en dan de Wheel Wax aanbrengen.
Goeie tips!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef M3rcury het volgende:
Zorg wel dat je velgen GOED schoon zijn van te voren. Zeker om die echte vast zittende plekjes weg te krijgen. Als je je wielen al eerder in een wheel sealant/wax had staan heeft het namelijk geen zin, omdat het dus PH neutraal is. En als je wiel schoon is, zorg je er natuurlijk voor dat de Iron.x beter kan reageren met de vastzittende deeltjes. Als het reageert met delen die je er gewoon normaal af krijgt is dat gewoon zonde
Haha.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb even gemailed voor een aanpassing in de pads.
Verder belde net mijn vriendin op, die had mijn e-mail bevestiging van de bestelling gelezengod god god, waar dat allemaal wel niet voor nodig was
En als ze ook een auto heeft, moet je gewoon aanbieden om haar auto een keer onder handen te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb even uitgelegd dat het allemaal nodig was
Owja, ik zou de Lancer Evo van mijn broertje nog een keer doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En als ze ook een auto heeft, moet je gewoon aanbieden om haar auto een keer onder handen te nemen.
Nee die heeft ze nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En als ze ook een auto heeft, moet je gewoon aanbieden om haar auto een keer onder handen te nemen.
Hier staat de rand van de tv in de waxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Beading op een fiets
Overigens hebk me scooter wel in de wax gezet
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Beading op een fiets
Overigens hebk me scooter wel in de wax gezet
Stelletje nerdsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier staat de rand van de tv in de wax
Mijn printer staat in de wax.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Stelletje nerds
vanavond de tv maar eens waxen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Jimmie het volgende:
Zou wax werken op de spiegel in de badkamer? Met die sheeting zou de condens van het douchen er zo af moeten rollen toch?
Nooooooooooooooooooesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb thuis diverse dingen ook behandeld met APC enzo
Scorpie, wacht maar... Jij wordt ook zo
Pro Vision Fog Clear Anti Fog Gel gebruiken. Werkt goed hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Jimmie het volgende:
Zou wax werken op de spiegel in de badkamer? Met die sheeting zou de condens van het douchen er zo af moeten rollen toch?
Vind je vriendin vast niet erg als het huis er dan schoner/mooier op wordtquote:
OMGquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb een stinkende vuilnisbak eens ingespoten met Poorboys appeltjes lucht.. Die dode lucht ging er met allerlei middeltjes niet uit, maar nu ruikt ie al 1,5 maand naar zoete appels![]()
Telkens als je langsloopt, ruik je het hahaha
Mja mijn vriendin zag het voordeel wel van de droogdoek en de washmitt, ook al zat ze raar te kijken in het beginquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Daarom zei ik al.. Het spul is ook goed bruikbaar in huis.
Dus laat je vriendin van je doeken afblijven, want die dingen zijn ook errug goed in huis! (gewoon extra bestellen en aan je vriendin geven)
Ze wil zichzelf gaan wassen met een washmitt en droogdoek?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja mijn vriendin zag het voordeel wel van de droogdoek en de washmitt, ook al zat ze raar te kijken in het begin
Valt daar een review in de vorm van video van te maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze wil zichzelf gaan wassen met een washmitt en droogdoek?
Willen wij dat wel zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Valt daar een review in de vorm van video van te maken?![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze wil zichzelf gaan wassen met een washmitt en droogdoek?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Valt daar een review in de vorm van video van te maken?![]()
Dat mochten jullie willen!quote:
Inderdaad, een weekendje rust. Een weekendje therapeutsch poetsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
He jammer toch..
Maargoed, we moeten nodig weekend krijgen om te gaan detailen haha
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
Dit weekend vermoedelijk de laatste echte wasbeurt van mijn C30. Misschien donderdag dan nog even de nieuwe lijken eraf spoelen en dan vrijdag inleveren
Ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat dezelfde malloten die mij een nieuwe hobby hebben aangesmeerd haar graag een review video van de washmitt willen zien maken onder de douchequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
He jammer toch..
Maargoed, we moeten nodig weekend krijgen om te gaan detailen haha
Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
[..]
Ik zal tegen mijn vriendin zeggen dat dezelfde malloten die mij een nieuwe hobby hebben aangesmeerd haar graag een review video van de washmitt willen zien maken onder de douche
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha, wie weet vindt ze het wel wat. En gaat ze op deze manier een nieuwe carrière tegemoet!
Mijn idee, wat doe je.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zal eens een mail sturen naar Kim Holland met dit idee.
Grapjas. Dan moet ik de door de dealer geïnstalleerde swirls uit mijn nieuwe auto polijstenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aw, je mag mijn BMW 1 wel komen poetsen ter verzachting van de pijn.
Een korte greep uit de video's:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Hm no way dat ik een wax of spray koop met Kim Holland erop btw.
Spray mee met Doreequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een korte greep uit de video's:
"Top die kop"
"Glijden met klei"
"Blij dat ik (v)rij"
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spray mee met Doree
Anyway, ik heb die Wheel Wax gekocht, maar wat is nu de beste manier om hem aan te brengen? Met een pad? En zo ja, moet ik hem daarna nog maar een keer afspoelen met water?
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het best is om een pad speciaal voor die wheelwax te gebruiken, zodat niet per ongeluk remstof of iets op je lak krijgt als je hem de volgende keer voor een gewone wax gebruikt.
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 2 pads besteld dus kan ik er 1 mooi van gebruiken. En dan insmeren neem ik aan?
Okidoki master.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het werkt precies hetzelfde als een gewone wax.
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Okidoki master.
Vind het wel vet overigens dat je iets kado krijgt bij je bestelling. Vorige keer Dodo Juice, ben benieuwd wat ik er nu bij krijg.
Thx, je kan er ook aardig mee doorrammen, en omdat ik toch al foto's aan het posten wasquote:
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal kun je dat na een paar uur zien bij je bestelling op de website.
Altijd fijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: Poorboys World - Mega Mega Plush - 40x68cm erbij gekregen
Dat wordt het plan voor vanavond bij een kennis.quote:Exterieur:
- Afspoelen
- Wassen met 2 emmer methode en PB's Super Slick & Suds
- Velgen met PB's Spray and Rinse Wheel Cleaner.
- Kleien
- Autoglym Engine Cleaner
- Afspoelen
- Autoglym Vinyl & Rubber Care
- Autoglym SRP
- Autoglym Extra Gloss Protection
- PB's Trim Restorer
- Autoglym Car Glass Polish
- Autoglym Instant Tyre Dressing
Interieur:
- Stofzuigeren
- Autoglym Car Interior Shampoo
- PB's Natural Look
- Autoglym Car Glass Polish
Dus wat ik met een goede velgenreiniger er niet afkrijg, zou ik met iron x wel -grotendeels- moeten wegkrijgen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:10 schreef SToRM81 het volgende:
Iron.X reageert met de vastgekoekte remstof en die zal dus langzaam verdwijnen. Je moet wel eerst de velg schoonmaken en alles wat je er niet af krijgt gaat Iron.X zeer waarschijnlijk wel weg krijgen.
Het kan ook zijn dat na de eerste keer met Iron.X nog niet alles weg is en dan kun je gewoon nogmaals wat erop spuiten.
Detailen is detailen toch? En al die motorrijders "poetsen" hun fiets toch met wd 40 edquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef D. het volgende:
Moet die fiets niet in het 'poets je fiets-topic'?
Waar zijn de pics?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Goddelijker het volgende:
De auto van m´n kennis staat er weer netjes bij.
Hij was erg tevreden. Hij vroeg zelfs wat ie van mij kreeg, terwijl ik deed als vriendendienst.
Wel 3 buren die stonden te kijken en eens positief reageerden voor de verandering.
Niet gemaakt.quote:
Zonde. Werkt dat tirespul een beetje trouwens?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet gemaakt.
Zoveel speciaals was het niet. Het resultaat had beter gekund, maar aangezien deze auto over paar weken toch weer door de krasstraat wordt gereden...
Die van Autoglym bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde. Werkt dat tirespul een beetje trouwens?
Moet ik ook nog doen, maar moet eerst m'n auto maar eens wassen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vandaag de Rain-X er maar es opgedaan..
Hier ook dat regenspul opgedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vandaag de Rain-X er maar es opgedaan..
Ja, die werkt wel goed. Glimt niet maar laat wel een mooie laag achter.quote:
Sjans?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ook dat regenspul opgedaan.
Wat dingen die ik vandaag geleerd heb:
Iron X stinkt en maakt paarse zooi waarvan je buurman schrikt.
Je moet snel zijn met uitpoetsen, zeker met die regenspullen voor je raam.
Ik kan die lucht van de Wheel Wax niet plaatsen, maar mijn associatie is met banaan?
Met je droogdoek over de letters van je typeaanduiding heen gaan is een no go![]()
Wheel Wax opbrengen is een kut klus.
Je stinkt een uur in de wind als je Iron X over je handen morst.
Je buren vinden het maar vreemd dat je voor de derde week op rij je auto wast.
En je kan blijkbaar ook sjans hebben tijdens het autopoetsen
Ja, stond de auto te poetsen, was net bezig met de laatse loodjes, toen er een mooie blonde dame langs liep. Ik ben normaal niet zo van het hoi zeggen ofzo, maar ze begon zelf met 'ziet er goed uit, en je hebt er ook nog eens mooi weer bij', dit terwijl ik zelf achter mijn wiel verborgen zat voor Wheel Wax op te smerenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, die werkt wel goed. Glimt niet maar laat wel een mooie laag achter.
[..]
Sjans?
Volgende keer er achteraan roepen: "IK HEB NOG EEN PAAR UUR VRIJ VOOR JOUW AUTO!"quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, stond de auto te poetsen, was net bezig met de laatse loodjes, toen er een mooie blonde dame langs liep. Ik ben normaal niet zo van het hoi zeggen ofzo, maar ze begon zelf met 'ziet er goed uit, en je hebt er ook nog eens mooi weer bij', dit terwijl ik zelf achter mijn wiel verborgen zat voor Wheel Wax op te smerendus ik als een dooie zeggen 'zeker, zeker', ze liep verder, draaide zich nog een keer om, lachte lief en liep weg
ik wilde nog zoveel meer zeggen
Nou ja ik bedacht me later dat ik had moeten zeggen 'je mag wel meehelpen hoor' toen ze zei dat het perfect weer ervoor was.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer er achteraan roepen: "IK HEB NOG EEN PAAR UUR VRIJ VOOR JOUW AUTO!"
"Ik zoek nog iemand om mij zo schoon te poetsen!"quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja ik bedacht me later dat ik had moeten zeggen 'je mag wel meehelpen hoor' toen ze zei dat het perfect weer ervoor was.
Het liefst achter de randjes zekerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Ik zoek nog iemand om mij zo schoon te poetsen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |