Donequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
TS misschien zou je de OP willen veranderen naar:
[ afbeelding ]
Er is nog tijd genoegquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Het begint ergens op te lijken, maar waar blijft nou die spits en waarom is El Ham nog niet naar Rusland!
Is het niet het huidige Ajax tegen Elftal Van Der Sar bestaand uit Ajax '95 & Neville en co?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef Saekerhett het volgende:
Dat lijkt me echt baas als Ajax '95 effe dat andere team met Neville & co. van de mat speelt![]()
Huidige Ajax elftal tegen team dat Van der Sar samenstelt. Namen die ik weet uit dat team: Rio Ferdinand, Paul Scholes, Del piero. Wordt vet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is het niet het huidige Ajax tegen Elftal Van Der Sar bestaand uit Ajax '95 & Neville en co?
Wilde je een speler kopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doet de Ajaxwebshop het nou weer niet?.
quote:KNVB luistert naar kritiek clubs op speelschema
Laatste update: 23 juni 2011 15:43 info
ZEIST - De KNVB heeft de klachten van een aantal eredivisieclubs over het speelschema serieus genomen. Dat blijkt uit het definitieve competitieprogramma dat de voetbalbond donderdagmiddag verspreidde.
Foto: ProShots
Het schema telt liefst 38 wijzigingen ten opzichte van de voorlopige planning die vorige week vrijdag naar buiten werd gebracht. In de Jupiler League zijn liefst 24 wedstrijden van speeldag veranderd.
De KNVB heeft verreweg de meeste veranderingen aangebracht in de begintijden van de eredivisiewedstrijden. Daarin zijn 35 wijzigingen doorgevoerd.
Clubs als Feyenoord, Ajax en FC Utrecht hadden bezwaar aangetekend tegen het grote aantal wedstrijden dat zondagmiddag om 12.30 uur was vastgesteld.
Zij gaven en geven de voorkeur aan een aftrap om 14.30 uur, vooral ook in het belang van hun supporters die daardoor op zondag wat meer tijd en gelegenheid hebben om naar de wedstrijden te komen.
Nee, heb net 3 kaarten voor de afscheidswedstrijd gekochtquote:
Hopelijk levert het ook meer punten op!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooooi dat bespaard me weer een hoop eerste 10 minuten die ik mis
Nu alsnog 8x om 12.30 waarvan 5x uit en 3x thuis... gelukkig voor mij zijn bijna alle thuiswedstrijden in 2011 op zaterdagavond zodat ik op zondag gewoon lekker kan voetballen!quote:
RIPquote:SPLIT - De Kroatische oud-voetbaltrainer Tomislav Ivic is overleden. Dat meldden Kroatische media vrijdag. Ivic was van 1976 tot 1978 trainer van Ajax, waarmee hij in 1977 de landstitel behaalde.
Alleen het blijft jammer dat ze op 1 lijn staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:02 schreef msnk het volgende:
Die drie sterren zien er wel geil uit zeg![]()
Zet er denk ik mijn voornaam op
![]()
quote:Ajax akkoord met 8 miljoen, De Zeeuw dubt nog
© REUTERS
Demy de Zeeuw begint komende week weer met trainen bij Ajax. Of hij in Amsterdam blijft, is echter nog onzeker. De middenvelder heeft nog altijd een aanbieding van Spartak Moskou in beraad.
De clubs zijn het al eens over een transfersom. De Amsterdammers krijgen rond de acht miljoen euro voor De Zeeuw, tenzij hij zelf niet akkoord gaat met een overstap naar Moskou.
De Zeeuw is na de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town) allerminst zeker van een basisplaats. Janssen lijkt samen met Vurnon Anita en Christian Eriksen de voorkeur te krijgen.
25/06/11 08u57
quote:Ajax: El Hamdaoui moet weg, nieuw bod op Sigthórsson
© ANP
Mounir El Hamdaoui is komend seizoen niet welkom in de eerste selectie van Ajax. Volgens De Telegraaf heeft de Marokkaanse spits een brief gekregen met die mededeling. Ajax wil meewerken aan een transfer van El Hamdaoui, maar niet tegen iedere prijs.
El Hamdaoui botste afgelopen seizoen meermaals met trainer Frank de Boer, die hem begin maart ook al uit de selectie zette na een incident tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk. De 26-jarige Marokkaan mocht enkele weken later na een verzoeningsgesprek terugkeren in de selectie.
Ajax hoopt op korte termijn met Kolbeinn Sigthórsson van AZ een nieuwe spits in huis te halen. De spits is volgens De Boer bijna binnen. 'Het bod is verhoogd en partijen zijn er bijna uit. Op wat kleine dingetjes na.'
Ajax begint maandag aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
quote:Transfertalk: Vertrek Vertonghen dreigt bij Ajax
Terwijl de meeste Europese voetbalcompetities stil liggen en de transferwindows zich openen, draait de geruchtenmolen weer op volle toeren. AD.nl houdt deze zomer een overzicht bij van de opvallendste 'rumours'. Een selectie van onwerkelijke speculaties tot concrete aanbiedingen in een dagelijkse rubriek: Transfertalk.
© ANP
Arsenal, Liverpool en City
Ajax-trainer Frank de Boer moet rekening houden met het vertrek van Jan Vertonghen uit Amsterdam. Dat meldt het AD. De Belg staat in de belangstelling van Arsenal, Liverpool en Manchester City. Vooral de laatstgenoemde club van de puissant rijke sjeik Mansour Bin Zayed Al Nahyan heeft zijn zinnen gezet op Vertonghen, al kon Nakhli Mondial - het bedrijf dat de Belg begeleidt - dat gisteren niet bevestigen. Vertonghen staat echter ook open voor een vervolg van zijn loopbaan in Engeland.
25/06/11 09u20
zal zo'n 25 worden denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:54 schreef Smoofie het volgende:
Vertonghen verpatsen voor 40 miljoen aan city vind ik oke.
gebaseerd op wat?quote:
De JBF methode, hij heeft nog een contract voor 2 seizoenen er zijn meerdere geïnteresseerden, dus 40 lijkt me wat hoog maar 20+ moet te doen zijn vandaar die 25quote:
Het is wel City he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef The_Hives het volgende:
hoe vaak wordt er 25 miljoen voor een verdediger betaald uit de Nederlandse competitie?
Bij dwdd zei ze van niet,dus dan woont zijn vriendin hier,en hij daar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:49 schreef Schanulleke het volgende:
De vriendin van Jan wil helemaal niet weg, toch?
Geen idee maar er is voor alles een eerste keer, wat ik al eerder meldde; er zijn genoeg factoren voorhanden om over 20+ te speculeren, zeker als een club als Man City hem echt wil hebben en die andere PL clubs de prijs een beetje helpen opdrijvenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef The_Hives het volgende:
hoe vaak wordt er 25 miljoen voor een verdediger betaald uit de Nederlandse competitie?
Boden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:46 schreef Saekerhett het volgende:
Het mooie van Ajax op dit moment is dat het zich kan veroorloven om relatief kleine boden naast zich neer te leggen. Clubs weten dat ook en dus kun je lekker de hoofdprijs vragen voor je topspelers. Vertonghen naar City? Ok, voor 30 miljoen, voor 20 gaat hij niet weg
Jantje wil dat vast niet, die blijft liever in de behaaglijke, huiselijke warmte die Amsterdam hem biedt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Bij dwdd zei ze van niet,dus dan woont zijn vriendin hier,en hij daar.
13 en dat vond ik toentertijd een absolute hoofdprijs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Met 15 miljoen voor Verthongen moeten we blij zijn. Vermaelen ging weg voor 10.
Maar de laatste 2 jaar zijn de prijzen voor spelers echt abnormaal gestegen, en Vertonghen is ook beter dan Vermaelen toen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Met 15 miljoen voor Verthongen moeten we blij zijn. Vermaelen ging weg voor 10.
Ik had ook goede hoop, maar toen ik hoorde dat Malaga in de race was dat geloof sowieso snel wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Joris naar Spanje is gegaan. Had hem graag bij Ajax gezien.
Je vindt hem wel beter maar als hij blijft is hij te duur. Wat is nou je oplossing?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Verthongen is een stuk beter dan Joris. En als Jantje blijft heb je een erg dure speler op de bank.
Als Verthongen blijft is Joris te duur voor op de bank. We moeten pas een vervanger kopen als Jantje verkocht wordt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je vindt hem wel beter maar als hij blijft is hij te duur. Wat is nou je oplossing?
Had je 3 jaar geleden maar Douglas op moeten halen ipv van Wielaert.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als Verthongen blijft is Joris te duur voor op de bank. We moeten pas een vervanger kopen als Jantje verkocht wordt.
Een stuk beter? Ach wie ben ik om Ajax spelers af te vallen... JA hij is inderdaad een stuk beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Verthongen is een stuk beter dan Joris. En als Jantje blijft heb je een erg dure speler op de bank.
Dat lijkt mij wel. Hopelijk komt er snel een club voor hem, however.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
hamlap uit de selectie gezetmoet hij nu met de beloften mee trainen?
Douglas vind ik dus echt niks voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had je 3 jaar geleden maar Douglas op moeten halen ipv van Wielaert.
Aanbieding bij Chelsea? Je neemt er 4 en je hoeft maar een drietal te betalen?quote:Maar mysterieuze versterking Mister X blijft de gemoederen bezighouden. De Rossoneri zouden vooral bij Chelsea hun slag willen slaan. Didier Drogba, Salomon Kalou, Nicolas Anelka en Alex heten voorname kandidaten te zijn, te meer daar het drietal ogenschijnlijk weinig toekomst heeft op Stamford Bridge na de komst van trainer André-Villas Boas.
Nee Douglas vind ik zelf ook een overschatte speler. Hoeft van mij niet naar Ajax, is ook niet beter dan Vertonghen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Douglas vind ik dus echt niks voor Ajax.
En hoezo maakt de speler er een potje van?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik las laatst dat als een speler er echt een potje van maakt je gewoon eenzijdig het contract kan ontbinden, dus zonder boete voor de club en zo. Kunnen ze dat bij hamlap ook niet doen?
Al die negers lijken toch op elkaar zullen ze denken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aanbieding bij Chelsea? Je neemt er 4 en je hoeft maar een drietal te betalen?
Of zijn er twee stiekem klonen van elkaar?
Frank de Boer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Morendo het volgende:
Douglas én Alderweireld samen in de defensie werkt niet. Wanneer Vertonghen vertrekt dan moet er een voetallend sterke, inschuivende verdediger gehaald worden. Maar die zijn helaas zeldzaam.
Nee, die persoon die weigerde voor Ajax uit te komen was Mounir, niet Jantje.quote:
Mounir is ook geen werknemer van de maand, maar zijn kapseltje in ieder geval fresh. Dat kun je van Jan niet zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, die persoon die weigerde voor Ajax uit te komen was Mounir, niet Jantje.![]()
Jantje is een verdediger.
Lachen manquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mounir is ook geen werknemer van de maand, maar zijn kapseltje in ieder geval fresh. Dat kun je van Jan niet zeggen.
Nee, die persoon met de dode cavia op zijn hoofd was Urby. Maar die voetbalt nu ergens anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mounir is ook geen werknemer van de maand, maar zijn kapseltje in ieder geval fresh. Dat kun je van Jan niet zeggen.
Jij denkt echt dat Ajax Verthongen verkoopt voor een miljoen of 10/12? Als City werkelijk langs komt is het gewoon 20+ hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Grappig, 20+ miljoen voor Jantje V. Waarom niet meteen 50 of 70?![]()
Reken op 10, 12, een paar clausules en knijp je handen dicht.
Goede voetballer, misselijke man. Ga ik niet missen.
Was dat geen old school engelse rechterspruik?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, die persoon met de dode cavia op zijn hoofd was Urby. Maar die voetbalt nu ergens anders.
Die komen niet. Die zoeken mannen, geen watjes die "mie-mie-mie" doen na twee bier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Ajax Verthongen verkoopt voor een miljoen of 10/12? Als City werkelijk langs komt is het gewoon 20+ hoor.
Ja leuk donder nu maar weer op, jij was zeker ook 1 van die kneuzen die zei dat Theo nooit naar Ajax ging he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die komen niet. Die zoeken mannen, geen watjes die "mie-mie-mie" doen na twee bier.
Touchy, touchy..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk donder nu maar weer op, jij was zeker ook 1 van die kneuzen die zei dat Theo nooit naar Ajax ging he?
Ajax kan gewoon 30 mln eisen. Jantje is niet dom, hij weet wel wat voor kut club city is. Hij kan beter naar Arsenal of Unitedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef msnk het volgende:
Tenzij City langskomt en Ajax zijn ballen laat zien, dan is 20+ goed te doen
Ik heb liever dat hij voor 30 naar City gaat dan voor 20 naar een anderequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax kan gewoon 30 mln eisen. Jantje is niet dom, hij weet wel wat voor kut club city is. Hij kan beter naar Arsenal of United
Ja ik ook, maar als er maar 15 wordt geboden, wordt jan niet boos denk ik dat Ajax hem dan niet zou laten gaan naar City.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij voor 30 naar City gaat dan voor 20 naar een andere
Contractduur hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
10 miljoen. De zeeuw voor 8 en doedel voor 14. Steek is wereldtop.
Er zit toch nog wel een gat tussen hoor. Vermeer is een goede keeper, maar moet echt groeien.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:09 schreef Agentperry het volgende:
10mln is prima aangezien we een vervanger hebben die bijna op hetzelfde niveau zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |