indeed, dat soort dingen overkomt je gewoon, ook als je niet zoektquote:
Met vakantie bedoel ik eigenlijk ook ergens naartoe gaanquote:
Dat is best lang ook nog. Ikzelf ben niet zo van het heel warme al is het daar beter te doen dan in NL/UKquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lekker warm, en heel misschien ook 20 dagen ipv 15
Hihi dank je, ik een foto van MSN. Maar kreeg zoveel positieve reacties, ik dacht die verwerk in in mijn UIquote:
Normaal gaan we 2 weken, en we zijn 1 keer 3 weken (22) geweest, en dat vond ik precies goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best lang ook nog. Ikzelf ben niet zo van het heel warme al is het daar beter te doen dan in NL/UK
begrijpelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Mn buurmeisje wil me vermoorden. Heb de nieuwste MSN per ongeluk op haar laptop geinstalleerd
Die is ook enorm kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Mn buurmeisje wil me vermoorden. Heb de nieuwste MSN per ongeluk op haar laptop geinstalleerd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Lekker hoor! Ik ken Spanje wel (kom ik jaarlijks) maar het eiland Tenerife ken ik niet. 22 dagen vakantie vind ik overigens ook heerlijk. Lekker lang wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Normaal gaan we 2 weken, en we zijn 1 keer 3 weken (22) geweest, en dat vond ik precies goed
Ik hou echt van Tenerife, de temperatuur, de mensen, het leven(ja ook het harde werken wat e moeten doen
)
En elke dag 30 graden.... heeeeeeeeeeeerlijk
mensen die niet willen wennenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Hij is kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen die niet willen wennen
De nieuwe is juist uitstekend en super fijn
je moet alleen ff wennen
pfft, je zit zeker nog op de onveilge msn 8quote:
Welterusten Crazzyyyyyyyyyquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
o en nu slapen, morgen weer vroeg de wekker
Ik zit eigenlijk nooit op MSN, maar ik weet wel dat die nieuwe kut is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, je zit zeker nog op de onveilge msn 8
is ook zoquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit op MSN, maar ik weet wel dat die nieuwe kut is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, wil je de Groeten doen aan Sally?
Sweet dreams CAquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook richting bed
Maar eerst Kyra uitlaten
Weltrusten voor straks
truste liefjequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook richting bed
Maar eerst Kyra uitlaten
Weltrusten voor straks
MSN werkt niet eens hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit op MSN, maar ik weet wel dat die nieuwe kut is.
Ja maar ik herinner me het opeensquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was toch al een paar dagen bekend?
quote:
Zullen Shirley en Pyke nog wat hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik herinner me het opeens
klopt, hij is ook geen adonis, maar ik vind haar gewoon engquote:
Ik weet niet wat er eng is aan Rochellequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hij is ook geen adonis, maar ik vind haar gewoon eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mog 4 afl kijken ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
c_a waar ben jij trouwens met The Voice USA?
Ohw, je bent nog wel ff zoet dusquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
die piercings, en tattoo's.. dat is verre van normaal natuurlijkdan ligt dat maar aan m'n leeftijd maar ik hou idd niet van piercings en te grote tattoo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik vind d'r vooral te mager
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, ze is wel heel dun idd.. dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ligt dat maar aan m'n leeftijd maar ik hou idd niet van piercings en te grote tattoo's
maar ik vind d'r vooral te mager
Sonic is ook van Marsepein?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
Zonde om die Sonic doormidden te snijden,.
Geen ideequote:
Keine Ahnung, kwam hem toevallig tegen.quote:
Mwoah, ze schenen achter de schermen al flink naar elkaar toe te groeien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
Ow en ik vraag me meer af wat Rochelle in Rofl ziet, ik geloof het ook niet zo, publiciteitstunt????
quote:
Sexfeest?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, gaan we naar 't Schuurke? Het is feest vandaag
Even aan mijn man vragen.quote:
*zware stem opzet* ; Ja je mag schat.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*zware stem opzet* ; Ja je mag schat.
Whehequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*zware stem opzet* ; Ja je mag schat.
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:35 schreef Zeroku het volgende:
Misschien tijd om maar eens mijn bed te gaan zoeken.
Oké.quote:
Indisk rupi er myntenheten i India. Den blir også brukt i nabolandene Bhutan og Nepal. Den indiske rupien fikk i 2010 et eget symbol, vedtatt av Nasjonalforsamlingen 15. juli 2010.quote:
Dat klinkt net alsof hij ineens een flinke boost in karakter heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
Link was toen nog een simpel tweedimensionaal karakter, inmiddels is hij driedimensionaal.
Ohw, je bedoelde die Rupeeding?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef Zeroku het volgende:
In de videospelserie van The Legend of Zelda wordt de Rupee gebruikt als officiële munteenheid.
Hmhm. Wist alleen niet hoe je het schreefquote:
Hij heeft een orgaantransplantatie gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof hij ineens een flinke boost in karakter heeft gekregen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft een orgaantransplantatie gekregen.
Die resultatenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft een orgaantransplantatie gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
*zware mannenstem* Kom je nog schat? Ik wil batsen, nú!
Een onbekendequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
*zware mannenstem* Hi schatje, ga maar liggenquote:
Okquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*zware mannenstem* Hi schatje, ga maar liggen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
*zware mannenstem* Ik wilde je geen pijn doen, lieverdquote:
Sorry.quote:
Misschien eens wat minder roken? Je klinkt niet echt gezond.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*zware mannenstem* Ik wilde je geen pijn doen, lieverd
*kuch*quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder roken? Je klinkt niet echt gezond.
Slaap lekker Mister Z!quote:
Thans Blondiequote:
Ga slapen, kut!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thans Blondie
En Banny, gaan we schelden?
Aaaah, doe is wakker wordenquote:
waarom nu weer alleen amsterdam?quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:05 schreef Bellatrix het volgende:
Goodmorning amsterdam, god ben gebroken.
Hey meis, ik kan pas om 11 uur bestellen, dan hoop ik dat het lukt op de zaakquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:05 schreef Bellatrix het volgende:
Morgequote:
En anders bel ik mijn moeder en sleep ik haar er doorheenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey meis, ik kan pas om 11 uur bestellen, dan hoop ik dat het lukt op de zaak
Wat ga je doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:39 schreef Bellatrix het volgende:
Oehja hoop ok dat het lukt. Wanneer gaat de verkoop in?
Ik las dronkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:05 schreef Bellatrix het volgende:
Laatquote:
Nog eenpuntvijf week... En straks wel diploma uitreikingquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor mij nog lang niet! 26 Augustus 2011 pas
4 wekenquote:
* Crazy-M geeft speenquote:
ow niet zo aanstellen danquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog eenpuntvijf week... En straks wel diploma uitreiking![]()
22 juli richting Oostenrijk
mogge man met de mooie uiquote:
Omdat die neger die daar zit Clerence nogwat is van Bruce Springsteen die pas overleden is.quote:
quote:
Dat is alleen maar de saxofoon toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat die neger die daar zit Clerence nogwat is van Bruce Springsteen die pas overleden is.
En omdat gaga
Jep.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de saxofoon toch?
Okidoki!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
Ik stuur vanaaf wel een pm met alle info
En kusje op je single tear
StaANplaatsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat deze week nog even kaartjes guus meeuwis 2012 regelen
(sta plaatsen)
mja douche met kleren aan schiet niet opquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
even scheren tanden poetsen en douchen.. naakt
die zijn in het wit getypedquote:
Wtfquote:
Ik kreeg spontaan een epileptische aanval!quote:
zach hem op nuvideoquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:39 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)7/motor_crashes.html
Okeeee..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ontbijt altijd met cornflakes in mn champagne. Is niks geks aan.
hey, jij was gister op bezoek in mn stadquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:58 schreef Zeroku het volgende:
Keertje met een paraplu op in de trein.![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:58 schreef Zeroku het volgende:
Keertje met een paraplu op in de trein.![]()
![]()
!
Oi, ik hou van decadentquote:
dat had ik gezegd jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, jij was gister op bezoek in mn stad
Waarvoor?quote:
Bij de weg.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef Kally het volgende:
Voor de Red Hot Chili Peppers, ik ga met Bellan en haar mamsje
Tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef Kally het volgende:
Piet Piraatquote:
Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef Kally het volgende:
Ik kan jullie ook ergens oppikkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ahoy vind ik echt het fijnste concertgebouw tot nu toe! En die metro er recht naar toe, hendig!
Anthony's Angels!quote:
Euh, er gaat nog een date met mij mee dus meer een kwartetquote:
Kan ik daar ook een top-stempel op drukken??quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, er gaat nog een date met mij mee dus meer een kwartet
Misschien een combi?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben misselijk.Weet niet of het van te weinig eten is of van alcohol.
Gewoon lekker naaktquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm.. even een alles-zit-in-de-was-wat-trek-ik-in-godesnaam-aan momentje..
Olifantenstring?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
hmm.. even een alles-zit-in-de-was-wat-trek-ik-in-godesnaam-aan momentje..
Rustig aan, dit hoort er gewoon bij!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben misselijk.Weet niet of het van te weinig eten is of van alcohol.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom had een keer een tijgerstring aan, trok ie midden op straat zijn broek omlaag.
Mijn familie. [ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom had een keer een tijgerstring aan, trok ie midden op straat zijn broek omlaag.
Mijn familie. [ afbeelding ]
Youtube comment. Op mijn begrafenis gedraaid? Doet ze goed.quote:hoi super bedankt voor dit prachtige liedje!! het is op mijn begrafenis gedraaid en ik moet nog elke dag huilen.
groetjes uit drenthe
Wat voor liedje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Youtube comment. Op mijn begrafenis gedraaid? Doet ze goed._!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Youtube ja, dat zou ik gewoon echt missen na mijn doodquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je hebt dus toegang tot YouTube vanuit de hemel. Echt fijn om te weten.
lololquote:
wutquote:
Ga l2 downloaden lamlulquote:
Ohja.quote:
In den DMquote:
Dank.quote:
Hmm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |