indeed, dat soort dingen overkomt je gewoon, ook als je niet zoektquote:
Met vakantie bedoel ik eigenlijk ook ergens naartoe gaanquote:
Dat is best lang ook nog. Ikzelf ben niet zo van het heel warme al is het daar beter te doen dan in NL/UKquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lekker warm, en heel misschien ook 20 dagen ipv 15
Hihi dank je, ik een foto van MSN. Maar kreeg zoveel positieve reacties, ik dacht die verwerk in in mijn UIquote:
Normaal gaan we 2 weken, en we zijn 1 keer 3 weken (22) geweest, en dat vond ik precies goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best lang ook nog. Ikzelf ben niet zo van het heel warme al is het daar beter te doen dan in NL/UK
begrijpelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Mn buurmeisje wil me vermoorden. Heb de nieuwste MSN per ongeluk op haar laptop geinstalleerd
Die is ook enorm kutquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Mn buurmeisje wil me vermoorden. Heb de nieuwste MSN per ongeluk op haar laptop geinstalleerd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Lekker hoor! Ik ken Spanje wel (kom ik jaarlijks) maar het eiland Tenerife ken ik niet. 22 dagen vakantie vind ik overigens ook heerlijk. Lekker lang wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Normaal gaan we 2 weken, en we zijn 1 keer 3 weken (22) geweest, en dat vond ik precies goed
Ik hou echt van Tenerife, de temperatuur, de mensen, het leven(ja ook het harde werken wat e moeten doen
)
En elke dag 30 graden.... heeeeeeeeeeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |