ja, ik vond het echt tof. beetje opzoeken enzo. en op zich, was het niet erg dat sommige topics al weg waren. dat maakt het zoeken nog net iets leukerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Echt fijn om te zien dat jullie er zo enthousiast over zijn!
Ja helaas. Leuke show was 'tquote:
Bin Laden!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
wie was je vorige persoonlijke held dan?
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Maakt mij niet uit hoorMaar ik dacht dat ik er maar 1 had
1 voor de moeitequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Dan had ik dus TOCH een streepje verkeerd gezet!
heb jij nieuwe/zou jij nieuwe willen maken?quote:
en toen kwam rechts d'r bijquote:
Neu.. laat iemand anders maar doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij nieuwe/zou jij nieuwe willen maken?
hoezo luister je via de site?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. laat iemand anders maar doen
Bovenaan staat luister. En dan kun je daar rechtsbovenin luisterenquote:
maar waarom gebruik je geen wmp/winamp/andere speler met de stream?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
http://x-raydio.playtheradio.com/ Dat bedoel ik dus!Ik kreeg geen playknopje.
En goede tieten voor jingles, dat moet je er altijd bij zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat jij een hele goede stem hebt voor jingles
Ja dat had ik dus ook. Door die scriptingfoutjes op fok steeds.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
http://x-raydio.playtheradio.com/ Dat bedoel ik dus!Ik kreeg geen playknopje.
ik gebruik altijd m'n eigen muziekprogramma om te luisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bovenaan staat luister. En dan kun je daar rechtsbovenin luisteren
Vind ik van nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat jij een hele goede stem hebt voor jingles
niet alleen voor jinglesquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En goede tieten voor jingles, dat moet je er altijd bij zeggen
Omdat ik niet weet welk .pls bestand je moet gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar waarom gebruik je geen wmp/winamp/andere speler met de stream?
tjah, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind ik van niet
en weet niet eens hoe we de nieuwe naam uitspreken
vier negen, of negenveertig of op zn engels?
Radio four ninerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind ik van niet
Thx man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
@ToT sorry voor de late reactie maar t was een ToP show!
Joa hoor.. alleen iedereen moet wel ff iets meenemen, niet dat we maar met 6 biertjes, 1 fles cola en een zak chips ofzo zittenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
Knetter, ik heb 2x reclame gemaakt voor de picknick.Het is toch wel okay dat mensen hun kloontjes meenemen?
Ik wil nog jingles maken van: "Radio vier negen, daar kom je de beste DJ's tegen" enzo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind ik van niet
EXTRA ETEN INSLAAN HAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Komt Juicyhil ook op de picknick ?
http://listen.radionomy.com/x-raydioquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet welk .pls bestand je moet gebruiken.Staat niet in de OP enzulks.
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3uquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet welk .pls bestand je moet gebruiken.Staat niet in de OP enzulks.
ja vier negen vonk zelf ook het leukste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog jingles maken van: "Radio vier negen, daar kom je de beste DJ's tegen" enzo!
Allemaal lekker aids krijgen door uit dezelfde fles te drinkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef ToT het volgende:
En straks komt iedereen met flessen cola, maar zijn er geen bekertjes!
Ik ben er echt niet zo goed in hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja vier negen vonk zelf ook het leukste.
ik wil best wel een nieuwe inspreken, maar ga jij hem dan weer opleuken
Dat heeft ze wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En goede tieten voor jingles, dat moet je er altijd bij zeggen
Nja tis altijd beter dan alleen maar een tekst met niksquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet zo goed in hoor!Maar ik kan het altijd proberen!
Wel veilig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, zaten net 2 vliegen op m'n scherm te neuken!
Daar trapt ze niet in, ze heeft mijne gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet zo goed in hoor!Maar ik kan het altijd proberen!
quote:
vliegen dood en je scherm naar de klote?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, zaten net 2 vliegen op m'n scherm te neuken!
qua toon ook..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een verschil tussen ToT en Groen. Qua praatsnelheid
Vuilniszakkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze rubbertjes wel in die maten maken!
Whehehe!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar trapt ze niet in, ze heeft mijne gehoord
Hehehe nee, alleen een trauma opgelopen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vliegen dood en je scherm naar de klote?
of dikke vlekken op je scherm?
en dan is ToT op de radio nog erg rustigquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat een verschil tussen ToT en Groen. Qua praatsnelheid
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan is ToT op de radio nog erg rustig
sollyquote:
Mr.Green heeft (No offense Mr Green) echt een Candellight radio stemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |