Hoe zaten haar wenkbrauwen vandaag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef MissJ het volgende:
Sta ik dus ongeveer 2 uur geleden in de best lange rij bij de kassa bij de AH.
Zie ik in de rij naast mij een gevuld boodschappenmandje onbemand op de grond in de rij staan zo van "de eigenaar is nog even wat andere boodschappen in de winkel aan het scoren maar heeft alvast een plek in de rij gereserveerd". Ik dacht gelijk van zo wat aso en arrogant zeg. Komt er een mevrouw aan en een vrouw in mijn rij zegt "oow ga maar voor dat mandje staan hoor, mijn vriendin is nog even wat dingen aan het zoeken".
Ineens kwam die vriendin tevoorschijn.... dat was Laila
hahaha! Ja die vielen me ook irl gelijk op. Ze zaten volgens mij zoals in het programmaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zaten haar wenkbrauwen vandaag?
Ik vond haar een mooie dame ja! Erg mooi figuur heeft ze ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef Adverb het volgende:
Maar Laila is niet lelijk zonder make-up toch? (afgezien van die wenkbrauwen dan)
Ik ook!!quote:
Ik zat ook niet op te letten maar volgens mij zei hij juist dat het alleen maar zo leek 'omdat er in de uitzending drie deuren achter elkaar dicht gingen' en hij dan best kon begrijpen dat kijkers dat dan dachten. Kan ook zijn dat ik dat er zelf van gemaakt hebquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sorry voor het niet-lezen van de rest van dit topic maar heeft hij nou in 1 nacht alle 3 die wijven afgewerkt??? (ik zit met een half oor Boulevard te luisteren.,.)
quote:
ja dat heeft pa snel gezienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook, ze is ook te zweverig!
Dat hartjequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geweldige man!!
En wat had Karin geslikt? Ze was nog vager en onduidelijker dan normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |