quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Door eerst eens te beginnen te stoppen met die dure rechtse hobby's: HRA, JSF, een hele batterij miljoenenverslindende buitenlandmissies, miljarden naar Griekenland, bedrijven kietelen om vooral geen mensen met een vlekje te hoeven aannemen, minimalisering van overdrachtsbelasting ( en wie zijn daar weer goed mee?. ), geen inkomensafhankelijke zorgpremies (en wie zijn daar weer goed mee?
), geen bankenbelasting, lagere lasten voor bedrijfsleven etc. Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan. Armen nog armer en rijken nog rijker. VVD is de omgekeerde Robin Hood.
![]()
En de kiezer wil dat kennelijk. Iedereen winnaar.
Je trekt dingen uit z'n verband. Laat ik er eens een aantal dingen uitlichten, HRA zal op korte termijn langzaam uitgefaseerd worden, alleen het kabinet werk momenteel niet meer door haar dogmatische opstelling. Daarbij zal dat altijd gepaard moeten gaan met algehele belastingverlagingen in de ib's. JSF is ook niet mijn plan, maar hee, wie weet verdienen we daar wel op terug door bepaalde orders? Vaak is het een diplomatiek spel wat je niet zo in een twee drie kunt doorzien. En de meer-dan-halvering van de overdrachtsbelasting is juist bedoeld als kickstart voor de stagnerende woningmarkt, maar ook dat wist je waarschijnlijk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En werkgevers gaan dwingen om uitkeringsgerechtigden/wa-jongers in dienst te nemen is niet rechtvaardig en tevens ook geen oplossing, immers stelt de overheid toch ook niet dat jij verplicht een dakloze in huis moet nemen? Bedrijven zijn particulier bezit net zoals jouw huis.
Maar hoe gaat het met jou eigenlijk?Ik wil niet raar overkomen hoor (
) maar ik heb gisteren jouw post-history in chronologische volgorde bekeken en heb daarom nu wel een redelijk beeld van jou
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Wat auti hierover zegt. We kunnen nog jarenlang vooruit met de F16.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
Die JSF is trouwens geen hobby maar hard nodig, de huidige F16's eindigen namelijk hun levensduur.
Overigens levert defensie al een miljard in, dus om te stellen dat het een hobby is wat ze niet aanpakken is niet juist.
De F16 is een prima vliegtuig, dat het geld kost om op te knappen is minder dan een nieuw toestel aanschaffen. Daarnaast hebben wij geen krachtige luchtmacht nodig, eigenlijk enkel een interventie team en dat hebben wij 24/7 2 toestellen paraat, daar zouden we al mee af kunnen maar we moeten zo nodig meedoen aan missies.. en dat is al lang niet meer nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die onbemande vliegtuigen is juist de toekomst. Die JSF kost miljarden in een bodemloze put.
En zo is het maar net. Maar VVD-ers willen het liefste jongetje in de Amerikaanse klas blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Auti het volgende:
[..]
De F16 is een prima vliegtuig, dat het geld kost om op te knappen is minder dan een nieuw toestel aanschaffen. Daarnaast hebben wij geen krachtige luchtmacht nodig, eigenlijk enkel een interventie team en dat hebben wij 24/7 2 toestellen paraat, daar zouden we al mee af kunnen maar we moeten zo nodig meedoen aan missies.. en dat is al lang niet meer nodig.
Ik weet niet of dat puur VVD is.. Maar het is iig niet meer nodig, niet in de vorm die wij nu leveren. En anders dan leveren we maar wat credits in. Ik noem dat VOC mentaliteit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Maar VVD-ers willen het liefste jongetje in de Amerikaanse klas blijven.
Sterkte nog met je kut buren.![]()
Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn onder het mom van "" leve de lol en alles moet maar gewoon kunnen". Ook dat is typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef Auti het volgende:
Op dit moment klinkt het alsof er een fanfare door de straat loopt met allemaal trommels en van die belletjes, en allemaal publiek wat loopt te praten en te klappen. Dat is toch niet normaal om 2250 uur en terwijl ik dat typte hoorde ik een keiharde JIIIIHIIIII!!!
Normale mensen doen dit toch in een zaaltje ofzo? Je moet weten dat ruim 70% hier 80+ is..![]()
En je kan er niets aan doen.. Ik vind het zo erg, de dingen die in mij opkomen zijn net zo aso of nog erger maar ik kan mij wel inhouden, en hun niet! en dat vind ik dus echt erg, want ik ben toch het gekkie?!!! Hey..Het is echt aso. Dat het overdag net een industriegebied is dat is 1 ding maar ik hou niet van disco's en nu zit ik op een tokkiedisco in mijn eigen kamer. DAt is wat ik bedoel en stel dat ik nu een baan had dat ik morgen moet werken, we leven in 24 uurs economie..
Ik hou van een feestje en ik kan een hoop begrijpen en ben echt niet saai ofzo en sta een hoop toe, maar zelfs ik krijg dit niet voor elkaar... ik zou mij doodschamen. Ze vieren het ook buiten heh, ze zijn in een radius van 150 meter te horen![]()
En het geluid is verschrikkelijk en of dat nu van ADHD of ASS komt dat boeit niet eens, het zijn de emoties en de borderline kenmerken die dan heel erg opspelen. En daarom typ ik dit, het is een beetje offtopic maar zo ga ik er nu mee om, want ik wil geen geweld tegen hun of mijzelf gebruiken.
Daar is een forum niet voor bedoeld. Dit is anders dan irl. Je weet niet wie er allemaal meelezen, en je weet toch hoe lomp ze in POL bijvoorbeeld reageren? Dan is er geen reden tot openheid of spontaniteit en het maakt je nodeloos kwetsbaar. Sommige zieke zielen houden er van om in te hakken. Je moet verstandig omgaan met dit medium. Realiseren dat sommigen het kwade in de zin hebben en daarin moet de poster niet naïef zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
@ EG
Jammer dat je zo weinig over jezelf vertelt, je hoeft natuurlijk niet je achterste van je tong te laten zien, maar het is altijd wel fijn om een stuk spontaniteit van users te zienEn ik mis dat een beetje bij jou
Vervelend.quote:@ here,
Ik lig zwaar overhoop met mijn ouders, ik trek ze niet meer, ik mag ze niet, ik heb niets aan ze. En nee, dit is niet een impulsieve ingeving, maar iets wat ik al jaren vind, maar wat vooral de laatste weken erg aan het versterken is.
Ja, ik weet dat sommige pol-users dit een interessant topic vinden om zodoende jou en mij ermee om de oren te slaan. Van de andere kant bekeken zou je zoiets ook kunnen negeren, het zijn toch maar een bepaald soort mensen wat dat leuk vindt. Ik laat mij er iig niet door leiden. Al realiseer ik wel dat is soms best veel zeg waarvan ik weet dat het niet handig is als mensen dat irl zouden lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar is een forum niet voor bedoeld. Dit is anders dan irl. Je weet niet wie er allemaal meelezen, en je weet toch hoe lomp ze in POL bijvoorbeeld reageren? Dan is er geen reden tot openheid of spontaniteit en het maakt je nodeloos kwetsbaar. Sommige zieke zielen houden er van om in te hakken. Je moet verstandig omgaan met dit medium. Realiseren dat sommigen het kwade in de zin hebben en daarin moet de poster niet naïef zijn.
[..]
Vervelend.
Sterkte, ik hoop maar even dat jullie weer in gesprek komen en dingen met elkaar kunnen uitpraten.![]()
Wow! Netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga weg bij de post en kan tijdelijk totdat ik een nieuwe baan heb bij mijn pa in dienst.Inclusief loon natuurlijk.
Moeilijk, moeilijk. Ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In gesprek gaan zal niets uitmaken, het gaat namelijk niet om een geschil, het gaat om een opeenstapeling van irritaties, verwijten, rancune. Dat los je niet op, sterker nog, dat is eigenlijk niet meer op te lossen.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga weg bij de post en kan tijdelijk totdat ik een nieuwe baan heb bij mijn pa in dienst.Inclusief loon natuurlijk.
Ik lees soms mee, het zijn te simpele zielen.. ook op sommige overige delen van FOK! en daar kan je beter op inspelen. Kwetsen is vet simpel maar soms komt het keihard aan. Het kan je heel erg minderwaardig laten voelen. Jij maakt je bijv ook druk om je leeftijd en school, dat is nergens voor nodig maar op FOK! wel.. Heel veel van die figuren in die topics waar de frustraties op kunnen lopen zijn niet helemaal in orde. Goede normale volwassen mensen kunnen redelijk normaal met elkaar communiceren, maar ik signaleer heel veel onzekere en of onwetende figuren die alleen maar lopen te blaffen en bijna nergens voor openstaan, en dan is dat laatste nog vrij zacht gezegd. Ze hebben een mening en that's it. En hoe je het went of keerd (excuses et moi voor de dt/d/t kwestie) daar gaan ze niet van afwijken. Het is zelfs debiel hoeveel tijd er in wordt gestoken of anderzijds gezegd hoe happerig ze zijn. Het is voor veel een obsessie lijkt wel, sommige mensen zijn zelfs best wel eng te noemen. Dat is natuurlijk een mening, maar ik zie veel narcisten en megalomanen.. op zijn minst... want er zitten ook zeker regelrechte gestoorden tussen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat sommige pol-users dit een interessant topic vinden om zodoende jou en mij ermee om de oren te slaan. Van de andere kant bekeken zou je zoiets ook kunnen negeren, het zijn toch maar een bepaald soort mensen wat dat leuk vindt. Ik laat mij er iig niet door leiden. Al realiseer ik wel dat is soms best veel zeg waarvan ik weet dat het niet handig is als mensen dat irl zouden lezen.
In gesprek gaan zal niets uitmaken, het gaat namelijk niet om een geschil, het gaat om een opeenstapeling van irritaties, verwijten, rancune. Dat los je niet op, sterker nog, dat is eigenlijk niet meer op te lossen.
Ik heb vandaag al 2 uurtjes gewerkt. Het is inderdaad berekeningen en veel in Excel werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Wow! NetjesDat is iets met rekenen enzo toch? Hoe lang heb je bij de post gewerkt?
thanksquote:
Beter, alhoewel mijn de gezachtsverhouding wel raar lijktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Tsjah, hier bestaat geen clip en klaar antwoord op. Dat duizelt mij ook zo, ook over mijn vervolg-studie. Ik kan er voor kiezen om mbo niv 4 pre hbo te doen, of om nog een jaar tl dag te doen met vakken als nask duits erbij. Lijkt me ook leuk. Maar ik weet niet waar ik het meeste verstandige aan doe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen.
Het gaat mij niet zozeer om de loon, maar meer om even wat ervaring op te doen in het vak.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter, alhoewel mijn de gezachtsverhouding wel raar lijktDingen zoals loons-onderhandelingen bijvoorbeeld. Maar de sfeer zal wel gemoedelijker zijn.
Ik kan prima autorijden. Ik heb wel momentjes van drukte maar dat heeft iedereen, dat is niet specifiek aan een stoornis. Ik kom juist tot rust tijdens het rijden want ik vind het heerlijk om een voertuig te bedienen en ook om het verkeer te bekijken. Ik kan mij dan juist goed concentreren, dat heet hyperfocus en dat werkt alleen maar in het voordeel. Ik ben dan helemaal 1 met de auto en het autorijden/verkeer en ik ben ook erg op veiligheid en de regels gericht. Ik hou wel van snelheid maar alleen als het kan, ik heb een hekel aan onverantwoord rijgedrag tussen de medemens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:32 schreef .Ken het volgende:
Hmm moet hier eigenlijk vaker lezen/posten...
Hebben hier meer mensen moeite met autorijden?
Zo'n 2 jaar geleden heb ik mn rijbewijs gehaald na de 2de keer opgaan (eerste keer maakte ik helaas een fail)... eindelijk vrijheid in vervoer... althans dat dacht ik.
Helaas vind ik het veel te hectisch op de weg, en staat mn auto inmiddels als een lange tijd stil... het vreet best wel aan me, gezien ik nu heb gevoel heb dat ik niet vooruit kan (als in; ik kan zelf niet goed dingen ondernemen, zonder afhankelijk te zijn van...)
Ik ben het voor 70% met je eens. Ik heb geen idee welke users jij precies voor je hebt, maar als het dezelfde zijn die ik ook in mijn hoofd heb dan kan ik je het volgende melden. Ik ben dus op die POL-meet geweest en kan je vertellen dat de users die veilig en anoniem op internet mensen belachelijk maken irl zo introvert zijn als het maar kanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik lees soms mee, het zijn te simpele zielen.. ook op sommige overige delen van FOK! en daar kan je beter op inspelen. Kwetsen is vet simpel maar soms komt het keihard aan. Het kan je heel erg minderwaardig laten voelen. Jij maakt je bijv ook druk om je leeftijd en school, dat is nergens voor nodig maar op FOK! wel.. Heel veel van die figuren in die topics waar de frustraties op kunnen lopen zijn niet helemaal in orde. Goede normale volwassen mensen kunnen redelijk normaal met elkaar communiceren, maar ik signaleer heel veel onzekere en of onwetende figuren die alleen maar lopen te blaffen en bijna nergens voor openstaan, en dan is dat laatste nog vrij zacht gezegd. Ze hebben een mening en that's it. En hoe je het went of keerd (excuses et moi voor de dt/d/t kwestie) daar gaan ze niet van afwijken. Het is zelfs debiel hoeveel tijd er in wordt gestoken of anderzijds gezegd hoe happerig ze zijn. Het is voor veel een obsessie lijkt wel, sommige mensen zijn zelfs best wel eng te noemen. Dat is natuurlijk een mening, maar ik zie veel narcisten en megalomanen.. op zijn minst... want er zitten ook zeker regelrechte gestoorden tussen.
FOK! is heel interessant. Het gros is te jong of gewoon te debiel of kinderachtig/semi-grappig om serieus te nemen, maar datgeen wat redelijk binnen het redelijke valt daarin is het zeer interessant om de toch wel signifacnte verschillen in te signaleren en te analyseren. Maar bij POL heb ik ook vaak het idee dat er veel studentjes rondhangen of ander gedrocht wat nog nat achter de oren is.
Tja, dingen uitpraten is denk ik altijd het beste ... .quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter, alhoewel mijn de gezachtsverhouding wel raar lijktDingen zoals loons-onderhandelingen bijvoorbeeld. Maar de sfeer zal wel gemoedelijker zijn.
[..]
Tsjah, hier bestaat geen clip en klaar antwoord op. Dat duizelt mij ook zo, ook over mijn vervolg-studie. Ik kan er voor kiezen om mbo niv 4 pre hbo te doen, of om nog een jaar tl dag te doen met vakken als nask duits erbij. Lijkt me ook leuk. Maar ik weet niet waar ik het meeste verstandige aan doe.
Het zorgt er op de een of andere manier wel voor dat je zowel geestelijk als fysiek moe bent (:@)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |