Ik gok de kerstmanquote:
Hans Anders kun je zo binnenlopen he?quote:
Die heeft onze Hans nietquote:
Daaromquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
Nou ja....dr zat een verwijzing naar een muts in.
Geheel in Remlofstijl
Ok, dan kom ik om half vijf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het feest begint trouwens om 17:00 uur, wisten jullie dat al?
Ja 12 uur ben ik erquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het feest begint trouwens om 17:00 uur, wisten jullie dat al?
Ik heb een foto van Rem, die lijkt sprekend.quote:
Zulke grote oren heb ik toch niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Rem, die lijkt sprekend.
Die van toen je net wakker werdquote:
Wat moet ik doen trouwens?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen komt volgens mij eerder en ik moet, samen met dat puppy uit Klundert, eerst nog een legertent opzetten. Dat kon wel eens een feest apart worden
Ik zag eerst Remlof...nadat ik nog een keer goed keek pas het hondjequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Rem, die lijkt sprekend.
Maak een foto van mij als ik net wakker word en je bent doodquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van toen je net wakker werd
De rest lijkt sprekend
Zal ik dat komen filmen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen komt volgens mij eerder en ik moet, samen met dat puppy uit Klundert, eerst nog een legertent opzetten. Dat kon wel eens een feest apart worden
Ow ik wil best helpen daarmee hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Samen met Ian die legertent opzetten, is dat geen optie?
Schat, ik maakte die foto niet, ik zei ik heb een foto, dat is wat anders en kijk uit anders ligt die fles over je heenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak een foto van mij als ik net wakker word en je bent dood
Stuur 'm eens?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat, ik maakte die foto niet, ik zei ik heb een foto, dat is wat anders en kijk uit anders ligt die fles over je heen
Ff zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Stuur 'm eens?
Heb 'm vast al gezien maar ben het vergeten
Is dat een algemene regel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Post 'm maar hier, als ie te erg is haal ik 'm wel weg
Nou, is misschien wel een idee om dat op film te zetten, daar moet je toch een beetje bioscoop mee vol kunnen krijgen.quote:
Ok, hoe laat begint het tentopzetgebeuren? En is er bier voor de filmcrew?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, is misschien wel een idee om dat op film te zetten, daar moet je toch een beetje bioscoop mee vol kunnen krijgen.
En jij was er niet eens bijquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik die foto ook heb, schat
Wil je wat leuks horen? Ik heb 'm niet van Kallyquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij was er niet eens bij
*kally bant
Misschien moeten we dat ook gewoon bewaren voor 's nachts, die tent opzettenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, hoe laat begint het tentopzetgebeuren? En is er bier voor de filmcrew?
Zomg, post 'm maar dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je wat leuks horen? Ik heb 'm niet van Kally
WTF, laat mij er even buitenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij was er niet eens bij
*kally bant
Omg, ik zie dat voor mequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook gewoon bewaren voor 's nachts, die tent opzetten
quote:
Whut? Jij hebt geen dropbox invite gehad van de meet toen, ga ik regelen meteenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
2x ook nog
En volgens mij had ik 'm nog niet gezien.
Nu een dropbox invite van die meet van meer dan een half jaar geleden? Lekker snelquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Jij hebt geen dropbox invite gehad van de meet toen, ga ik regelen meteen
Ja graag of nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu een dropbox invite van die meet van meer dan een half jaar geleden? Lekker snel
Ja, want geen adsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
Ff een vraag...kijk ik in de fobo van remlof zie ik allemaal tetten...mag dat?
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
Ff een vraag...kijk ik in de fobo van remlof zie ik allemaal tetten...mag dat?
Dat gebeurt al jarenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ok...dus we kunnen de fobo's spemmen met tetten en meer vanm dat soort aanhangsels
Deze zijn exclusief voor DKquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt al jaren
Als jij je tieten even pm't komen ze ook in mijn collectie
Ik 30 ofzoquote:
Hoe je me moet lezen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee hoe ik je moest lezen......Dus ik denk ...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe je me moet lezen?
Hilarisch, zoals altijd.
Dat dacht jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, van Clinton? Da's heul niet ranzig?
quote:
quote:
quote:
Awwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |