Omg, ik zie dat voor mequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook gewoon bewaren voor 's nachts, die tent opzetten
quote:
Whut? Jij hebt geen dropbox invite gehad van de meet toen, ga ik regelen meteenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
2x ook nog
En volgens mij had ik 'm nog niet gezien.
Nu een dropbox invite van die meet van meer dan een half jaar geleden? Lekker snelquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut? Jij hebt geen dropbox invite gehad van de meet toen, ga ik regelen meteen
Ja graag of nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu een dropbox invite van die meet van meer dan een half jaar geleden? Lekker snel
Ja, want geen adsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
Ff een vraag...kijk ik in de fobo van remlof zie ik allemaal tetten...mag dat?
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
Ff een vraag...kijk ik in de fobo van remlof zie ik allemaal tetten...mag dat?
Dat gebeurt al jarenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ok...dus we kunnen de fobo's spemmen met tetten en meer vanm dat soort aanhangsels
Deze zijn exclusief voor DKquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gebeurt al jaren
Als jij je tieten even pm't komen ze ook in mijn collectie
Ik 30 ofzoquote:
Hoe je me moet lezen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee hoe ik je moest lezen......Dus ik denk ...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe je me moet lezen?
Hilarisch, zoals altijd.
Dat dacht jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, van Clinton? Da's heul niet ranzig?
quote:
quote:
quote:
Awwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |