Viel me trouwens ook mee dat Simoncelli zich rustig hield vandaagquote:Op zondag 3 juli 2011 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Stoner zei tegen bbc dat het zijn fout was, verkeerde bandenspanning gekozen. Lorenzo was erg goed, knap ook van Dovi!
Hij was wel weer lekker agressief bij het aanremmen in turn 1 in de duels met Spies, maar zijn racepace was helaas niet geweldig dit weekend, hij moet ook eens gaan werken aan zijn starts want die zijn al het hele jaar waardeloos.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Viel me trouwens ook mee dat Simoncelli zich rustig hield vandaag
Klopt vooral bij de 125 maakte de uiteindelijke nummer 2 rare manouvres op start/finishquote:Op maandag 4 juli 2011 02:28 schreef M.Melandri het volgende:
125cc en Moto2 waren ook mooie races en tot de laatste bocht spannend!
Vind je? Het is dat er wat hoogteverschillen inzitten maar verder is er geen bal aan.quote:
Idd het was eindelijk weer eens spannendquote:Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef m1155 het volgende:
Leuke race. Goed dat Pedrosa weer eens wint en alles dicht bij elkaar bleef aan de kop.
Volgens mij begon het om 19.00 inderdaad...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:56 schreef tralalala het volgende:
Of zit ik zometeen naar een herhaling te kijken?
Komen helemaal niet in actie...quote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
Ehh.. krijgen we hierna Moto2 of is alles al geweest?
Is alleen een motoGP wedstrijd. Ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
Ehh.. krijgen we hierna Moto2 of is alles al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |