Dan is Densmee niet bijster scherpquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.
[14.gif]quote:
Dit is geen rocketscience.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef 2cv het volgende:
Tip: als je rauwe kip hebt die niet goed meer is, gooi die dan in een vuilnisbak buiten, niet in de vuilnisbak in je keuken.
voor sommigen blijkbaar welquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[14.gif]
[..]
Dit is geen rocketscience.
Geen geldquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik denk: jullie gaan er wel ff met de brommer op uit, een beetje crossen door de Ardennen of zo... Geen zin in?
Iemand heeft er in elk geval van geleerd. Ik ga niet snel over m'n nek, maar dit keer scheelde het weinig.quote:
Niet als je dat ding nog nooit opgezet hebt en eerst moet eten omdat het restaurant dicht gaat. Waarna het donker is en je met groot licht van de Saab de boel op probeert te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat voor tent hadden jullie in vredesnaam bij je?Een simpele koepel heb je toch binnen een kwartiertje wel staan, misschien iets langer als de ondergrond niet meewerkt.
Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken, maar voor dat bedrag heb ik inderdaad wel al opties gezien die niet permanent zijn
Wat primitief.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
. En weer eentje vandaag.
Ik rij langs, zie de vrachtwaggelchauffeur in de spiegel kijken, kom er naast te rijden, chauffeur drukt neus bijna tegen het zijraam en begint te toeteren. Als ik hem voorbij rijden toetert ie nog steeds en seint nog ff met groot licht.
Ik had nog gekeken of er een tegemoetkomende vrachtwaggel was, maar nee dus ik heb maar gezwaaid.
Wel apart hoor. Op de a50 had ik dit nooit, maar de a73 is natuurlijk ook wel om vrolijk van te worden.
Maar mocht er iemand aandacht nodig hebben (peu ?), koop een gele auto en verf je haar blond
in de kever krijg je aandacht van leuke meisje ipv vrachtwagenchauffeurs, heb ik toch liever ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
Ik rij langs, zie de vrachtwaggelchauffeur in de spiegel kijken, kom er naast te rijden, chauffeur drukt neus bijna tegen het zijraam en begint te toeteren. Als ik hem voorbij rijden toetert ie nog steeds en seint nog ff met groot licht.
Ik had nog gekeken of er een tegemoetkomende vrachtwaggel was, maar nee dus ik heb maar gezwaaid.
Wel apart hoor. Op de a50 had ik dit nooit, maar de a73 is natuurlijk ook wel om vrolijk van te worden.
Maar mocht er iemand aandacht nodig hebben (peu ?), koop een gele auto en verf je haar blond
de a73 boven venlo is dan ook wel een weg om spontaan je eigen dood te rijden, landschap is daar te lelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
welke zus van de neef van een vage kennis kende jij ooit die een Kever gehad zou kunnen hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de kever krijg je aandacht van leuke meisje ipv vrachtwagenchauffeurs, heb ik toch liever ;-)
wastie gay, of ben jij een chickie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een vrachtwagenchauffeur op de andere baan van de snelweg hing een keer letterlijk uit het raam toen 'ie voorbij kwam om te zwaaien en te roepentoch leuk.
Ik mag hopen dat 'ie zwaaide naar mijn autoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wastie gay, of ben jij een chickie?
en? Zwaaide je auto terug?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat 'ie zwaaide naar mijn auto
Valt best wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:47 schreef densmee het volgende:
[..]
de a73 boven venlo is dan ook wel een weg om spontaan je eigen dood te rijden, landschap is daar te lelijk.
Maargoed terwijl ik dit type zit er een eekhoorn met een kraai te vechten op een boom op 2 meter afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |