Ofschoon TS ongetwijfeld een zeikwijf is, was hun vriendschap dus nog niet 'uit'. Ook van vrienden mag je verwachten dat ze je respecteren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dus als ze nu nog eens binnen een week een ander zoent is het echt echt echt uit tussen jullie.Wat ben jij een ongelofelijk zeikwijf!
Nog een onzinnige opmerking. Ik zie niet in waarom je het klooster in moet enkel omdat je een relatie verbreekt. En enkel omdat je dit niet doet, je gelijk onstabiel bent en je relatie niks heeft betekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want stel je toch eens voor zeg, een week geen sex.
Maar wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja want stel je toch eens voor zeg, een week geen sex.
Natuurlijk, maar had hij wel een clausule in de scheidingspapieren gezet dat ze xx aantal weken niet naar andere mannen mocht kijken, daarna nog xx aantal weken niet met andere mannen mocht zoenen, daarna xx aantal weken... etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef speknek het volgende:
Ofschoon TS ongetwijfeld een zeikwijf is, was hun vriendschap dus nog niet 'uit'. Ook van vrienden mag je verwachten dat ze je respecteren.
Zo iemand ben ik inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nog een onzinnige opmerking. Ik zie niet in waarom je het klooster in moet enkel omdat je een relatie verbreekt. En enkel omdat je dit niet doet, je gelijk onstabiel bent en je relatie niks heeft betekend.
Zeker zo iemand die liefde en seks niet van elkaar kan zien.
Grappig...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wat moet je doen dan?
- Dit is de voicemail van ... spreek uw boodschap in na de piep -
*piep*
Ja, schat. Ik bedoel; ex-schat. Met mij. Ik sta op het punt om iemand te ballen in de kroeg, maar ik dacht... Ja. Goh... Het is nu 2 weken geleden dat het uit is gegaan en ja... Is het niet te snel, dacht ik. Of kan het al? Ik bedoel, ik wil je niet kwetsen! Bel je even terug?
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Neem van mij maar aan dat als je echt van iemand gehouden hebt, je compleet stuk bent van binnen en sex niet het eerste is waar je aan denkt. En ja, daar dacht ik ook anders over.
Ik doe mijn best!quote:
Ik snap het wel, het is alleen compleet arbitrair en je hebt er niets over te zeggen, hoe jou ex-betere-helft omgaat met zo'n situatie. Dat jij daar geen behoefte aan hebt, prima, als zij daar wel behoefte aan heeft, prima! Ieder zijn ding. Toch?quote:Je snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of er een bepaalde periode is dat je niet neukt/zoent met iemand anders, het gaat er voor mij iig om dat ik die hele behoefte niet heb nadat ik net uit een serieuze relatie kom.
Is ongeveer hetzelfde als die relatiehoppers, die van de ene in de andere relatie duiken omdat ze nog geen 3 dagen alleen kunnen zijn.
Wat anderen ervan vinden, jullie mening.
Dat wil ik wel geloven, maar dat is niet het punt. Het punt is dat je het wel moet kunnen doen als je er wel zin in hebt, want je ex heeft er geen f*ck meer over te vertellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Neem van mij maar aan dat als je echt van iemand gehouden hebt, je compleet stuk bent van binnen en sex niet het eerste is waar je aan denkt. En ja, daar dacht ik ook anders over.
Wat heeft het nou weer met zelfrespect te maken? Bovendien, respect voor die ander.. dat ligt helemaal aan hoe je uit elkaar bent gegaan. Waarom respect voor iemand tonen wanneer er geen sprake is geweest van een 'goede' breuk en je bijvoorbeeld ook geen contact meer hebt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vrees dat een aantal mensen hier dusdanig jong zijn dat ze nog geen volwassen relatie hebben gehad. Het verbaast me weinig dat ze zo reageren, dat zou ik destijds ook hebben gedaan.
Natuurlijk is je libido niet weg, maar je zelfrespect en respect voor iemand met wie je het leven hebt gedeeld wel?
Dan heeft de discussie al geen zin meer, want zo denk ik dus niet over seks. Ik zie seks en liefde soms los van elkaar.quote:
Niets over te zeggen nee, maar ik weet dan wel direct voldoende...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
Ik snap het wel, het is alleen compleet arbitrair en je hebt er niets over te zeggen, hoe jou ex-betere-helft omgaat met zo'n situatie. Dat jij daar geen behoefte aan hebt, prima, als zij daar wel behoefte aan heeft, prima! Ieder zijn ding. Toch?
Ik ook ooit, maar dat werkte niet voor mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dan heeft de discussie al geen zin meer, want zo denk ik dus niet over seks. Ik zie seks en liefde soms los van elkaar.
quote:
En dit zegt dan weer veel over jou!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Niets over te zeggen nee, maar ik weet dan wel direct voldoende...
Kan me iig niet voorstellen dat als je echt van iemand hebt gehouden dat je dan binnen een week met iemand anders staat te flikflooien, simpel zat.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb als het net uit is ook echt ff geen zin om dat soort dingen te gaan doen met iemand anders. Bij sommige mensen lijkt het ook echt net alsof ze niet heel even alleen kunnen zijn..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Je snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of er een bepaalde periode is dat je niet neukt/zoent met iemand anders, het gaat er voor mij iig om dat ik die hele behoefte niet heb nadat ik net uit een serieuze relatie kom.
Klopt, dat zegt zeker veel over mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dit zegt dan weer veel over jou!![]()
Je hebt echt van iemand gehouden maar omdat die persoon niet reageert zoals je wil dat die reageert, buiten jou voorstellingsvermogen, weet je 'direct voldoende' over die persoon... Die je waarschijnlijk al jaren kende en waar je 'veel van gehouden hebt'.
Maar goed.
Doe ik ook, afleiding zoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef JustKiss het volgende:
Maar wat ik dan wel weer snap is als mensen afleiding gaan zoeken nadat ze gedumpt zijn.
Jij hebt het over empathisch vermogen, en empathie betekent 'inleven in een ander'.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar ik blijf erbij dat je er iets van mag vinden. [...] Maar dat doe je dan zonder ooit nog contact met mij te hebben. Ik neem je niet meer serieus en je 'liefde' al helemaal niet.
Kun je er niet gewoon inhoudelijk op reargeren? Ik vond het wel een interessant punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuke volkomen absurde gevolgtrekking, ik heb gelachen. Was dat de bedoeling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |