abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98548400
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Want ?

Omdat je net uit een serieuze liefdesrelatie komt misschien ?

Zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb eerst een periode nodig waarin ik voor mezelf dingen op een rij zet, en dan heb ik echt geen behoefte aan 1 of andere vrouw.

Het is ook niet de bedoeling dat je er mee trouwt, maar dat je je kunt vermaken op een bepaalde manier met een andere vrouw...

quote:
:')

Is toch zo? Neem van mij maar aan dat je met stoute sletjes meer pret hebt dan met brave meisjes :)

Maar je hebt wel een beetje ruggegraat nodig voor die eerste categorie. Kan de gemiddelde fokker dus niet aan.
pi_98548437
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je er mee trouwt, maar dat je je kunt vermaken op een bepaalde manier met een andere vrouw...
Maar daar heb ik dus op dat moment nog geen behoefte aan.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:14 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Is toch zo? Neem van mij maar aan dat je met stoute sletjes meer pret hebt dan met brave meisjes :)

Maar je hebt wel een beetje ruggegraat nodig voor die eerste categorie. Kan de gemiddelde fokker dus niet aan.
Laat maar... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:18:09 #78
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98548488
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Sjeen het volgende:
sinds wanneer is er een verplichte rouwtermijn die in acht gehouden moet worden na het verbreken van een relatie?
Die is er niet, maar het zegt wel iets over iemand als diegene binnen de korste keren met een ander staat. Ik zou dr niet meer serieus nemen en dr ook niet meer in mijn leven moeten. Maar goed dat ben ik. Dat is dan mijn keus.

Als een relatie echt iets voorstelt en je een stabiel persoon bent, dan heb je er helemaal geen behoefte aan. Doe je het wel, dan moet je toch serieus naar jezelf en je eigen vermeende 'liefde'in voorgaande relatie kijken. Dat is hoe ik er over denk.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juni 2011 @ 12:21:13 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98548585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:18 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Die is er niet, maar het zegt wel iets over iemand als diegene binnen de korste keren met een ander staat. Ik zou dr niet meer serieus nemen en dr ook niet meer in mijn leven moeten. Maar goed dat ben ik. Dat is dan mijn keus.
Daarom is het dan ook een EX, die hoef je niet meer te zien, laat staan serieus te nemen...
quote:
Als een relatie echt iets voorstelt en je een stabiel persoon bent, dan heb je er helemaal geen behoefte aan. Doe je het wel, dan moet je toch serieus naar jezelf en je eigen vermeende 'liefde'in voorgaande relatie kijken. Dat is hoe ik er over denk.
En voor hetzelfde geld is de relatie al eeuwen op sterven na dood en heeft een persoon al veel eerder het geheel afgesloten. Niks labiels aan, wat mij betreft...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98548656
Ik weet niet precies hoe oud TS en ex zijn maar... vroegah :P werd er toch iedere week met een ander gekust?? Of was dat alleen in mijn vriendenclubje?

Dat had/heeft niks met gevoelens te maken!
pi_98548748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef Hopeloos81 het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud TS en ex zijn maar... vroegah :P werd er toch iedere week met een ander gekust?? Of was dat alleen in mijn vriendenclubje?

Dat had/heeft niks met gevoelens te maken!
Vroeger noemde ik dit soort meisjes sletjes nu noem ik ze sletjes met de waarden en normen van een man. :)
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:25:42 #82
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98548757
quote:
Daarom is het dan ook een EX, die hoef je niet meer te zien, laat staan serieus te nemen...
Een ex hoef je niet altijd dood te wensen hoor, dat hoeft niet. Ook dat is een keuze.

quote:
En voor hetzelfde geld is de relatie al eeuwen op sterven na dood en heeft een persoon al veel eerder het geheel afgesloten. Niks labiels aan, wat mij betreft...
Deze hele post zegt enorm veel over je.
pi_98548799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:25 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:

[..]

Vroeger noemde ik dit soort meisjes sletjes nu noem ik ze sletjes met de waarden en normen van een man. :)
Dank u.
Vroger werd er ook niet verder gegaan dan een simpele kus. Dus wat dat "sletjes" betreft valt best mee
pi_98548841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:26 schreef Hopeloos81 het volgende:

[..]

Dank u.
Vroger werd er ook niet verder gegaan dan een simpele kus. Dus wat dat "sletjes" betreft valt best mee
Ja dat zeiden die sletjes altijd maar wij weten wel beter....
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:36:50 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_98549193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:23 schreef Hopeloos81 het volgende:
Dat verschilt inderdaad per vriendengroep, en ook een beetje geografische locatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98551699
Het kan wel helpen om afleiding te zoeken nadat het uit is, misschien dat ze het daarom deed...

Mijn ex kon toen het uit was nog geen week wachten voordat hij op zoek ging naar seksdates...
pi_98551762
Na gisteren een verhelderend gesprek te hebben gehad weet ik wel meer hoe het zit. Ze heeft het uit proberen te leggen en snapt ook dat dit naar mij toe niet goed was, en dat was niet haar bedoeling. Het schijnt in een andere stad, in een dronken bui met iemand gebeurd te zijn die ze verder nooit meer ziet. En volgens haar sloeg het ook nergens op en betekende het verder niks. Het gekke was dat ze die avond daarna nog iets smste met de strekking dat ze me miste. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat dit niet kan en als ze me vaker zo behandelt ze me kwijt is als vriend in de toekomst. Verder geloof ik alles wat ze met betrekking tot ons heeft gezegd nog wel.
Het is trouwens niet zoals sommige suggereren dat ik de hele dag binnen zit sinds het uit is en niks onderneem. Ik heb zat andere dingen te doen en ik zit echt niet stil. Maar ik zou er niet voor kiezen om dat na een week al te doen. Ik weet ook niet of zij daar bewust voor heeft gekozen, al deed ze het wel zelf natuurlijk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:44:00 #88
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_98551965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef CiviQ het volgende:
Na gisteren een verhelderend gesprek te hebben gehad weet ik wel meer hoe het zit. Ze heeft het uit proberen te leggen en snapt ook dat dit naar mij toe niet goed was, en dat was niet haar bedoeling.
Het was niet de bedoeling dat je erachter kwam, bedoel je?
Panta rei
pi_98552093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Het was niet de bedoeling dat je erachter kwam, bedoel je?
Nadat het was gebeurd niet inderdaad.
pi_98552187
Ik vind dit een rare situatie. Boeiend wat zei uitvoert en ik zou geen verantwoording aan mijn ex gaan afleggen. :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:53:11 #91
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_98552333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:46 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Nadat het was gebeurd niet inderdaad.

Waarschijnlijk staat ze binnenkort weer dronken in een andere stad, misschien lukt het haar dit keer wel.
Panta rei
pi_98552365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar daar heb ik dus op dat moment nog geen behoefte aan.

[quote]

Kan. Dat maakt nog niet dat iedereen er zo in dient te staan :)

[Quote]
Laat maar... :')
Dat is puur gericht aan die slapjanussen die roepen dat ze een hoer of slet is, of dat TS nu "weet hoe ze echt in elkaar zit".

Allemaal grote woorden van kleine mannetjes die zich geen raad weten met vrouwelijke seksualiteit.

Is overigens niet heel vreemd. De grote religies liggen niet voor niets zo overhoop met vrouwelijke seksualiteit.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:56:28 #93
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_98552492
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:53 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Dat is puur gericht aan die slapjanussen die roepen dat ze een hoer of slet is, of dat TS nu "weet hoe ze echt in elkaar zit".

Allemaal grote woorden van kleine mannetjes die zich geen raad weten met vrouwelijke seksualiteit.

Is overigens niet heel vreemd. De grote religies liggen niet voor niets zo overhoop met vrouwelijke seksualiteit.
Amen.
Panta rei
pi_98552580
quote:

[..]

Ja, want neuken of zoenen met de eerste beste is natuurlijk een overduidelijk teken dat de serieuze relatie die je achterlaat niets betekende.

Want zoenen, seks en liefde zijn hetzelfde! :')

Nee, ik denk dat je goed naar je eigen onzekerheden en trotsgevoel moet kijken, en je dan moet realiseren dat het een niets met het ander te maken heeft.

Er zit nul logica in de gedachte dat iemand na het verbreken van een relatie een kuisheidsperiode in dient te lassen. De een wil dat graag, een ander heeft er geen behoefte aan.

Lullig, maarehhh... Zo is het leven.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:59:05 #95
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98552590
quote:
Na gisteren een verhelderend gesprek te hebben gehad weet ik wel meer hoe het zit. Ze heeft het uit proberen te leggen en snapt ook dat dit naar mij toe niet goed was, en dat was niet haar bedoeling. Het schijnt in een andere stad, in een dronken bui met iemand gebeurd te zijn die ze verder nooit meer ziet. En volgens haar sloeg het ook nergens op en betekende het verder niks. Het gekke was dat ze die avond daarna nog iets smste met de strekking dat ze me miste. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat dit niet kan en als ze me vaker zo behandelt ze me kwijt is als vriend in de toekomst. Verder geloof ik alles wat ze met betrekking tot ons heeft gezegd nog wel.
Fucking priceless! Ik dacht dat het uit was? :')
Dus als ze nu nog eens binnen een week een ander zoent is het echt echt echt uit tussen jullie. :') Wat ben jij een ongelofelijk zeikwijf!

En je slikt standaard vreemdgaan excuses van iemand die niet eens vreemd is gegaan! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98553577
Er is 1 remedie die altijd werkt: alle banden verbreken, nummer deleten, Facebook etc.

Gewoon ctrl alt del en nooit meer wat van je laten horen.

Dat doe ik zelf altijd in zulke situaties en werkt prima. In het begin is het kut maar de tijd heelt sneller de wonden dan wanneer je blijft tobben. En met haar gevoelens hoef je geen rekening te houden, doet zij ook niet
pi_98553879
quote:
Het gekke was dat ze die avond daarna nog iets smste met de strekking dat ze me miste.
Even een stukje quote uit die lange post van je. Die post bedoel ik met tobben: moet je niet doen

En ik had ook niet gereageerd op haar smsje en al helemaal niet met: als je dit nog es doet kan ik geen vrienden met je zijn.

Dat gaat haar namelijk niet stoppen en bovendien kan je beter de daad bij het woord voegen ipv dreigen
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:32:21 #98
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98553972
@Phirephoenix.

Dat is jouw waarheid, niet die van mij. Ik heb niet zoveel behoefte eindeloos met je in discussie te gaan. Jij jouw waarheid, ik die van mij. Succes ermee.
pi_98554615
quote:

[..]

Damn, wat een onzin.

Alleen omdat je een relatie verbreekt betekend niet dat je libido niet meer werkt.

Anyway, ik zie dat je al genoeg had van de discussie maar ik vind dit toch werkelijk een belachelijke opmerking. :')
pi_98554953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Damn, wat een onzin.

Alleen omdat je een relatie verbreekt betekend niet dat je libido niet meer werkt.

Anyway, ik zie dat je al genoeg had van de discussie maar ik vind dit toch werkelijk een belachelijke opmerking. :')
Ja want stel je toch eens voor zeg, een week geen sex. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')